Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 1. 2021 21:48

Na přelomu roku "stěhovali" transakční systém z Londýna,GB do Vilniusu,Litva, takže vydávání nových karet (nové registrace) dost možná dočasně pozastavili. Možná zkus požádat znova a už to třeba půjde, no ne?
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 7. 1. 2021 07:29

Potvrzuji - zdvojené vratky u GBITu z HB KK nezáleží na cílové kartě. Také jsem zvědav, kdy zdvojení vratek na HB KK zmizí, většinu zdvojených vratek mám již jednou zaúčtovaných.
Naštěstí do budoucna budu generovat GBITy minimálně, ne-li žádné. :-)
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 8. 1. 2021 07:36

Všechny zdvojené vratky v HB mám 1x zaúčtované, zdvojené nezaúčtované položky vratek zatím nezmizely.
Zato včera večer se někdo pokoušel zaplatit KK HB přes Curve transakci ve výši téměř 200 USD s popisem Resumego ve skupině plateb General v Curve. Naštěstí jsem měl pro internetové platby nastaven u KK HB nižší limit, takže platba je ve stavu declined. Výše této platby je ale cca 4x vyšší než suma zdvojených vratek. Limit pro internetové platby jsem pro sichr shodil u karty na 0 Kč. Netušíte někdo vo co go?
EDIT: taktéž jsem v app Curve zablokoval Curve kartu, neboť ji do budoucna budu využívat minimálně.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod hgfdsa 8. 1. 2021 08:44

Lafayette16 píše:A dalsí ticket od 7.10. do dneška stále vůbec nic.
Buďto jsem se dostal na nějaký blacklist, nebo se opravdu podpora Curve výrazně, ale velmi výrazně zhoršila za poslední měsíc, dva...

Jak to dopadlo ty problémy s podporou?
hgfdsa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 8. 1. 2021 09:25

Špatně. Reakce jednou za dlouhý čas, účet zrušen.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 8. 1. 2021 17:15

MirekM. píše:Všechny zdvojené vratky v HB mám 1x zaúčtované, zdvojené nezaúčtované položky vratek zatím nezmizely.
Zato včera večer se někdo pokoušel zaplatit KK HB přes Curve transakci ve výši téměř 200 USD s popisem Resumego ve skupině plateb General v Curve. Naštěstí jsem měl pro internetové platby nastaven u KK HB nižší limit, takže platba je ve stavu declined. Výše této platby je ale cca 4x vyšší než suma zdvojených vratek. Limit pro internetové platby jsem pro sichr shodil u karty na 0 Kč. Netušíte někdo vo co go?
EDIT: taktéž jsem v app Curve zablokoval Curve kartu, neboť ji do budoucna budu využívat minimálně.


Jen by mně zajímalo, jestli tu naštěstí odmítnutou internetovou platbou HB díky limitu na kartě vygeneroval nějaký šmejd nebo přímo Curve (určitě dle výše to není stržení dvojitých vratek Curve). Jak se ale nějaký šmejd dostal k platebním informacím z Curve karty, kterou již přímo neplatím delší dobu mě nenapadá.
Dvojité vratky, bordel ve výpisu transakcí v app u karet a nyní výše popsaný pokus, z kterého nelze úspěšně poslat dotaz do Curve - mám takový pocit, že Curve karta u mě brzy skončí v propadlišti dějin. :-(
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod gman 8. 1. 2021 18:26

Potvrzuji tragickou podporu. Už měsíc řeším s podporou nemožnost se přihlásit do aplikace z důvodu nového telefonu. Do dnešního dne nevyřešeno a nemůžu tak kartu používat.
gman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod A1rh- 8. 1. 2021 19:16

můžu potvrdit zdvojení vratek i na debetce mBank, v zaúčtované vratce je
částka v původní měně 202,46 CZK
Částka v zúčtovací měně 7,73 EUR
Částka v měně účtu 202,46 CZK
Proč ty eura? Byl to normální nákup v Bille. Neplatil jsem to já, ale matka. Doufám že tam na tuto určitě bezkontaktní platbu neskočilo DCC ??
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 8. 1. 2021 20:31

Taky do konce roku to bylo "London GBR", pak "Vilnius LTU", a teď se mi objevilo "Vilnius GBR" :D
hopo.hopo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 8. 1. 2021 21:38

Tak jsem trochu googlil: má declined transakce Resumego na 199 USD, na Internetu jsem našel firmu ResumeGo, která kasíruje za hledání práce ve verzi Premium 199 USD: https://www.resumego.net/order/
S touto firmou jsem neměl nikdy nic společného, ani jsem o ní dodnes nevěděl ...
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 8. 1. 2021 23:38

minimálně bych napsal Curve ať se k tomu vyjádří, jak je to možné.Třeba se v příštích dnech dozvíme o úniku dat uživatelů Curve (teda doufám že ne).
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wit.cz 9. 1. 2021 00:10

Problém je, že odpověď přijde za několik týdnů po urgenci. Spíš bych to hodil i na fórum přímo Curve, jestli není takových víc.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 9. 1. 2021 00:37

A1rh- píše:můžu potvrdit zdvojení vratek i na debetce mBank, v zaúčtované vratce je....Částka v zúčtovací měně 7,73 EUR
Proč ty eura?

Vysvětlení je prosté a za tuto na první pohled zmatečnost nemůže Curve ani DCC v Billa (k tomu dle toho co píšeš nedošlo), ale mBank. U plateb zahraničnímu obchodníkovi (tedy i Curve) tam vždy tu hodnotu v eurech dopočítává mBank aktuálním kurzem, i když šlo o platbu v Kč (či jiné měně), nicméně na výši skutečně zaúčtované částky se ta eura nepoužijí. Nemá to tedy na nic vliv, jen v mBank asi mají pocit, že zahraniční platbu (u Curve teď tedy litevskou) je pro "přehlednost" dobré vyčíslit v detailech transakce kromě reálné měny platby i v eurech. Toho už jsem si u mBank (v appce) všiml dávno.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 9. 1. 2021 08:20

wit.cz píše:Problém je, že odpověď přijde za několik týdnů po urgenci. Spíš bych to hodil i na fórum přímo Curve, jestli není takových víc.

Provedl jsem do části General chat s nadpisem "Card information leak?".
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 9. 1. 2021 14:54

Moderátor Curve fóra mně poradil napsat e-mail na support@curve.app nebo na Twitter DM “AskCurve”. Poslal jsem tedy e-mail na support@curve.app, odpověď přišla za 4 minuty:
"...
Nejprve vás ujistím, že vaše peníze jsou s Curve v bezpečí a že vám nezůstanou peníze z podvodných transakcí.

Za druhé, vložil jsem dočasný blok na vaši kartu a na Curve Send, takže nehrozí žádné další neuznané transakce.

Abychom to mohli dále prošetřit, potvrďte prosím následující podrobnosti:

Máte stále svoji kartu Curve?
Pokud jde o neuznané transakce, poskytli jste v minulosti tomuto obchodníkovi údaje o své kartě?
Jaká byla poslední rozpoznaná transakce na vašem seznamu transakcí? Můžete to zkontrolovat v aplikaci.

V případě, že budeme muset kartu znovu vydat, potvrďte prosím také číslo domu a PSČ; pokud se vaše adresa nedávno změnila, uveďte úplné aktualizované podrobnosti.

Naše týmy pracují na pomoci s vaším dotazem během tohoto rušného prázdninového období. Budeme v kontaktu co nejdříve. ..."

Obratem jsem na požadované informace odpověděl. Mimo jiné v mém prvním e-mailu na support měli jasnou odpověď na 2. otázku, tedy nechápu proč se znovu ptali. :-)
EDIT: s chladnou hlavou chápu, poslali předem připravený e-mail ze šablony. :-)
Naposledy upravil MirekM. dne 9. 1. 2021 18:02, celkově upraveno 4
MirekM.
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků