Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod andre7 6. 4. 2020 13:04

v tom mailu od nich o tom není ani slovo, ani hvězdička, že se to týká jen toho bonusu 0,5%, a je tam naopak zcela jasně uvedeno 1,6% do 30.6.2020, v podmínkách akce to již je, že to mohou po oznámení 10 dnů předem jakkoli měnit, ale v mailu není ani odkaz na podmínky....
andre7
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Bond2 6. 4. 2020 13:25

suram píše:Se bude hádat o pár haléřů a psát kvůli tomu dlouhé stížnosti a reklamace?

Při plném využití to jsou ročně desetitisíce...jde o to banky vychovávat, takhle si myslí, že jim všechno projde. Napsal jsem něco podobného, ale ne tak vznešeně, andre7 má vytříbenější styl ;-).
andre7 , dej pak vědět jak reagovali. Díky.
Bond2
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 6. 4. 2020 14:18

Podle těch svých vyčůraných podmínek s tím samozřejmě hýbat mohou, ale jelikož garantovali platnost úroku do 30.6., tak musí tu garanci dodržet. Po 30.6. ať si dělají, co chtějí. Tak to bylo u jiných bank i v minulosti - podle všeobecných podmínek mohli změněný úrok vyhlašovat třeba každý den, ale ne, když zaručili po nějaké období jeho výši.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod peliculiar 7. 4. 2020 17:05

suram píše:Creditas dala ale garanci jen na bonusový úrok, ne na ten základní.
ObrázekObrázek
peliculiar
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 7. 4. 2020 17:49

Já myslím, že to je řečeno v těch jejich oznámeních jasně.

Na reklamaci mi odpověděli jen tím marketingovým blábolem typu "Doba je těžká, Kamile" + zvýhodníme nové zákazníky oproti starým (to asi aby lidi defitivně nas*ali). Tak jsem jim odpověděl, že na to jsem se neptal, ať mi pošlou zamítnutí reklamace a můžu to řešit dál. Tak to přece jen očíslovali jeko reklamaci a odpověď prý do 30 dnů.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod peliculiar 7. 4. 2020 18:25

xls píše:Na reklamaci mi odpověděli jen tím marketingovým blábolem typu "Doba je těžká, Kamile" + zvýhodníme nové zákazníky oproti starým (to asi aby lidi defitivně nas*ali).
Mě do teď Creditas na email ze 4. dubna neodpověděla.
peliculiar
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 7. 4. 2020 18:52

Já taky nedostal odpověď
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mate59 7. 4. 2020 19:16

Ani já,volal jsem tam, prý toho teď mají hodně.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod tom brava 7. 4. 2020 19:23

u mě taky ani čárka, já to ale nepojal konfrontačně jako reklamaci, ale žádám o výklad OP, resp. práv v souv. se změnou ÚS a výpov. dobou u 3M spoř. vkladu, resp. jsem Creditas vyzval k okamžitému zesplatnění vkladu.
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 7. 4. 2020 20:08

Reklamace drobné chybičky nepovažuju za nic konfrontačního, prostě to se může stát. Z druhý strany je to normální právní krok a nejsem zvědavej, abych na nějak dostal ty marketingový kidy, co se někdo nakopíroval 2 stránky zpátky.

Jinak buďte v klidu, tohle je naprosto jasný případ, to nemá cenu ani řešit. Prostě varianta 3., jak jsem taky psal 2 stránká zpátky, ta nejvíc z.m.r.d.í.

Jinak ještě jsem si vzpomněl na Monetu, ta taky nedávno chtěla snížit na Spoříto a Spoření2, nebo co to bylo, úroky a taky to nějak technicky nezvládli u těch, co měli obojí, takže to museli někomu nechat o 2 měsíce dýl. Prostě chyby se stávají, je ale otázka, jak se k tomu kdo postaví.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod dala67 7. 4. 2020 20:16

mate59 píše:Ani já,volal jsem tam, prý toho teď mají hodně.


Nemají čas odpovídat, protože všichni drží kliku z druhé strany banky aby nedostali přes hubu :-D
dala67
Diskutér

Odeslat příspěvekod mirda646 7. 4. 2020 20:20

xls píše:Já myslím, že to je řečeno v těch jejich oznámeních jasně.

Na reklamaci mi odpověděli jen tím marketingovým blábolem typu "Doba je těžká, Kamile" + zvýhodníme nové zákazníky oproti starým (to asi aby lidi defitivně nas*ali). Tak jsem jim odpověděl, že na to jsem se neptal, ať mi pošlou zamítnutí reklamace a můžu to řešit dál. Tak to přece jen očíslovali jeko reklamaci a odpověď prý do 30 dnů.

Také jsem dostal tento blábol, ke kterému jsem se vyjádřil:
nesouhlasím s vaším vyjádřením k mé reklamaci ohledně výše úroků na mém účtu a žádám o dodržení garance úroku tak, jak jste jej prezentovali v emailu z 31.1.2020, který posílám přílohou. Na tom základě jsem nepřesouval peníze na výhodnější úrok do jiné banky a nechal je ve vaší bance. Pokud nepřehodnotíte své stanovisko, budu nucen postupovat v souladu se zákony a navíc předám tento případ své pojišťovně právní ochrany DAS (u které jsem na tyto případy pojištěn), která mě bude případně zastupovat např u FA nebo soudu.
Očekávám přehodnocení vašeho stanoviska a odpověď do 10 dnů.

Na což mi odepsali, že předávají reklamačnímu oddělení.
Tak uvidím.
mirda646
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xls 7. 4. 2020 20:39

Co asi napíše reklamační oddělení jsem tady už psal: "máme sice pravdu, ale v rámci udržení kamarádských vztahů... bla bla bla". Pochybuji, že vypotí něco originálnějšího, když i ty marketingové kydy byla dost průměrné a logicky naprosto hloupé.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 7. 4. 2020 20:56

Taky jsem nedostal odpověď na reklamaci, ale nedivil bych se, kdyby nám účty nakonec vypověděli.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iglooo 7. 4. 2020 21:20

Vzhledem k tomu, že

"... Výpovědní doba činí pro Banku 2 měsíce, přičemž počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž byla Klientovi výpověď doručena..."

tak by jim to moc nepomohlo.

Až na právním zjistí, že svůj nekalý postup nemají jak obhájit, tak těch pár reklamací vyřídí kladně a budou doufat, že se nikdo další neozve a že si nikdo nebude stěžovat...
iglooo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků