Air Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod anonymní až na IP 5. 6. 2013 18:52

Však jsem si to říkal jen pro sebe ;-]
anonymní až na IP
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 6. 2013 06:50

gogospk píše:
PatrikChrz píše:
SocPredator píše:Docela vtipné to tu číst.
Air sníží o 0,2% na 1,6% a tady se rojí úvahy: 1,1; 1,2; 1,55 a že Wurst taky sníží.

Air říká, že měla nával klientů. A pak že lidi nemaj prachy :D

A to není nic proti tomu, jestli MSD skončí a FPV vyplatí 14 miliard, to bude teprve hukot :(

No to ano, bude to hukot. Družstevníci MSD po případném vyplacení z FPV svoje peníze stejně obratem narvou do dalšího "výnosného a bezpečného podniku" a situace se bude nejspíše znova a znova opakovat.

Dokud bude FPV, tak ano. Proč to dávat do velké banky, kde na výplatu vkladů FPV mít nebude, když to můžu dát do záložny, kde vyplatit náhrady nebude problém?
Stačí se podívat na Kypr. Lidé tam nepřišli o peníze v nějaké bezvýznamné kampeličce či malé bance, ale ve dvou největších bankách na ostrově!
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petrE70 8. 6. 2013 15:50

Tak mám další špatnou zkušenost tentokráte s internetovým bankovnictvím .Už týden reklamuji nemožnost obsluhy v IB ,jako je obsluha platebních karet ,historie běžného účtu ( u spořáku to jde ), nemožnost správy disponentů atd. Bylo mě napsáno ,že je chyba u mne a že nepodporují můj prohlížeč .Tak jsem to vyzkoušel v podporovaných a pořád bez úspěchu. Manželka jako disponent se na svoje přihlášení do IB vůbec nedostane. Sebral jsem drahou polovičku a zajel na pobočku abych ji zřídil vlastní spořící účet. Bohužel to skončilo se stejnou chybou kterou už znám a omluvou ,že budou kontaktovat až jim nějaký IT ing zjistí příčinu neúspěchu. Zaplať přírodo ,že to není náš hlavní účet. Kdybych třeba ztratil kartu tak ji ani nejsem schopen zablokovat. Opravdu kvalitní služby. Co jim funguje na 100% je snižování úroků.
petrE70
Diskutér

Odeslat příspěvekod gogospk 8. 6. 2013 19:44

petrE70 píše:Tak mám další špatnou zkušenost tentokráte s internetovým bankovnictvím .Už týden reklamuji nemožnost obsluhy v IB ,jako je obsluha platebních karet ,historie běžného účtu ( u spořáku to jde ), nemožnost správy disponentů atd. Bylo mě napsáno ,že je chyba u mne a že nepodporují můj prohlížeč .Tak jsem to vyzkoušel v podporovaných a pořád bez úspěchu. Manželka jako disponent se na svoje přihlášení do IB vůbec nedostane. Sebral jsem drahou polovičku a zajel na pobočku abych ji zřídil vlastní spořící účet. Bohužel to skončilo se stejnou chybou kterou už znám a omluvou ,že budou kontaktovat až jim nějaký IT ing zjistí příčinu neúspěchu. Zaplať přírodo ,že to není náš hlavní účet. Kdybych třeba ztratil kartu tak ji ani nejsem schopen zablokovat. Opravdu kvalitní služby. Co jim funguje na 100% je snižování úroků.


To je obecný problém většiny netových bank bez poboček nebo jen s několika kiosky po republice. Pokud vše šlape jak má, není problém, klienti píší oslavné ódy po všech možných fórech ..... ale nesmí se nic stát. Pokud nedejbože dojde k problémům ( IB, ztráta, blokace , krádež karty, neoprávněné transakce , zdvojené transakce, změny dokladů, příjmení, adres .... problém s půjčkou, kreditkou nebo kontokorentem .... pak nastávají různé, často neřešitelné situace.
A takových případů už je zde též popsáno mraky, jen každý tak nějak doufá a věří, že se jej to osobně nikdy nedotkne. Pak se najednou zjišťuje, že nějaký živý a kompetentní člověk z banky je například 150km daleko, pokud tedy vůbec má ona instituce nějakou skutečnou pobočku s reálným bankovním zaměstnancem v ČR zřízenu.
gogospk
Diskutér

Odeslat příspěvekod Havers 8. 6. 2013 20:40

petrE70 píše:Kdybych třeba ztratil kartu tak ji ani nejsem schopen zablokovat.


Telefon snad máš, ne? ;-) Jde to na čísle +420 547 134 134.
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod lemming 9. 6. 2013 09:04

petrE70 píše:Už týden reklamuji nemožnost obsluhy v IB ,jako je obsluha platebních karet ,historie běžného účtu ( u spořáku to jde ), nemožnost správy disponentů atd.


Pokud to reklamuješ takhle, tak se nediv. Co je to "nemožnost obsluhy"? Co přesně nefunguje a jak? Fungovalo to předtím?

petrE70 píše:Sebral jsem drahou polovičku a zajel na pobočku abych ji zřídil vlastní spořící účet. Bohužel to skončilo se stejnou chybou...


Mimochodem, když jsi byl na pobočce, zkoušeli jste se tam ty/polovička přihlásit? A fungoval tam účet, nebo ne? To je zrovna je dost zásadní informace. Pokud to nepůjde ani na pobočce, je problém v účtu jako takovém. Pokud to na pobočce bude fungovat OK, je problém někde ve tvém počítači. Vzhledem k tomu, že to nešlo ani na manželčině účtu, tak tipuju spíš to druhé - ale je to jen tip.

petrE70 píše:Kdybych třeba ztratil kartu tak ji ani nejsem schopen zablokovat.


Všechny operace je možné provést i přes telefon nebo na pobočce.

gogospk píše:To je obecný problém většiny netových bank bez poboček nebo jen s několika kiosky po republice


AirBank má plnohodnotné pobočky (byť samozřejmě ne v takové hustotě). Mimochodem, to myslíš, že kdyby se mu to stalo třeba u Spořky, tak k němu domů na zavolání naklusá technik a problém prozkoumá/vyřeší? :D
lemming
Diskutér

Odeslat příspěvekod petrE70 9. 6. 2013 12:24

lemming: co nefunguje jsem částečně napsal chce to číst. Samozřejmě že to předtím fungovalo.
Na pobočce jsme zakládali nový účet tak nechápu co do toho pleteš nějaké přihlášení.
Mimochodem to nefunguje ani na počítačích a ani v iphonu na jejich aplikaci.Takže chyba je určitě u nich.
petrE70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 9. 6. 2013 12:42

Zkusili jste zadat správné přihlašovací jméno a/nebo heslo? Osobně se setkávám se zablokovanými účty uživatelů po opakovaně chybném přihlášení, uživatelé ovšem tvrdí, že heslo zadávali 100% správně... V logu vidím, že ho sice správně zadávali, ovšem místo uživatelského jména :D .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lemming 9. 6. 2013 12:45

Co nefunguje jsi +/- napsal, ale ne jak ("nefunguje" je ten nejblbější možný popis chyby ;) ).

Na pobočce se dá taky přihlásit do IB, takže bys jim mohl přímo ukázat, co a jak přesně nefunguje.

TM: Pokud se k nějakým funkcionalitám dostane, tak přihlášením to nebude. Což samozřejmě chybu mezi židlí a klávesnicí nevylučuje. Kdyby to třeba jemu nefungovalo a manželce ano, případně u něj doma to nefungovalo v iPhone ano, tak bych se nedivil, ale když mu to nefunguje pro různé lidi na různých zařízeních, tak je to divné.
lemming
Diskutér

Odeslat příspěvekod petrE70 9. 6. 2013 14:35

Tomáš Marný píše:Zkusili jste zadat správné přihlašovací jméno a/nebo heslo? Osobně se setkávám se zablokovanými účty uživatelů po opakovaně chybném přihlášení, uživatelé ovšem tvrdí, že heslo zadávali 100% správně... V logu vidím, že ho sice správně zadávali, ovšem místo uživatelského jména :D .

Ano nejsem debil.A hlavne by to napsalo neplatne uzivatelske jmeno nebo neco podobneho.

-- 9. 6. 2013 14:45 --

lemming píše:Co nefunguje jsi +/- napsal, ale ne jak ("nefunguje" je ten nejblbější možný popis chyby ;) ).

Na pobočce se dá taky přihlásit do IB, takže bys jim mohl přímo ukázat, co a jak přesně nefunguje.

TM: Pokud se k nějakým funkcionalitám dostane, tak přihlášením to nebude. Což samozřejmě chybu mezi židlí a klávesnicí nevylučuje. Kdyby to třeba jemu nefungovalo a manželce ano, případně u něj doma to nefungovalo v iPhone ano, tak bych se nedivil, ale když mu to nefunguje pro různé lidi na různých zařízeních, tak je to divné.

Tak poporade. Mame s manzelkou jeden sporici a jeden bezny SPOLECNY ucet. Jase na ucet normalne prihlasim vidim zustatky muzu zadat platbu atd. Co treba nemohu je kdyz kliknu na karty k uctu tak me to ty vydane karty nenacte a skonci to chybou s nejakym kodem a ze to mam zkusit pozdeji. Takze ten ucet ani nevi ze nejake karty mam. Proste seznam karet spravovat nelze a tim padem ani blokovat a menit limity na karte atd. Mamzelka je disponent ktomu samemu uctu kam ja se prihlasim. Ona se tam neprihlasi pod jejim pristupem.Vyskoci ji tam stejna chyba jako me pri sprave karet. Uz je to jasny?
A na pobocce se zakladal uplne novy ucet a proste bez uspechu. Zase to napsalo kod chyby a zkuste prosim pozdeji.
petrE70
Diskutér

Odeslat příspěvekod lemming 9. 6. 2013 15:32

No výborně, konečně nějaká konkrétní informace :) Když jsi reklamoval tu nemožnost obsluhy, poslal jsi jim ty kódy, které to zobrazilo? Pokud ano, tak jsi udělal pro vyřešení maximum. Pokud ne, tak je pošli.

Přes telefonní linku by mělo jít ty limity měnit a blokovat kartu i tak.
lemming
Diskutér

Odeslat příspěvekod petrE70 9. 6. 2013 15:43

Samozrejme ze sem jim poslal ty otisky obrazovek dokonce vsech internetovych prohlizecu ktere pouzivam i nepouzivam protoze na to to svadeli nejdrive.Vcetne fotky mobilni aplikace.
Ted jsem zkusil jen tak ze zvedavosti se prihlasit na ten novy ucet manzelky ktery se nepovedl na pobocce zridit. Musela si zvolit prihlasovaci jmena a prisla ji sms s jednorazovym pristupem bohuzel dal se pracovnik na pobocce nedostal vyskocila opet chyba omluvil se a zdelil nam ze nas budou kontaktovat az to pujde.
Nicmene sem se dokazal prihlasit do IB na ucet ktery nebyl dookonceny jako zalozeny tak uz nevim,ale maj tam peknej bordel.
petrE70
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 9. 6. 2013 23:37

petrE70 píše:Tak mám další špatnou zkušenost tentokráte s internetovým bankovnictvím .Už týden reklamuji nemožnost obsluhy v IB ,jako je obsluha platebních karet ,historie běžného účtu ( u spořáku to jde ), nemožnost správy disponentů atd. Bylo mě napsáno ,že je chyba u mne a že nepodporují můj prohlížeč .Tak jsem to vyzkoušel v podporovaných a pořád bez úspěchu. Manželka jako disponent se na svoje přihlášení do IB vůbec nedostane. Sebral jsem drahou polovičku a zajel na pobočku abych ji zřídil vlastní spořící účet. Bohužel to skončilo se stejnou chybou kterou už znám a omluvou ,že budou kontaktovat až jim nějaký IT ing zjistí příčinu neúspěchu. Zaplať přírodo ,že to není náš hlavní účet. Kdybych třeba ztratil kartu tak ji ani nejsem schopen zablokovat. Opravdu kvalitní služby. Co jim funguje na 100% je snižování úroků.


Copak tahle banka nema blokacni telefonni linku? Urcite ma a resit v tolika postech jednu banalitu :?:

Me banka z velke trojky zadala 10 mistne telefonni cislo (tedy zamestnanec blb, neosetrena situace v systemu, bankovni system na takove cislo klidne odesilal sms) a proto jsem nemohl autorizovat. A nemam potrebu psat, ze nekde maji bordel anebo to resit v diakusich. Dam reklamci a vyresno. Stane se. Co tebe vede psat ze ma nekdo nekde bordel, nemas nahodou ucet zdarma? Bordel je, ze neumeji vadu na zaklade platne reklamace odstranit...

"skonci to chybou s nejakym kodem"


Tak za tuto informaci, ze neco nekde nejako nefunguje, jsou vsichni pracovnici technicke podpory asi velmi vdecni :-)

hele napis nam kdy jsi podal reklamci (tj. Datum kdy jsi predal kody, kdy doslo k prideleni cisla reklamace - ne kdy jsi neco nekonkretniho resil na pobocce nebo po telefonu) a datum, kdy doslo k odstraneni v reklamaci popsane vady, to je relevantni informace, ktera muze ctenare zajimat.
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 26. 6. 2013 07:13

Včera jsem prvně prubnul výběr z terminálu Sazky na jedné čerpačce... Paní na to sice koukala dost divně, protože pro ni to prý bylo taky poprvé, ale s návodem to zvládla úplně v pohodě :-D.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod headshottt 26. 6. 2013 07:39

Ja vybiram v Zabce u baraku a taky spokojenost :-) Slecny uz me znaji tak se rovnou ptaji kolik to bude dneska. Rychlejsi nez bankomat a bez front.
headshottt
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků