MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod bado 23. 11. 2021 14:41

To je zajímavé. Já v sobotu zakládal přes IB, to šlo vpohodě. Ale penize přesunout nešly. Napsalo mi to, že není pracovní den, nebo něco takového. Objevily se tam až v pondělí.
bado
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ski1961 23. 11. 2021 14:51

@bado

vím, o čem mluvíš..psal jsem to tady dokonce v diskuzi ze soboty, že mi přes IB nešel zadat převod v rámci banky a že mi to hlásilo, že sobota není pracovní den a nabízelo mi to první den až v pondělí 22.11., tak jsem IB ignoroval a šel jsem do SB a tam bez problémů šel zadat převod a během pár vteřin byly na novém účtu :-)
ski1961
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 23. 11. 2021 16:45

Jo? Mám pocit, že jsem o víkendu v rámci MMB převáděl v IB ... možná ale přes nějakou volbu "převod mezi vlastními účty" (pokud tam je).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 23. 11. 2021 17:17

Já zakládal v sobotu, přes staré IB (v novém, ani SB volba pro založení nebyla), po založení se během chvíle objevil nový účet v novém IB i SB a ihned jsem v SB převedl nějakou vatu z původního na nový, takže cajk :D 8-P ... výhoda monety a tří on-line kanálů ovládání ... SB, old a new IB 8-)
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ski1961 23. 11. 2021 17:29

@drkarel

já to v sobotu po založení účtu zkoušel převodem přes to staré IB viz foto a to tam svítilo datum 20.11. a u toho červená hláška, že tento datum není pracovním dnem a nabízelo mi to až pondělní datum. Přes to nové IB jsem to už pak nezkoušel a převedl to v SB hned.
převod.jpg
převod.jpg (29.57 ) Zobrazeno 5385 krát
ski1961
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod losalamos 23. 11. 2021 19:19

Nějak mi (i manželce) v poslední době zlobí notifikace při přihlašování do IB. Napíše to "Potvrďte oznámení v aplikaci Smart Banka" ale žádná výzva na telefon (android) nepřijde. Dřív chodila notifikace při každém přihlášení, stačilo stáhnout lištu a potvrdit přihlášení. Teď musíme často nejprve otevřít SB a teprve tam to hned naskočí, potvrdíme a jsme v IB. Jak jste na tom?
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Vlaj 23. 11. 2021 19:21

@ski1961
Pokud máš běžný účet, je ve starém IB druhá možnost: Účty a transakce, Nový příkaz k úhradě, tam není víkendové omezení pro datum splatnosti a je tam volba, kterou uvedl drkarel.
Vlaj
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ski1961 23. 11. 2021 19:28

@Vlaj

aha..tak už jsem v obraze..já totiž nemám běžný účet jem spořící a v tom bude zřejmě ten zakopaný pes :-)
ski1961
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod regin 23. 11. 2021 21:08

regin píše:
eetg píše:Lepší založit další SUB na příbuzné, SUA je passé. :-)
Než další SuB u jiné osoby, to raději počkám, jak příští měsíc zareaguje Trinity.
Tak ani není třeba čekat do prosince. Vypadá to, že ve čtvrtek půjdou peníze zpátky do Trinity.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 23. 11. 2021 21:10

Vlaj píše:@ski1961
Pokud máš běžný účet, je ve starém IB druhá možnost: Účty a transakce, Nový příkaz k úhradě, tam není víkendové omezení pro datum splatnosti a je tam volba, kterou uvedl drkarel.


Případně lze v novém IB zadat okamžitou platbu mezi vlastními účty, funguje i o víkendu.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Leeroy Jenkins 27. 11. 2021 17:35

Tak pro pobavení, zakládal jsem si spořící účet v Monetě, předchozí účet jsem tam neměl, ani běžný, byla to tedy první zkušenost s Monetou. Zakládal jsem to online, všechny kroky bez problémů, včetně skenu dokladů (přečetlo to bez chyby i údaje, že jsem to nemusel vypisovat). Poslední krok zaslání ověřovací platby, poslal jsem platbu a den se nic nedělo, druhý den taky ne, tak pošlu třetí den na support dotaz, kde je problém a prý technická chyba, že mi peníze vrátí a ať to udělám znovu, ale nemůžu hned, prý až za několik dní.

Googlím Moneta založení účtu technická chyba a nejsem jediný. To je fakt taková tragikomedie?
Hezký den přeji!
Leeroy Jenkins
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 27. 11. 2021 18:47

Jo, občas se jim nedaří. Když jsem se v říjnu pokoušel spořák založit, spadl jsem také do technické chyby ... to jsem zjistil tak, že se mě druhý den vrátila aktivační platba zpět na účet. Říkám OK, zkusím repete, to už mě to napsalo rovnou při odeslání žádosti, že technická chyba. Tak OK, půjdu tedy na pobočku ... a zde, jsem zjistil, jste zablokován, odbkokován budete za pět pracovních dnů, přijďte pak. No *****., nikam už jsem nešel. Po týdnu jsem to opět zkusil on-line a tentokrát jsem měl účet založen a aktivní asi za 20 minut ... takže holt se někdy kocourovi nedaří a někdy je rychlejší než myška :D :-D
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod regin 27. 11. 2021 21:09

Já zakládal spořící účet v Monetě někdy tak před 3 roky kvůli nějakému bonusu. Jenže online se to nedařilo, tak jsem se vypravil na pobočku. Tam že to jako není problém a začali chystat vše potřebné. Při čekání (paní vždy zadala něco do počítače a pak se minutu čekalo, než počítač odpověděl a mohlo se pokračovat) jsem se jen tak mimochodem zeptal na ten bonus. Že prý to platí jen na zřízení online a při zřízení na pobočce není. Prý ať to zkusím za den nebo za 2, že už by to mohlo jít. A když ne, ať přijdu, že něco vymyslí. Samozřejmě to pořád nešlo, tak jsem za 3 dny byl zpět na pobočce. Tam vymysleli, že mi založí běžný účet (který jsem původně nechtěl) a až ho budu mít, tak si pak sám přes IB založím spořící a tím splním podmínky pro bonus.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod peliculiar 28. 11. 2021 00:20

Má někdo zkušenost s rušením podnikatelského běžného účtu bez návštěvy pobočky s tím že ostatní produkty (podnikatelská KK, osobní BÚ a SÚ) zůstanou zachovány? Jde to?
Kdo má zájem o Twisto či Skip Pay a chce bonus 500 Kč mrkněte mi do zájmů v profilu. ;-)
peliculiar
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod špecifickýtrh 28. 11. 2021 02:17

losalamos píše:Nějak mi (i manželce) v poslední době zlobí notifikace při přihlašování do IB. Napíše to "Potvrďte oznámení v aplikaci Smart Banka" ale žádná výzva na telefon (android) nepřijde. Dřív chodila notifikace při každém přihlášení, stačilo stáhnout lištu a potvrdit přihlášení. Teď musíme často nejprve otevřít SB a teprve tam to hned naskočí, potvrdíme a jsme v IB. Jak jste na tom?

Taky jsem si toho všiml, že mi poslední dobu nevyskakuje žádná notifikace při přihlašování do IB.
špecifickýtrh
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků