Nerad to sem pisu ,ale podle vseho to vypada, ze v tom zakaz. servisu CSOB uz asi opravdu nevedi, ktera bije. Maji tolik slevovych akci, ze se neorientuji a manazment jim zrejme nijak nepomaha.
Tak mailem jsem se dotazal, zda budu mit narok na bonus 1000 kc prave v teto akci
https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/usetreno, kdyz mam zaroven Zakl. ucet a Postovni ucet u PS, nasledne mi prisla de facto jednoveta mailova odpoved, ze na vyplacení odměny mají nárok pouze noví klienti ČSOB skupiny, takze jako majitel Postovniho uctu nemam narok. Coz samozrejme absolutne neodpovida podminkam akce, nic takoveho tam neni. Fakt by mne zajimalo, co tam pracuje za lidi a z jakyho prstu si ty informace cucaj.
Hlavne je to de facto vyvraceno zkusenosti barnysse par komentu vys, ktery pise, ze dostal bonus 1000 kc za zalozeni Plus konta a taky uz ma dlouho PS.
Krome toho jsem si nechal tim formularem zavolat a taky mi pani potvrzovala, ze mam i jako stavajici klient narok.
Ovsem ta pani mne zase dostala jinak, zkusim se tady podelit:
Odpoledne jsem ji to zvednul, vychrlila na mne nejake informace o akci (pro mne trochu menici situaci), ktere jsem predtim samozrejme nemohl znat a rovnou se ptala, jestli muzeme pokracovat a zacit prochazet nejaky 15-minutovy dotaznik. Tak jsem rekl, ze bych nerad takovy dotaznik prochazel zbytecne, at mne necha jeste nejaky cas na rozmyslenou, ze jsem se dozvedel nove informace. Ona ze teda jo, ze zavola znova, ale nejpozdeji pry za cca 20 minut, pozdeji to nejde. Tak jsem rekl, no co se delat, zavolejte, nevim teda, jestli za 20 minut budu chytrejsi. Za nejakych 23 minut zavolala, ja polozil jenom dve tri rychle otazky, ktere mne mezitim zcela logicky napadly, a pak jsem chtel postupovat dal s tim dotaznikem (i kdyz mi ten nedostatek informaci a absence jakekoli garance z jejich strany nebyly moc po chuti), aby se to proste pohlo kupredu s tim, ze se pak uvidi, jak se to cele podari.
A v ten okamzik mi ona sdelila, ze se omlouva, ze se to ted uz nestihne vyplnit, protoze uz musi rychle na vlak. A ze ona uz letos vubec nebude v praci. Ja ji nechci pomlouvat, byla slusna a mila, ale proc mi teda vola, kdyz mi pak po kratke chvili sdeli, ze se to nestihne? Pusobila do telefonu dojmem, ze si uz opravdu natahuje kabat a leti na nadrazi, tak jak chtela se mnou prochazet 15-minutovy dotaznik? A to bylo kolem 15 hod. a jsou to pry monitorovane hovory. To mne teda fakt dostala.
Proc to nenechala jine kolegyni, ktera mela treba delsi smenu? No mozna chtela zase ona ziskat nejakou provizi, pokud maji takovy system, tak si vzala jeste dalsiho klienta, ale neodhadla realne cas. Jako prijde mi to zvlastni system...
A hlavne stale mluvila pri tom druhem telefonatu o tom, ze si ten formular muzu samozrejme vyplnit znovu, ale ze nevi nevi, jestli po novem roce jeste bude ten bonus. Proste mluvila jako kdyby na tom call centru pracovala sama (a ona uz pro letosek konci) nebo minimalne jako kdyby tam od 21.12. az do konce roku nikdo nepracoval...
Kdyz jsem reagoval, ze snad si to teda muzu vyplnit jeste mezi svatky aspon s nejakou min. rezervou, aby se to stihlo, tak na to nic nerekla.
Tak mozna na tom i neco je, ze po 21.12. v tom oddeleni uz do konce roku nikdo nebude pracovat, to ja nemuzu vedet, ale v podminkach na webu maji jasne napsano, ze akce probiha do 31.12., formular na zavolani (kde se tak mluvi o bonusu) bude na webu, to se vsadim, jiste taky az do konce roku, tak by meli zavolat s dodrzenim bonusu. Jako mne je celkem jedno, jeslti ten ucet vznikne v mesici 12/2019 nebo 1/2020, max. si pockam o mesic dele na bonus, ale ocekaval bych podle podminek, ze pokud vyplnim formular treba 26. nebo 27.12. a nasledne jim to zvednu, tak nebudou delat problemy se zahrnutim do akce. I kdyz jeste asi zalezi na tom, jak mezi svatky dorucuji kuryri nebo jak bych to stihl na pobocku, ale kuryri podle ni mezi svatky normalne dorucuji a na pobocce by ten zaklad pro smlouvu pry meli v systemu do nekolika minut. Tak ten posledni argument nejak nechtela pochopit, asi se uz videla v tom vlaku
Tak jsem sice nemohl nic zalozit, ale popral jsem ji hezkou cestu.
A mohl bych licit jeste dalsi zajimave zazitky se zak. servisem CSOB z posl. doby, to by bylo na dlouho. tak zas kdyztak priste.
Kdo to docetl az sem, tak tem uprimne gratuluju.