Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Delitzsch 10. 1. 2020 12:12

Patrik: Vždy jsem byl principiálně proti řešení cestou FA, ale asi na něho poprvé dojde. Řízení trvá už 3 měsíce. Předchozí reklamace u jiných bank byly OK.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 10. 1. 2020 14:38

Tak "aktivované" karty posílají snad všechny banky, ne? Aktivace je pak stejně nutná platbou se zadáním pinu.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 10. 1. 2020 17:29

Aktivovat kartu na klientské lince jsem snad musel naposled u Citi blahé paměti...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 1. 2020 18:04

To sice jo, ale obvykle se karty zasílají jako neaktivované, aktivují se vybraným kanálem (IB, telefon …) a poté se aktivuje bezkontaktní funkce transakcí s PIN (stačí např. dotaz na zůstatek v atm).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod dalich 10. 1. 2020 20:53

vlkoslav píše:Ze změny produktových podmínek pro revolvingové úvěry účinných od 11.3.2020 soudím, že doba čerpání z hellokreditky bez stálé měsíční platby končí.
...dále na platby finančním institucím, kdy se jedná zejména o dobíjení elektronických peněženek, virtuálních účtů, předplacených karet (provedené transakce s MCC kódem 6012, dle platného seznamu karetní společnosti MasterCard). Pro zachování výhody bezúročného období jste povinen dlužnou částku, kterou v tomto období vyčerpáte a je uvedena na výpisu, uhradit v plné výši v námi stanovené lhůtě příchozí úhradou.

To je ale zásadní. Transakce přes MCC 6012 se nově bude úročit. A co je MCC 6012 ne vždy jako držitel karty zjistím předem, že.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Schwarzie 10. 1. 2020 21:26

No mne spis zajima, jestli to zarizne Twisto. To ze bych hradil poplatek, mi zase tak nevadi.
Schwarzie
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 10. 1. 2020 22:32

Přišlo mi i písemné potvrzení o zrušení Hello kreditu a stejně se mi pořád motá blokované v IB, to je normální stav?
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod psovod78 11. 1. 2020 00:12

Tomáš Marný píše:Aktivovat kartu na klientské lince jsem snad musel naposled u Citi blahé paměti...

Pred par mesici jsem po telefonu musel aktivovat AMEXku. Ale to je trochu jinej svet.
psovod78
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 1. 2020 00:46

dalich píše:To je ale zásadní. Transakce přes MCC 6012 se nově bude úročit. A co je MCC 6012 ne vždy jako držitel karty zjistím předem, že.

To ale není novinka! To zavedli už vloni (tuším v květnu), když eliminovali uznávání 1% odměn z transakcí typu dobíjejí Revolutu, CK a podobně (tedy právě toto MCC). Už tehdy postavili toto dobíjení na stejnou úroveň jako třeba výběr z ATM či bankovní převod z kreditního účtu jinam. Toto vše se oficiálně hned úročí - ale stále naštěstí platí, že kdo splatí vše tak, aby na konci měsíce nic nedlužil, ten má úrok i měsíční poplatek nulový (kreditku systém pak bere jako daný měsíc úvěrově nevyužitou, tj. bez dluhu, no a žádný úrok ani nepočítá).
No a MCC 6012, tedy typicky finační služby-dobíjení předplacených karet a podobně-myslím pozná každý, kdo to využívá, aniž by číslo tohoto MCC kódu znal :). Hello bank to opatření (zrušení bonusů a zavedení úročení u těchto dobíjecích transakcí) tehdy ve fóru Hello spolu vysvětlila tak, že tyto transakce vlastně nikdy nebyly "platbou kartou", ale spíš převodem prostředků na jinou kartu, resp. elektronickou peněženku. Proto to stojí nyní na stejné úrovni jako převod z kreditky bezhotovostně nebo hotově výběrem skrz ATM, když je to z pohledu banky významově stejné.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 11. 1. 2020 09:46

Světlá strana nedokonalosti systémů HB, na které si mnozí stěžují. Až jednou dají ty systémy do pořádku, asi to skončí...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Stileth 11. 1. 2020 10:21

Info pro ty zakazniky co nechodi na web. Nevim jestli o tom budou informovat i jinym zpusobem.

:!:
Vážení klienti,
v pondělí 13. 1. 2020 od 22:00 do 24:00 nebudou dostupné některé služby.
Především internetové bankovnictví, mobilní aplikace a on-line platby kartou.
Za způsobené komplikace se omlouváme.
Vaše Hello bank!
Stileth
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod octaviampi 11. 1. 2020 16:03

Kazdopadne stale plati, ze vyber pres Curve neni vyber, ze?
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 11. 1. 2020 23:16

Všechny změny najdete přehledně vyznačené v příloze.“ a vůbec nezmiňují, že ze sazebníku vypadly informační SMS. Grrr…
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 11. 1. 2020 23:28

fc70 píše:Všechny změny najdete přehledně vyznačené v příloze.“ a vůbec nezmiňují, že ze sazebníku vypadly informační SMS. Grrr…

Informační SMS u HB nikdy nefungovaly. Ta služba neexistuje. Pouze mailové notifikace transakci na BÚ a SÚ, které jsou zadarmo.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 12. 1. 2020 01:28

Fajn, ale nic jim nebránilo to v tom přehledu zmínit. Takhle je dobrý důvod k pochybnostem, co ještě (kromě tohoto a např. nového limitu pro výběry z bankomatu bezkontaktní nálepkou, což taky nezmínili) se mění.
fc70
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků