Stránka 199 z 243

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 3. 2020 23:33
od Lol Phirae
Radek.Hulan píše:Naopak, je to obrovský důvod pro Revolut a proti používání jedné karty od libovolné české banky.


A ona ti ta česká banka brání mít víc než jednu kartu? A která banka to je? :roll:

Jinak od zablokování karty očekávám, že bude okamžité. Např. u Curve to tak bez problému funguje. Ne to, že se karta ještě další skoro čtvrt hodiny bude jevit jako nezablokovaná. Dost tragédie, teda. Amatéři.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 3. 2020 23:44
od Radek.Hulan
Která česká banka umí 5 karet k jednomu účtu, libovolně je přegenerovávat, plus jednorázové karty, a při blokaci do dvou dnů dodat další zdarma? Já ji fakt neznám :) Navíc by ty karty měly mít rozumný exchange rate pro zahraničí.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 3. 2020 20:54
od psovod78
Ceska banka "umi" financniho arbitra, takze az ti zabavi prachy, tak se dovolas reseni.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 3. 2020 21:42
od Vasek06
Tady je vidět, že Revolut nedá některým asi spát. Za mě naprosto dlouhodobě bezproblémové - a že těch převodů, plateb a jiných "transakcí" až doposud bylo. Ani toto vlákno by na to asi nestačilo. Na rozdíl od kvalitních českých bank např. třeba dnes problém v Monetě (na nejmenované pobočce). Ještě teď jsem tak *****ý, že to ani nebudu rozvádět.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 3. 2020 17:06
od Lol Phirae
Lol Phirae píše:
Schwarzie píše:Tak jsem dobil Curvou s podkladovou kartou Twisto. Na Revolutu penize pribyly, v Twistu o transakci ani zminka....


Tak hlavně že se to tady řešilo naposled asi dva dny zpátky. Ještě můžeš zkusit GBiT na jinou kartu ve stavu, kdy to v Twistu není vůbec vidět, abys jim v tom nadělal ještě větší bordel. :lol:


No, tak se mi to omylem povedlo taky... :roll: Jak si to dořešil? :D

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 3. 2020 17:40
od Schwarzie
Zacaly mi cca kazdou hodinu chodit hlasky z Twista, ze byla zamitnuta transakce. Napsal jsem tedy v Curve aplikaci na helpdesk, at tu platbu zauctuji na HB KK a oni to do par hodin udelali.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 3. 2020 21:40
od Lol Phirae

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2020 07:23
od jan.za
Schwarzie píše:Zacaly mi cca kazdou hodinu chodit hlasky z Twista, ze byla zamitnuta transakce. Napsal jsem tedy v Curve aplikaci na helpdesk, at tu platbu zauctuji na HB KK a oni to do par hodin udelali.

Tez se mi stalo... Tak jsem si vypl hlasky z Twista a platbu nakonec asi za 14 dni protlacili.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2020 07:59
od A1rh-
na Twisto nebo na jinou kartu?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2020 08:47
od Lol Phirae
jan.za píše:
Schwarzie píše:Zacaly mi cca kazdou hodinu chodit hlasky z Twista, ze byla zamitnuta transakce. Napsal jsem tedy v Curve aplikaci na helpdesk, at tu platbu zauctuji na HB KK a oni to do par hodin udelali.

Tez se mi stalo... Tak jsem si vypl hlasky z Twista a platbu nakonec asi za 14 dni protlacili.


Nemám na to nervy, řešení přes podporu Twista se nikam nedostalo, přehazují si to tam jak zásilku vzorků koronaviru. Před chvíli jsem napsal email na support@curve.app (ten chat v aplikaci mi nefunguje) ať to co nejdřív přeúčtují na jinou kartu.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2020 09:35
od suram
Ještě to chvíli nechte a donutíte Twisto buď aby začal všechny transakce přes Curve zamítat nebo akceptovat a zároveň je vyloučí z bonusů.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2020 09:40
od Lol Phirae
Nějak nemám zájem to hrotit a tahat další kartu v peněžence. Rozbité to je asi na obou stranách, teoreticky by se takhle dalo vyluxovat asi dost peněz než by to někdo stopil (na tom Revolutu je to připsané okamžitě a dá se to vybrat, nikde jinde se ta transakce nijak neprojevuje v nějakých limitech), tak by náprava měla být hlavně v jejich zájmu.

Edit: Curve si to zinkasovalo z jiné navržené karty během necelých dvou hodin od poslání emailu... Napsali mi k tomu následující:

This should have been debited immediately from your card ending in ****, however in this instance Curve received a decline message from your bank so we covered the cost of the transaction on your behalf.

To avoid unnecessary declines, we stand in for eligible transactions and then debit with a short delay your underlying payment card. Most of the time when this happens, it is a seamless process and your card is debited in almost real time, however in this instance we were unable to debit your card.


Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 3. 2020 17:31
od Radek.Hulan
Tak jsem dal Revolutu vydělat 3.000 Kč :)

Před rokem jsem získal Metal plán zdarma, za doporučení pár lidí. Super deal, nějak jsem ale zapomněl na termín a včera proběhl debet tří tisícovek za roční prodloužení, již placené. Nějak jsem si na to nedal pozor, a Revolut sám nijak dopředu neinformoval, žádný email, notifikace, prostě vůbec nic.

Budiž, mám Metal na další rok.

Na účtu u nich jsem měl peníze, ale velmi by mě zajímalo jak by se to chovalo, kdyby tam nic nebylo. Debet z připojené karty jiné banky by si snad nikdo nedovolil? Dostal bych se do záporného zůstatku?

// edit: přímo v appce jde ten plán i po zaplacení na 2 kliknutí zrušit, do 14 dnů, peníze ihned v plné výši vráceny

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 3. 2020 23:33
od A1rh-
to je dobré vědět, i když mám připomínku v kalendáři, abych ho vypovedel nejpozději měsíc předem, jak jsem četl skoro před rokem v nějakých podmínkách k Metal.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 3. 2020 01:38
od Radek.Hulan
I po zrušení Metal plánu veškeré karty co mám jsou funkční, pro info.