Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ripper6 13. 6. 2017 16:20

Ja mam karty ve vypovedi, az me je zrusi tak teprve potom nejsou videt? Porad je normal vidim aktivni.
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 13. 6. 2017 16:24

wit.cz píše:Takže mi dají retenci, vrátí poplatky za vedení a pak kartu zruší.

To se mi pred par let taky stalo. Tohle je možný jen u RB ;)
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod deepman 13. 6. 2017 22:22

phaethon píše:Tak doplňuji svou reklamaci KK Mall - proběhla úspěšně a teď mi z RB přišel na účet poplatek 50 Kč, o který jsem na radu bankéřky navýšil poslední splátku kreditky.


Dík za připomenutí, toto je i můj případ. :-\

Hned jsem reklamoval, přeplatek vrátí. Na otázku, proč po ukončení neproběhlo vše korektně a proč musím znova diktovat číslo účtu, které jsem uváděl na výpovědi pro zaslání přeplatku, jsem se jasné odpovědi nedočkal. Pouze něco ve smylu "Obvykle proběhne vyplacení přeplatku automaticky."
deepman
Návštěvník

Odeslat příspěvekod filas81 14. 6. 2017 08:14

trošku mi to povzbudilo ty Vaše úspěšné reklamace, já z nich už 3 týdny tahám vrácení poplatku za vedení a bonus nabídnutý z retenčního, vždycky mi jen řeknou, že k tomu přidají urgenci a že je to v řešení....
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod stepano 17. 6. 2017 22:37

Mně mall karta podle výpovědi skončila 13. a už ji v kartyonline nevidím. Spíš by mě zajímalo, jestli obdržím nějaký finální výpis nebo aspoň nějaké potvrzení, že mám všechny závazky vůči bance vyrovnány. Co jsem rušil kreditky u jiných ústavů tak toto potvrzení jsem vždy dostal :hm
stepano
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 17. 6. 2017 22:53

Klid, pošlou ti to.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod pepisis 18. 6. 2017 08:27

Jj, finální výpis pošlou. Mě by ale zajímalo, jak se do něj dostanu? V karty online už je nevidím, nezaheslovaný výpis z toho tedy nedostanu. A heslem jsou 4 čísla z karty, které jsem ale už vyhodil. Závazky by měly být vyrovnané, ale jistota je jistota. Někdo nějaký nápad, jak se do toho posledního výpisu dostanu, když už nemám kartu?
pepisis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 18. 6. 2017 08:36

Potvrzení o ukončení pošlou i šnečí poštou. K otevření zaheslovaného výpisu stačí VS (= posledních 10 číslic z čísla karty), takže si vem třeba výpis z účtu, z něhož jsi kartu splácel...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod pepisis 18. 6. 2017 08:44

Paráda, díky.
pepisis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 6. 2017 11:22

Já jsem na výpis použil pdfcrack, jsou to přece jen 4 znaky, trvalo to tak 2 minuty (a bylo by to i rychlejší, kdybych s tím pořádně uměl a mohl nastavit, že heslo jsou pouze číslice :) ).

Naprosto nechápu to zaheslování takto slabým heslem, to už nemusí zaheslovávat vůbec.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 22. 6. 2017 02:57

Taki píše:Kdyby to tak skutečně bylo, už by po "Dni ukončení smlouvy" nemohli účtovat měsíční poplatek za vedení, což vesele dělají.


A je to feature anebo chyba systemu? Reklamaci a poplatek vrati. Podle selskeho rozumu nemohou uctovat poplatek za sluzbu, kterou nemuzes pouzivat (karta je zablokovana). A kdyz jsem vloni rusil RB KK, tak to zrusili za 14 dnu.
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .357 22. 6. 2017 11:06

Sice karty rozstříhali, ale v Kartyonline byly stále aktivní...
Tak jsem zvědav, jestli mi něco naúčtují! :)
.357
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tatatoooo 22. 6. 2017 16:36

Vypovedel jsem mallku a dnes se mi ozvalo retencni. Po 15min dohadovani mi mallku prevedou na stylku bez poplatku na rok. Tak jsem to vzal.
Tatatoooo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod davsopl 22. 6. 2017 16:50

13.6. mě naúčtovali poplateček za KK Life. Přitom je to pár měsíců zpět, co nabídlo retenční oddělení vedení KK doživotně zdarma bez podmínek. Počkám na výpis a reklamuji.
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirekM. 26. 6. 2017 21:00

Zrušili jsme na pobočce jednu KK - datum ukončení služeb 23. 6. (po 14 dnech od výpovědi). 13. 6. volali z retenčního - důsledné odmítnut jakéhokoliv pokračování. Karta je v KK online stále vidět. Kdy mohu očekávat smazání karty v KK online?
MirekM.
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků