od losalamos 9. 11. 2018 13:38
Já jen, že jsem vznesl dotaz na podpoře u banky a docela mě dojali :
Banka:
Pokud se stránka dotazuje, zda opravdu chcete opustit web, pak nejste kompletně odhlášen. Nejprve je nutné provést odhlášení, teprve poté je možné změnit stránku nebo prohlížeč zavřít.
Za předpokladu, že se korektně odhlašujete a přesto se Vás stránka ptá, zda chcete opustit web, jedná se o nastavení internetového prohlížeče, které je nutné změnit. Z naší strany podobné dotazy směřovány nejsou.
Já:
Dělá mi to pouze v Google Chrome. Internet Explorer a Mozilla Firefox jsou bez problému.
Odhlašuji se standardně, nahoře Odhlásit. Potom vidím stránku k novému přihlášení (v bankovnictví již nejsem). Netušíte, které nastavení v Chrome by to mohlo dělat? Mám standardní instalaci a myslím, že nemám žádné speciální nastavení, které by toto mohlo způsobovat. Dokážete mi poradit?
Banka:
dovolujeme si Vás informovat, že se jedná o nastavení daného prohlížeče. Doporučujeme Vám případně obrátit se na technicky kompetentní osoby.
Já:
v prohlížeči (Google Chrome) používám i jiná internetová bankovnictví. Žádné jiné bankovnictví se takto nechová. Mám problém jen s vašimi stránkami - proto se ptám na konkrétní radu u vás. Nevím, v jaké oblasti Chrome a jaké nastavení bych měl já, nebo "technicky kompetentní osoba" zkontrolovat, když jste mi nedali tip na oblast, která by tento problém mohla způsobovat. Můžete mě tedy nějak konkretizovat, jaké nastavení bych měl zkontrolovat?
Banka:
z naší strany se nepodařilo ani napodobení této situace, kdy se zobrazí dotaz na souhlas s opuštěním stránky. Nedokážeme tedy určit, jaké nastavení tento stav způsobuje. Doporučujeme aktualizovat prohlížeč, případně využít jiný.
===============================================================
Testoval jsem to v Chrome (aktuální verzi) na více počítačích. Nikde žádné specifické nastavení, všechno standardní instalace.
Z jejich odpovědí čtu nezájem o klienta a neschopnost o řešení základních otázek. Mají tam vůbec nějakou podporu?