Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Po několika opakovaných zkouškách se mi povedlo přihlásit. Bohužel platbu z FIO kterou jsem si zaslal jsem na účtu nenašel i když z FIO odešla. Je to už taková banka na kterou se asi nikdy nedá 100% spolehnout i když některé jiné banky na tom nejsou příliš lépe.Při komunikaci s bankovními systémy …
Zkuste to znovu, nebo případně kontaktujte naše klientské centrum
ROZUMÍM
Pravý Tomáš Marný píše:Taky dobrá pabanka... Před 2 hodinami jsem převedl peníze z SÚ na BÚ, přišel mail i zpráva z mobilní aplikace, že peníze jsou převedeny. Teď byla zamítnuta platba kartou z důvodu nedostatku prostředků na účtu.
dala67 píše:Když jsem hodně dávno zkoušel provést platby z EB tak pokud byla platba okamžitá a snížení na BÚ na 0 Kč tak to bohužel nešlo. Bylo nutné ze SÚ na BÚ převést více prostředků pak platbu provést a zbytek vrátit zpět na SÚ.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků