od jujec 20. 11. 2020 07:13
Moje zkušenost s Monetou:
čtvrtek 13.30, Praha-Letňany, chceme s bratrem (podnikatel, IČO) založit disponenta (mě). Bankéř prohlásí, že to nejde, že je na pobočce jediná bankéřka, která umí obsluhovat podnikatele, nemá čas, že nejdřív zítra. Bratr je z Moravy a nechce přespat, logicky. Postupně obtelefonováváme většinu poboček Monety v Praze a zjišťujeme, že bez předchozího objednání máme smůlu, protože bankéři jsou buď obsazení, nebo na školení, nebo na jiné pobočce. Poslední zoufalý pokus na centrále, tak snad bankéř bude. No byl, ale neměl čas, prý až zítra. Takže tři hodiny telefonování a ježdění po Praze. Vtipný byl chlápek na infolince, který tvrdil, že nás banka obsloužit musí (zdůraznil jsem, že chápeme, že nejsme objednaní, že klidně hodinu, dvě počkáme), ale sám pak pochopil, že to tak snadné nebude.
Musím konstatovat, že ochota bankéřů v Monetě vzít neobjednaného klienta třeba těsně přes zavíračkou a zůstat v práci pár minut po ní je nulová.
Další věc je, že v každé pobočce bylo několik volných bankéřů bez klientů, ale obsloužit nás nemohli. Ten, kdo to mohl, čas neměl. Přitom jsme klienti Monety oba, takže hádám, že by šlo o pár minut. Na pobočku ale musíme přijít společně (nelze být každý jinde). To je fakt skvělý servis.