Equa bank (od 14. 11. 2022 sloučeno s Raiffeisenbankou)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vlaju 8. 11. 2018 21:50

taktéž, v chromu, bude to něco na jejich straně. Ono dost někdy trvá například i to, než si třeba v IB banka ošetří, aby se nenabízelo uložení hesla hned při přihlášení. Například na bráně CSOB se ukládají CVV kódy ke kartě jako by to byla normální položka formulářů, čili s uloženým číslem karty je to už kompletní.. Jak je to dobře adaptované, je to profi vizitka. A oproti těmto až téměř bezpečnostním dírám mě už nějaká odchodná hláška nepřekvapuje.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod losalamos 9. 11. 2018 13:38

Já jen, že jsem vznesl dotaz na podpoře u banky a docela mě dojali :

Banka:
Pokud se stránka dotazuje, zda opravdu chcete opustit web, pak nejste kompletně odhlášen. Nejprve je nutné provést odhlášení, teprve poté je možné změnit stránku nebo prohlížeč zavřít.
Za předpokladu, že se korektně odhlašujete a přesto se Vás stránka ptá, zda chcete opustit web, jedná se o nastavení internetového prohlížeče, které je nutné změnit. Z naší strany podobné dotazy směřovány nejsou.

Já:
Dělá mi to pouze v Google Chrome. Internet Explorer a Mozilla Firefox jsou bez problému.
Odhlašuji se standardně, nahoře Odhlásit. Potom vidím stránku k novému přihlášení (v bankovnictví již nejsem). Netušíte, které nastavení v Chrome by to mohlo dělat? Mám standardní instalaci a myslím, že nemám žádné speciální nastavení, které by toto mohlo způsobovat. Dokážete mi poradit?

Banka:
dovolujeme si Vás informovat, že se jedná o nastavení daného prohlížeče. Doporučujeme Vám případně obrátit se na technicky kompetentní osoby.

Já:
v prohlížeči (Google Chrome) používám i jiná internetová bankovnictví. Žádné jiné bankovnictví se takto nechová. Mám problém jen s vašimi stránkami - proto se ptám na konkrétní radu u vás. Nevím, v jaké oblasti Chrome a jaké nastavení bych měl já, nebo "technicky kompetentní osoba" zkontrolovat, když jste mi nedali tip na oblast, která by tento problém mohla způsobovat. Můžete mě tedy nějak konkretizovat, jaké nastavení bych měl zkontrolovat?

Banka:
z naší strany se nepodařilo ani napodobení této situace, kdy se zobrazí dotaz na souhlas s opuštěním stránky. Nedokážeme tedy určit, jaké nastavení tento stav způsobuje. Doporučujeme aktualizovat prohlížeč, případně využít jiný.
===============================================================
Testoval jsem to v Chrome (aktuální verzi) na více počítačích. Nikde žádné specifické nastavení, všechno standardní instalace.

Z jejich odpovědí čtu nezájem o klienta a neschopnost o řešení základních otázek. Mají tam vůbec nějakou podporu?
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod chrudimi 9. 11. 2018 14:03

Pěkné, tohle je přesně ten důvod, proč to nikdy nebude moje hlavní banka.

btw dělá mi to v chrome také :-D
chrudimi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tomaslany 9. 11. 2018 14:05

Toho nadelate.
tomaslany
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 11. 2018 14:08

Tak já přidám "zajímavost".

Máme u Equa s manželkou účty, věděli jsme, že v dnešních (9.11.) ranních hodinách na účty dorazí peníze, a proto jsme již včera (8.11.) každý zadal na dnešek příkaz k úhradě do jiné banky se splatností 9.11. Po autorizaci příkazu se oběma zobrazila hláška o tom, že na účtu není dostatek prostředků a příkaz bude proveden, až dostatek prostředků bude.

Zatímco u mne vše proběhlo dle očekávání – platba se provedla, když prostředky dorazily (nevím, někdy kolem 7. hodiny?), a někdy kolem 5. hodiny byl příkaz v čekárně (ještě nebyly prostředky), ve stejné situaci u manželky již kolem té 5. hodiny byl příkaz neprovedený z důvodu nedostatku prostředků a musel se zadávat znovu (poté již proběhl tak, jak měl – zařadil se do čekárny a počkal na prostředky). Kdybych to ráno nekontroloval, byl bych dost nas...překvapenej.
Naposledy upravil drkarel dne 9. 11. 2018 14:33, celkově upraveno 1
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod losalamos 9. 11. 2018 14:16

Běžné služby nechci hodnotit, resp. mi jakž takž vyhovují (převážně trvalé platby pro domácnost). Namíchli mě změnou podmínek a povinnými platbami kartou kvůli úročení na spořáku.

Přijde mi, že chování Chrome v bance neviděl žádný rozumný ajťák a odpovědi střílí pipina podle kuchařky. Se snahou hodit to na klienta. Že by diletantismus?

Znáte to, jak to chodí. Člověk je nějakou dobu spokojený. Pak dojde k nějaké drobné nesrovnalosti. A začne si všímat dalších a dalších věcí, až džbán přeteče....
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 9. 11. 2018 14:21

Hoši klid, vše bude řádně vyjasněno, až se zde objeví vlazy.
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod chrudimi 9. 11. 2018 14:24

Nesoudím, pokud je člověk na něco zvyklý, těžko bude kvůli takovým prkotinám měnit, ale nabourává to důvěru.

S tou pipinou na infolince souhlas, zřejmě mají za úkol za každou cenu odpovědět a pak to takto dopadne, pokud by radši napsala, že to postupuje IT oddělení a založila nějaký request, udělala by lépe.

Ta rada se změnou prohlížeče je fakt perla. >:-(
chrudimi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tomaslany 9. 11. 2018 14:26

Duveru? Clovek ma verit jen sam sobe.
tomaslany
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlaju 9. 11. 2018 14:30

Amatéři. Tohle mají hned přeposlat programátorům a ne se snažit napodobit situaci na svých pracovních počítačích v bance. Můžeme jen čekat, kdy se to opraví, já jim psát nebudu.. Stejně tak jsem nepsal do mbanky na reklamaci 1kč, kterou plošně zaúčtovali (možná všem) klientům a pak ji vraceli jen těm, kdo podali reklamaci. Zkoušel jsem, jestli ji vrátí sami. Dodnes mi ji dluží.. Stejně tak se budu smát té hlášce až ji uvidím po další odstávce IB a vzpomenu si na tuto bezva konverzaci..
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 11. 2018 14:32

Kolem.jdouci píše:Hoši klid, vše bude řádně vyjasněno, až se zde objeví vlazy.


Ano, to očekávám, ale specialista na sáhodlouhé debaty jsi poslední dobou Ty, zdá se mi. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod tomaslany 9. 11. 2018 14:36

Vyhlasuji soutez, kdo dokaze svym co nejkratsim prispevkem vyprovokovat vlazyho k co nejdelsimu prispevku?
tomaslany
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlaju 9. 11. 2018 14:40

Dobře.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod powery 9. 11. 2018 15:24

:twisted:
powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 9. 11. 2018 17:39

Já bych to tak nehrotil. Jen mě prudí, že bez zbytečného kliku navíc zkrátka nezavřu prohlížeč. To je prostě demence. Až mi ukážou, že je problém u mě, tak tu demenci pošlu na svoji hlavu.
Ještě mám delší dobu v rukávu další eso s Čekárnou plateb. Ale to už jsem tady zmiňoval. Slibovali nápravu, ke které nedošlo. A taky je to jen taková kosmeticko-dementní záležitost, kterou dokážu vyřešit pár kliky navíc.
losalamos
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků