Kreditní karta Premia

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 26. 5. 2016 07:13

A jak přesně si ty zautomatizované procesy představuješ? Co je spouštěčem tisku potvrzení? Jejich výpověď? Pak by asi dostali to potvrzení všichni, co dostali výpověď, což se nezdá.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod eR99 26. 5. 2016 07:27

Dopis jsem dostal jeden (výpověď). Dlužnou částku mám úvěrový rámec plus poplatek za vedení se splatností do 19.6.2016...
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 26. 5. 2016 08:06

Ti co nedostali potvrzeni, mozna jeste nejake dostanou, pokud uz chybu neodhalili sami a zasilani potvrzeni nezastavili.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 26. 5. 2016 09:52

Muzete nekdo oskenovat/vyfotit tu vypoved (klidne zacernete udaje). Zatim nic nedorazilo, tak bych rad, vedel, co to bude :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 26. 5. 2016 09:56

Mně nic nedorazilo (nějaké obyčejné psaní, u něhož nelze prokázat doručení neberu jako výpověď)... :-)
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod ffilus 26. 5. 2016 10:49

Uverovy ramec 60 000 a vypoved prisla na 60 116 kc .... na karte je aktualne 1kc. Pochopil bych 60 048, ale v teto castce nevidim logiku
ffilus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 26. 5. 2016 11:03

Ta asi i poplatky za další měsíce. Anebo se spletli a neumí to spočítat, ono podle toho, co se tady píše, neposlali nikomu nic správně.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod pepisis 26. 5. 2016 11:12

Já dnes volal na info linku a chtěl jsem se domluvit na zaslání přeplatku.Operatorka tvrdila,ze k tomu nemá kompetenci a že to musí předat na jiné oddělení.Pry se ozvou ještě dnes,nejspis mailem...Podle prispevku tady se to mělo hned vyřešit po telefonu,tak nevím,jestli změnili postupy nebo co to je.
pepisis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zuzana Bienvenu 27. 5. 2016 12:51

Dobrý den,

ráda bych se omluvila některým klientům za zaslaný dopis o obdržení výpovědi úvěrové smlouvy z jejich strany. K odeslání dopisu došlo z důvodu technické chyby v procesu automatického generování dopisů. V návaznosti na tento úkon se také objevily nesprávné informace ve Správci financí.
Pokud jste takový dopis obdrželi, berte ho, prosím, jako bezpředmětný. Dotyčné klienty o situaci samozřejmě postupně informujeme. Ještě jednou se za toto pochybení omlouvám.

Dovolte mi také, abych uvedla na pravou míru vyplácení přeplatků. Způsob, jakým bude přeplatek zaslán, je individuální a jednotliví klienti o něm budou informováni. Tento postup jsme zvolili, protože potřebujeme ověřit, zda účet opravdu patří klientovi. Stává se například, že klient hradí své splátky z více účtů. Po zaslání přeplatku na jeden z nich ale může nastat situace, že se peníze ke klientovi nedostanou.
Konkrétní informace s přesným postupem a možnostmi vyplácení přeplatku proto obdrží každý individuálně. Chceme tak zajistit, že se přeplatek dostane do správných rukou.

Zároveň chci ozřejmit, že budou vyplaceny i dosud nevyplacené prémiové koruny, na které mají naši klienti nárok.

Děkuji za pochopení, Zuzana Bienvenu, tisková mluvčí
Zuzana Bienvenu
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Zedna1 27. 5. 2016 12:57

@Zuzana Bienvenu
Diky za podrobne informace!
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 27. 5. 2016 13:07

Já jen pořád nechápu, jak může být má smlouva ve výpovědní lhůtě, když jsem žádnou výpověď nedostal... :mrgreen:

Pak by asi mělo být v pořádku, když bych si jen zavolal třeba za takové dva měsíce o novou kartu, protože tou původní nelze platit. :nenapadne

No a ještě abychom se nedočkali dalších překvapení "z důvodu technické chyby v procesu", třeba zesplatněných úvěrů, prodlení v registrech a pod.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod charman 27. 5. 2016 13:37

fremantle píše:Já jen pořád nechápu, jak může být má smlouva ve výpovědní lhůtě, když jsem žádnou výpověď nedostal... :mrgreen:


Přeci technická chyba v procesu :D :D :D

Jestli jste si nevšimli, tak s námi Home Credit hraje "hru" a zkouší co vše si může dovolit.
charman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tulum 29. 5. 2016 19:33

@ Zuzana Bienvenu
ještě bych rád věděl, jakým způsobem bude tento postup (výpověď z vaší strany) veden v registrech.
Děkuji předem za reakci..
tulum
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 30. 5. 2016 10:08

Me by zajimalo, jak to s tou vypovedi je? Ona uz nekomu byla vypoved dorucena?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 30. 5. 2016 10:28

Mně teda doručena nebyla... :hm
fremantle
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků