MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod mate59 17. 6. 2020 19:02

Volali mi 3x s tím, že mám peníze na spořákoch, které budou nově úročeny 0,5% a mimo to jsem měl zmeškané hovory.Že mi nabídnou lepší produkt,mám se stavit na pobočce.Byli to fondy.Asi to budeš mít podobně.
mate59
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vpe 17. 6. 2020 19:05

Staci si zakazat marketingovy kontakt :-)
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mimonik 17. 6. 2020 19:06

To miluju, něco po tobě chtějí, ještě se kasaji tím, jak umí všechno online a pak by tě hnali na pobočku, to určitě
Mimonik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod redhaven 18. 6. 2020 16:11

Jedná se o klasický scénář bankovních povalečů z top vedení těchto Ústavů. "Slíbit vyšší zhodnocení-pozvat-ukecat a hlavně podepsat" Túúúdle nůdle ! :D :D :D Stejný scénář má i Creditas, paní do tlf. povídala jaké mám štestí, že právě mě nabízejí neveřejné vyšší zhodnocení prostředků o kterém, jak jistě chápu nelze hovořit tlf., vždyt je to tajné.

Opakovaně jsem jí opáčil, zda nabízení toto super výhodné zhodnocení jako pojištěné vkladově u FPV. Byla tajemná jako Hrad v Karpatech. Tak jsem jí odpověděl za ní, že zcela jistě toto jejich vyšší zhodnocení není pojištěno v FPV, jak se dříve jmenoval.
redhaven
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod vpe 19. 6. 2020 01:02

Pro ruzne penezni ustavy (UCB, Axa, Eon) tuhle aktiv praci delaji callcentra, ty maji jediny ukol, skednat schuzku, za to bere telefonista typicky treba 300 Kc...

Tak mu obcas udelejte radost, odkejvejte mu to, pak tomu dalsimu taky a pak se nedostavte... Alespon budou mit ti telefonisti na rohliky...
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Matlal 19. 6. 2020 04:58

vpe píše:Pro ruzne penezni ustavy (UCB, Axa, Eon) tuhle aktiv praci delaji callcentra, ty maji jediny ukol, skednat schuzku, za to bere telefonista typicky treba 300 Kc...

Tak mu obcas udelejte radost, odkejvejte mu to, pak tomu dalsimu taky a pak se nedostavte... Alespon budou mit ti telefonisti na rohliky...


Nemaji na rohlíky?
Tak ať jdou delat jinou,smysluplnejsi práci.
Matlal
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 19. 6. 2020 08:07

Vybral jsem hotovost v bankomatu KB a stejné bankovky vložil do vkladomatu Monety. Celá částka byla připsáma na účet s tím, že vkladomat jednu bankovku v hodnotěb 2000 Kč zadržel a posílá jí na posouzení pravosti do ČNB. V připadě zjištění nepravosti bankovky bude částka 2000 Kč odučtována z účtu Monety a budu písemně vyrozuměn. Ještě na potvrzení byl text o posouzení poškozených bankovek.
Tak nevím, co si mám o tom myslet. Že by bankomat KB vydal nepravou bankovku? Kontrolovat bankovky vydané bankomatem renomované banky mně tedy ještě nenapadlo. :-(
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 19. 6. 2020 08:15

To se mi atalo už asi dvacetkrát, nikdy se falešná bankovka nepotvrdila.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 19. 6. 2020 08:19

Poprvé ve vkladomatu Monety, proto ten příspěvek s dotazem. Kdysi dávno mně nějaké bankovky vyjely z vkladomatu UCB, ale po opětovném vložení je vkladomat strávil.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 19. 6. 2020 08:26

Bankomat UCB je vyhazuje, když je nerozpozná. Když je rozpozná jako podezřelé, tak je také sežere na zkoumání.

I na pokladně MMB mi jednou odmítli vzít tisícovku, když ji opakovaně nebraly dvě počítačky. Dali mi vybrat, buď ji zabaví na zkoumání, do čehož se jim moc nechtělo, nebo jí udám jinde. Zvolena druhá možnost.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 19. 6. 2020 08:52

To je asi běžné, i v atm ČSOB mi to ohlásilo několikrát podezřelou bankovku, kterou jsem vybral ze stejného atm. Akorát to nepíše takové litanie. Taky jsem několikrát některé bankovky vkládal nadvakrát a nakonec je atm vzal bez "keců". Je to jen stroj.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 6. 2020 09:03

Ani bych nespočítal kolikrát se mi to u různých bankomatů stalo, že byla bankovka označena jako podezřelá. Nikdy nedošlo k odúčtování.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MP007 19. 6. 2020 09:21

Proběhla tu informace o novém účtu "Tom plus" (mám stále původní G. gratis). Je tam zmínka o možnosti zřízení ve Smart bance, přes webové rozhraní nebo na pobočce. Smart banku nemám, v IB jsem tuto možnost nenašel a na jejich webu jsem našel pouze možnost založení klasického Toma pro nové zákazníky. Už si ho někdo aktivoval?
Je tam bonus bezplatných výběrů ze všech bankomatů v ČR bez nějakého negativa jinde v sazebníku?
Díky za zkušenost :-)
MP007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod gekkon 19. 6. 2020 09:30

Ja si v mobilni bance Tom Plus aktivoval, zadny problem nevidím. Prochazel jsem i ceník a az na vybery zdarma to je stejne jako Tom.
gekkon
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod philmencz 19. 6. 2020 10:41

Já musím uznat, jak jsem ještě před více než rokem Monetu neměl rád, tak teď se můj pohled na ní i mění. Účtem TOM PLUS s výběry z bankomatů v ČR to podle mě "doladili". Změna typu účtu ve SmB byla jednoduchá a rychlá. Mám i EUR účet s kartou, tam je vše také zdarma a Směnárnu jsem již několikrát využil a nakoupil EUR za lepší kurz než měl v tu chvíli Arab v centru Prahy a oproti RB také zdarma. A pokud dodrží 1,5% na spořáku po dobu těch 6 měsíců, tak jsem s tím v pohodě a zamyslím se nad nimi jako hlavní bankou. Třeba u takového Creditasu mám problém s věrohodností celé té instituce, poté co provedli před x-týdny s úrokem na spořáku a jejich otravnými telefonáty a hnaním na pobočku - i když Moneta to dělá taky, ale číslo je na black listu, tak to ani už nevím, že volají :-)
philmencz
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků