ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 20. 12. 2019 17:19

Podle podmínek by to mělo jít zkombinovat.

ČSOB: Akce není určena klientům ČSOB, kteří měli aktivní Plus Konto v předchozích 365 dnech zpětně ke dni spuštění Akce.

PS: Akce není určena klientům ČSOB, kteří měli aktivní Poštovní účet v předchozích 365 dnech zpětně ke dni spuštění Akce.
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 20. 12. 2019 17:38

Z podmínek marketingové akce...
"V případě, že v rámci Akce bude zjištěno jednání Zájemce/Účastníka Akce, které bude v rozporu s těmito Pravidly nebo v rozporu s dobrými mravy nebo v rozporu s účelem Akce nebo bude zjištěno jiné spekulativní jednání nebo jednání, které by mohlo ohrozit nebo poškodit dobré jméno Pořadatele, vyhrazuje si Pořadatel právo jednotlivé případy posoudit a rozhodnout o případných sankcích, čímž se rozumí ztráta takto získaných Odměn nebo možnost vyloučení Účastníka Akce z Akce bez náhrady."
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod y2key 20. 12. 2019 19:02

Bude to zajímavé. S ČSOB jsem již domluvený, že mi v rámci urychlení připraví smlouvu k podpisu na pobočku - operátorka mi ujišťovala, že na kampaň s odměnou to nemá vliv a odměna by měla v lednu přijít. U PS jsem nazastihnul hovor, ale měli by zavolat znovu.
Jinak mi ujišťovala, že není potřeba ani první 2 měsíce plnit měsíční obrat.

Myslíte, že když půjdu do obou akcí, tak to napasují na "Porušení dobrých mravů"? Podle mě kdyby chtěli, tak ty podmínky nějak zpřísní a nebo napíší lépe, aby to nešlo tak jednodušše. Poštovní spořitelna a ČSOB zde figurují samostatně a tedy nevidím tam problém.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 20. 12. 2019 19:05

Založit si dva účty, abych si je mohl vyzkoušet a zjistit, který, pokud nějaký, mi více vyhovuje, může být těžko proti dobrým mravům.
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 20. 12. 2019 20:15

Zajímalo by mě, jestli někdo reálně má současně běžný účet pro FO u "modré" a "červené" části ČSOB. Přecházel jsem v minulosti z ČSOB do PS a naopak, zůstalo mi stejné identifikační číslo, ale IB v původní části banky přestalo fungovat, původní část banky mě přestala znát. Umí to ten systém vůbec? Má někdo SOUČASNĚ ČSOB a PS???
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 20. 12. 2019 20:44

mám a funguje to.
Dokonce jsem teď dostal i odměnu 1000,- Kč od ČSOB za založení účtu Plus. PS mám již dlouhodobě.
barnyss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 20. 12. 2019 20:48

A 2x IB, 2x mobilní aplikace?
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 20. 12. 2019 21:02

mám pouze 2x IB, mobilní aplikace nepoužívám
barnyss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Persbrandt 21. 12. 2019 05:50

barnyss píše:mám a funguje to.
Dokonce jsem teď dostal i odměnu 1000,- Kč od ČSOB za založení účtu Plus. PS mám již dlouhodobě.


barnyss: Myslite za zalozeni Plus konta. Takze to znamena, ze jste se zucastnil bonusove akce interne snad oznacovane jako "usetreno", v listopadu jste tedy vyplnil sve udaje do formulare na strance https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/usetreno, nechal si zavolat a nasledne zalozil Plus konto a ted v 12/2019 Vam prisel ten bonus 1000 kc? Nebo to snad byla jina bonusova akce?
To zalozeni jste dokoncil pres kuryra nebo na pobocce? Pokud na pobocce, rekl jste tehdy operatorce do telefonu konkr. pobocku, kde to podepisete, nebo to do systemu zadala s tim, ze tu smlouvu uzavrete na libovolne poboce, ktera si pak pri Vasi navsteve vytahne zaklad ty smlouvy ze systemu?
Takoveto moznosti mi prave nacrtla operatorka po telefonu.

Jo jeste bych se zeptal, jaky produkt mate u PS, Postovni ucet nebo nejaky jiny ucet, a jak asi dlouho?
Diky moc.
Naposledy upravil Persbrandt dne 21. 12. 2019 07:07, celkově upraveno 1
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Persbrandt 21. 12. 2019 06:52

Nerad to sem pisu ,ale podle vseho to vypada, ze v tom zakaz. servisu CSOB uz asi opravdu nevedi, ktera bije. Maji tolik slevovych akci, ze se neorientuji a manazment jim zrejme nijak nepomaha.

Tak mailem jsem se dotazal, zda budu mit narok na bonus 1000 kc prave v teto akci https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/usetreno, kdyz mam zaroven Zakl. ucet a Postovni ucet u PS, nasledne mi prisla de facto jednoveta mailova odpoved, ze na vyplacení odměny mají nárok pouze noví klienti ČSOB skupiny, takze jako majitel Postovniho uctu nemam narok. Coz samozrejme absolutne neodpovida podminkam akce, nic takoveho tam neni. Fakt by mne zajimalo, co tam pracuje za lidi a z jakyho prstu si ty informace cucaj.

Hlavne je to de facto vyvraceno zkusenosti barnysse par komentu vys, ktery pise, ze dostal bonus 1000 kc za zalozeni Plus konta a taky uz ma dlouho PS.
Krome toho jsem si nechal tim formularem zavolat a taky mi pani potvrzovala, ze mam i jako stavajici klient narok.

Ovsem ta pani mne zase dostala jinak, zkusim se tady podelit:
Odpoledne jsem ji to zvednul, vychrlila na mne nejake informace o akci (pro mne trochu menici situaci), ktere jsem predtim samozrejme nemohl znat a rovnou se ptala, jestli muzeme pokracovat a zacit prochazet nejaky 15-minutovy dotaznik. Tak jsem rekl, ze bych nerad takovy dotaznik prochazel zbytecne, at mne necha jeste nejaky cas na rozmyslenou, ze jsem se dozvedel nove informace. Ona ze teda jo, ze zavola znova, ale nejpozdeji pry za cca 20 minut, pozdeji to nejde. Tak jsem rekl, no co se delat, zavolejte, nevim teda, jestli za 20 minut budu chytrejsi. Za nejakych 23 minut zavolala, ja polozil jenom dve tri rychle otazky, ktere mne mezitim zcela logicky napadly, a pak jsem chtel postupovat dal s tim dotaznikem (i kdyz mi ten nedostatek informaci a absence jakekoli garance z jejich strany nebyly moc po chuti), aby se to proste pohlo kupredu s tim, ze se pak uvidi, jak se to cele podari.
A v ten okamzik mi ona sdelila, ze se omlouva, ze se to ted uz nestihne vyplnit, protoze uz musi rychle na vlak. A ze ona uz letos vubec nebude v praci. Ja ji nechci pomlouvat, byla slusna a mila, ale proc mi teda vola, kdyz mi pak po kratke chvili sdeli, ze se to nestihne? Pusobila do telefonu dojmem, ze si uz opravdu natahuje kabat a leti na nadrazi, tak jak chtela se mnou prochazet 15-minutovy dotaznik? A to bylo kolem 15 hod. a jsou to pry monitorovane hovory. To mne teda fakt dostala.
Proc to nenechala jine kolegyni, ktera mela treba delsi smenu? No mozna chtela zase ona ziskat nejakou provizi, pokud maji takovy system, tak si vzala jeste dalsiho klienta, ale neodhadla realne cas. Jako prijde mi to zvlastni system...

A hlavne stale mluvila pri tom druhem telefonatu o tom, ze si ten formular muzu samozrejme vyplnit znovu, ale ze nevi nevi, jestli po novem roce jeste bude ten bonus. Proste mluvila jako kdyby na tom call centru pracovala sama (a ona uz pro letosek konci) nebo minimalne jako kdyby tam od 21.12. az do konce roku nikdo nepracoval...
Kdyz jsem reagoval, ze snad si to teda muzu vyplnit jeste mezi svatky aspon s nejakou min. rezervou, aby se to stihlo, tak na to nic nerekla.

Tak mozna na tom i neco je, ze po 21.12. v tom oddeleni uz do konce roku nikdo nebude pracovat, to ja nemuzu vedet, ale v podminkach na webu maji jasne napsano, ze akce probiha do 31.12., formular na zavolani (kde se tak mluvi o bonusu) bude na webu, to se vsadim, jiste taky az do konce roku, tak by meli zavolat s dodrzenim bonusu. Jako mne je celkem jedno, jeslti ten ucet vznikne v mesici 12/2019 nebo 1/2020, max. si pockam o mesic dele na bonus, ale ocekaval bych podle podminek, ze pokud vyplnim formular treba 26. nebo 27.12. a nasledne jim to zvednu, tak nebudou delat problemy se zahrnutim do akce. I kdyz jeste asi zalezi na tom, jak mezi svatky dorucuji kuryri nebo jak bych to stihl na pobocku, ale kuryri podle ni mezi svatky normalne dorucuji a na pobocce by ten zaklad pro smlouvu pry meli v systemu do nekolika minut. Tak ten posledni argument nejak nechtela pochopit, asi se uz videla v tom vlaku :-)
Tak jsem sice nemohl nic zalozit, ale popral jsem ji hezkou cestu.

A mohl bych licit jeste dalsi zajimave zazitky se zak. servisem CSOB z posl. doby, to by bylo na dlouho. tak zas kdyztak priste.
Kdo to docetl az sem, tak tem uprimne gratuluju.
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod filas81 21. 12. 2019 08:13

no jejich zákaznický servis je šílený, chtěl jsem založit přes ušetřeno asi před 3 týdny, do dnes to nemám založené a nevím, zda se to do konce roku stihne...
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod y2key 21. 12. 2019 09:42

Potrzuji, že mám nově taky pár zkušeností s callcentrem ČSOB a nic tak strašného jsem nezažil. Ten amatérismus tam je hodně znát. Při hovoru se jí veškeré mnou nadiktované údaje neuložily a tak jsme to museli celé zakládat znovu. Operátorky vůbec neznají, co v těch podmínkách je, neví která bije. Na některé dotazy nejsou schopné odpovědět. Ale já to udělal takto: V rámci Akce Ušetřeno jsem si nechal připravit smlouvu na konkrétní pobočku s tím, že se tam do konce roku stačí zastavit. Několikrát jsem se ujišťoval, jestli to nebude problém v rámci bonusové akce a potvrdila mi, že nebude. Kurýři jezdí prý do 3 pracovních dní a to se mi nechělo již riskovat.
Je ale zajímavé, že z Poštovní spořitelny se již v rámci této akce neozývají, když jsem vyplnil s ČSOB požadované informace. Dle podmínek by to nemělo na sebe mít vliv, ale možná jejich systém vyhodnotí, že opravdu jde v rámci akce založit pouze ČSOB nebo PS a nikoliv oba najednou.
Jak píše Persbrandt, tak na webu bude možnost vyplnit tel. číslo určitě až do konce roku, takže jsem zvědavý, jestli budou volat i třeba v lednu a tím se akce o měsíc prodlouží.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Urokovy turista 21. 12. 2019 12:14

Takže 13.12. jsem vyplnil na: https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/usetreno . Za chvíli volali,vše potřebné zadali,vybral jsem podpis na konkrétní pobočce. Můžete prý už hned tam vyrazit, je to tam k podpisu.Říkám, fakt můžu ještě v PÁ jo, zajdu tam spíš až v PO. V PO 16.12. přidu na pobočku.Prý kdo vás sem poslal, no tak už jsem něco našla, ale nejde mi to dál do systému zadat. Někam telefonovala 15min, pak povídá,že mi může Plusko založit,ale že to asi bude bez toho 1000,- bonusu. Nebo že mám jít domů a zadat si to celé na USETRENO znovu. Takže na to kašlu.
Urokovy turista
Návštěvník

Odeslat příspěvekod filas81 21. 12. 2019 13:53

jo v podstatě jsem zažil něco podobného, prej se ještě ozvou, ale čekají na nějaké "manažery"... tak asi to fakt nestojí za to
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Persbrandt 21. 12. 2019 16:34

y2key píše:Jak píše Persbrandt, tak na webu bude možnost vyplnit tel. číslo určitě až do konce roku, takže jsem zvědavý, jestli budou volat i třeba v lednu a tím se akce o měsíc prodlouží.


Tak mne tvrdila na infolince 800300300, ze ty telefonistky s temito akcemi zkouseji zaregistrovanym volat 3 prac. dny po sobe (pry vzdy jednou denne, ale treba u mne byly ty pokusy o zastizeni v jednom dni min. 2), pak uz se na to vykaslou.

-- 21. 12. 2019 16:46 --

no jestli si myslej, ze si lidi za techto podminek ( s jasnym prislibem bonusu) zalozej ucty, pak zadnej bonus nedostanou a stejne si ty ucty nechaj, tak to se teda dost pletou.

Ja si to teda pres to "csob usetreno" zalozim, pokud to stihnu, a kdyz mi tam podle podminek do 15. nalsedujiciho mesice nic neprijde, tak to preposilam datovkou nebo mailem financnimu arbitrovi, pokud v te instituci jeste nekdo pracuje. Pak snad v CSOB dostanou rozum a placnou se do cela a treba si lip propracujou ty podminky svych akci.
Protoze uz mne to fakt prestava bavit.
Jen by bylo dobre vedet, kolik mesicu to Plus konto na uvod budu mit zdarma, abych nemusel saskovat s preposilanim penez.
Jinak uznavam, ze pred tim pripadnym arbitrem asi bude nutna nejdriv reklamace primo u CSOB.
Persbrandt
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků