FIO

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jan23 31. 1. 2020 10:43

jan23 píše:Ahoj prosím fungují vám okamžité platby z mobilní apky? Já tam mám možnost je standard n. prioritní.

Prosím jaké jsou vaše zkušenosti? Na PC okamžitou platbu můžu poslat, ale v mobilu tam ten výběr nemám. Jak je to u vás?
jan23
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 31. 1. 2020 11:04

jan23 píše:
jan23 píše:Ahoj prosím fungují vám okamžité platby z mobilní apky? Já tam mám možnost je standard n. prioritní.

Prosím jaké jsou vaše zkušenosti? Na PC okamžitou platbu můžu poslat, ale v mobilu tam ten výběr nemám. Jak je to u vás?


To je jak u blbejch. Už tady bylo několikrát napsáno, že platba se automaticky posílá jako okamžitá, pokud to příjemce podporuje. :roll:

https://www.fio.cz/spolecnost-fio/media ... em-rozsahu

Aby zadání platby zůstalo co nejjednodušší, bude Fio banka všechny vhodné platby automaticky odesílat okamžitě. Pokud se okamžité odeslání z nějakého důvodu nezdaří (například kvůli odstávce či výpadku cílové banky), odejde platba standardním způsobem
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto, Curve, Expobank, Equa bank, Revolut, TransferWise, WorldRemit, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod Suky. 31. 1. 2020 11:07

Před chvílí jsem posílal z mobilu z FIO do Erste - opakoval jsem starou platbu, změnil jen částku (tedy nesahal na způsob platby) a po odeslání jsem se přepnul do George a bylo to tam.
Za dvě minuty i email od Erste...
Suky.
Diskutér

Odeslat příspěvekod blackwork 31. 1. 2020 13:55

Teď se mi zase stalo že na přihlášení do internetbankingu jsem nepotřeboval SMS ... :shock:
blackwork
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 31. 1. 2020 14:21

A co je na tom divného?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Silné ověření klienta - autorizace přihlášení do Internetbankingu pomocí SMS kódu

Vážení klienti,

dovolte nám, abychom Vás seznámili s novými pravidly přihlašování do internetového bankovnictví Fio banky.

V souladu s novou evropskou legislativou zavádíme od 14. 9. 2019 tzv. silné ověření klienta. To znamená, že po Vás může být při přihlašování do Internetbankingu vyžadováno dodatečné zadání ověřovacího kódu, který Vám bude zaslán formou SMS zprávy.

Pokud se do Internetbankingu hlásíte ze svého obvyklého prohlížeče a náš systém při pokusu o přihlášení nezaznamená žádné zvýšené riziko, dodatečné ověření od Vás nebudeme vyžadovat.

V případech, kdy náš systém zaznamená pokus o přihlášení do Internetbankingu z pro Vás neobvyklého internetového prohlížeče, zašleme Vám SMS zprávu s kódem, kterým tento prohlížeč budete moci autorizovat. Zvolíte-li současně tlačítko "Důvěřuji prohlížeči", označíte tak používaný internetový prohlížeč za bezpečný a při příštím přihlašování do Internetbankingu pomocí stejného internetového prohlížeče již nebudete k zadání ověřovacího kódu vyzvání.

Pokud se však z jakéhokoli důvodu rozhodnete, že nechcete označit použitý internetový prohlížeč trvale za důvěryhodný, můžete zvolením tlačítka “Nedůvěřuji prohlížeči“ a zadáním ověřovacího kódu autorizovat pouze aktuální přihlášení do Internetbankingu.

Celkový počet prohlížečů, které označíte jako důvěryhodné, není nikterak omezen. Stejně tak není žádný problém v tom, pokud sdílíte jeden počítač s vícero osobami. Každý uživatel se totiž může sám rozhodnout, zda považuje konkrétní internetový prohlížeč za bezpečný či nikoli.

Jelikož jsme si dobře vědomi toho, že každé další bezpečnostní opatření může snižovat komfort při práci s internetovým bankovnictvím, vymysleli jsme tento ověřovací systém tak, aby Vás obtěžoval pokud možno co nejméně a zároveň aby byla splněna nejvyšší požadovaná úroveň bezpečnosti.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.

Váš tým klientské podpory
SZ přijímám pouze od lidí s IQ nižším, než má Tomáš Marný.
Kolem.jdouci
Diskutér

Odeslat příspěvekod jan23 31. 1. 2020 14:26

Lol Phirae píše:

To je jak u blbejch. Už tady bylo několikrát napsáno, že platba se automaticky posílá jako okamžitá, pokud to příjemce podpor....


Děkuji. Můj osobní názor je, že ne vždy to funguje. Navíc pokud tu platbu neposílá Fio jako okamžitou (mnou taktov zadanou), tak nemohu čekat/spoléhat se, že to bude připsáno do 10 sekund. To je stejné jako u spořky.
U ČSOB tam se vše posílá jako standard, ale když chci okamžitou platbu, tak si překližku. Předpokládám, že kdyby byl problém tak nepřekliknu. Jde tak nemohu přejliknout pokud banka příjemce okamžité platby nepřijímá.

Za sebe bych preferoval možnost si vybrat.


Ještě jednou děkuji.
jan23
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 31. 1. 2020 16:00

jan23 píše:Za sebe bych preferoval možnost si vybrat.
Okamžitá platba vždy pokud je to možné a pokud klient nezadá jiné datum splatnosti než je aktuální den je podle mne v pořádku. Příliš v pořádku ale není to, že FIO v případě, že se okamžitá platba nezdaří ji automaticky odešle standardním způsobem a nedá klientovi na výběr jestli ji chce zrušit nebo odeslat standardně a rozhoduje tak za klienta.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 31. 1. 2020 18:22

V IB je při zvolení okamžité platby k dispozici volba

[x] Souhlasím se změnou na standardní platbu, pokud nelze odeslat okamžitou.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pezos 31. 1. 2020 20:18

Okamžitou platbu je možné odeslat dvěma způsoby:

  • Banka příjemce podporuje okamžité platby, datum splatnosti je dnes, z roletky je zvolena Standardní platba - pokusí se provést okamžitou platbu, pokud selže, provede se standardní (lidově řečeno "chci rozhodně odeslat standardní platbu, pokud se provede jako okamžitá, bude to fajn zlepšení, ale není to podmínkou")
  • Banka příjemce podporuje okamžité platby, datum splatnosti je dnes, z roletky je zvolena Okamžitá platba - ve formuláři přibude zaškrtávací políčko "Souhlasím se změnou na standardní platbu, pokud nelze odeslat okamžitou." (lidově řečeno "chci rozhodně odeslat okamžitou platbu a chci rozhodnout, co se má stát, pokud se nepovede")
Pezos
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vlazy 1. 2. 2020 01:09

iglooo píše:V IB je při zvolení okamžité platby k dispozici volba

[x] Souhlasím se změnou na standardní platbu, pokud nelze odeslat okamžitou.
Pezos píše:
  • Banka příjemce podporuje okamžité platby, datum splatnosti je dnes, z roletky je zvolena Okamžitá platba - ve formuláři přibude zaškrtávací políčko "Souhlasím se změnou na standardní platbu, pokud nelze odeslat okamžitou." (lidově řečeno "chci rozhodně odeslat okamžitou platbu a chci rozhodnout, co se má stát, pokud se nepovede")
Nemám ty okamžité platby u FIO prozatím ještě vyzkoušené, ale pokud to tak je tak je to v pořádku. Je to ale tak i v mobilní aplikaci nebo pouze v IB?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jantars 1. 2. 2020 19:48

@jan 23: překližku vyliž :-)
Jantars
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vpe 1. 2. 2020 22:28

iglooo píše:V IB je při zvolení okamžité platby k dispozici volba

[x] Souhlasím se změnou na standardní platbu, pokud nelze odeslat okamžitou.



Uz jsem mu to psal 20. ledna viewtopic.php?style=2&p=12468372#p12468372

Nekteri jsou asi nechapavi...
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 2. 2020 22:01

Nevšiml jsem si, že by to tu zaznělo - zrovna jsem náhodou zjistil, že FIO od 1. 7. 2020 zkracuje u cestovního pojištění nepřetržitou dobu pobytu v zahraniční ze 180 (což byl na českém trhu unikát) na 90 dní.

Škoda, byla to unikátní nabídka na českém trhu a ideální na různé studijní pobyty a dlouhodobé výjezdy.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 4. 2. 2020 23:16

.
Naposledy upravil yndezit dne 4. 2. 2020 23:19, celkově upraveno 1
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 4. 2. 2020 23:17

Vážený kliente, jelikož využíváte cestovní pojištění od Generali Česká pojištovna a.s. k naší platební kartě, chceme Vás upozornit na podstatné změny, které sice ve většině případů nastanou až od 1. 7. 2020, ale ovlivnit Vás mohou již nyní. Od 1. 7. 2020 dojde ke zkrácení doby nepřetržitého výjezdu ze 180 na 90 dní. Upozorňujeme, že nová zkrácená doba výjezdu se bude počítat od prvního dne cesty, i když nastal před 1. 7. 2020. Územní platnost pojištění zůstává stejná, a to po celém světě. Až do 30. 6. 2020 je platné také cestovní pojištění ve variantě Standard, pokud jste ho sjednal/a do konce roku 2019. Od 1. 1. 2020 nově nabízíme pouze varianty Exclusive a Gold. Klienti s cestovním pojištěním Standard mohou kdykoliv přejít na variantu Exclusive či Gold, a to jednoduše přímo ve svém Internetbankingu. Variantu Exclusive, zahrnující oproti variantě Standard i cílené provozování běžných rekreačních sportů, od 1. 7. 2020 zlevníme na 49 Kč měsíčně. Variantu Gold zase rozšíříme od stejného data o pojištění odpovědnosti v zahraničí a zároveň navýšíme limit pro léčebné výlohy ze 4 na 6 milionů Kč, čímž se zvýší jeho měsíční cena na 99 Kč. Bezpečné cestování Vám přeje tým klientské podpory
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků