Twisto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 9. 5. 2020 18:25

@Lenka_2, to si zase nemyslím. Zrovna u služby Snap zpomalení zatím nepozoruji, stále za 0-2 pracovní dny od zadání je zpracováno. A to Snap používám během měsíce několikrát, minimálně jeden týdně. Spíš jen u emailů s dotazy/reklamacemi to zpomalení je (u mě tedy trvala reakce 9 kalendářních dní, nicméně byly v tom tři dny volna, šlo o přelom duben-květen). I za těch 9 dní jsem odpověď sice dostal, ale jen poloviční (uznali chybu, že email o ukončení Twisto karty mi posílat neměli, ale už žádná reakce na to, že jsem si na základě pokynů v emailu tarif změnil na online s tím, ať mi ručně vrátí Standard na těch zbylých 9 měsíců zdarma, pokud šlo z jejich strany o omyl). Tedy pro mě reakce nanic.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 9. 5. 2020 18:51

Tak já teda taky pozoruju zpomalení Snapu. Používám ho tak 3x-4x do měsíce a určutě teď pár dní zpoždění mívají...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 9. 5. 2020 20:15

stejně nerozumím tomu, že Snap, se kterým musí být relativně dost práce, úkonů, ověřování, zadání příkazu k úhradě, ... mají v rámci Online zdarma a karta, která už je stejně jednou vydána a všechny platby na ní probíhají v zásadě automaticky bez další ruční práce, je pouze v placeném tarifu. To je Snap skutečně výdělečnější, než platby kartou?
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 9. 5. 2020 20:29

Původně Snap zdarma nebyl. Hádám, že potřebovali nějaký důvod, proč by je potenciální zákazníci měli používat, a kreditka se supervysokým úrokem sama o sobě přitažlivá není.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 5. 2020 20:39

Já u snapu zpomalení nepozoruji. Naopak jsem teď (před týdnem) zadával platby o prodlouženém víkendu a byly provedeny hned v pondělí, což jsem nečekal. Hlavně že to vůbec funguje. :)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 9. 5. 2020 22:06

@A1rh-:
Odpověď na tvůj dotaz úzce souvisí s historií Twisto, tedy s tím, jak služby postupně přidávali. Já jsem jejich klientem už nějaký ten rok, ještě z doby, kdy umožňovali jen to, co dnes konkurenční Mall pay (ten má za nimi tedy několikaletý skluz). Tehdy nebyla žádná karta, skoro žádná reklama, jen u řady e-shopů se začala jako další možnost platby objevovat platba přes Twisto (objednej teď, zaplať za 14 i více dní). A to i u těch e-shopů, které předtím ani neumožňovaly platby online kartou (ale jen převod nebo dobírku). Právě proto jsem si Twisto tehdy pořídil: byla to u této skupiny eshopů jediná možnost, jak za objednávky zaplatit hned, aby jí co nejdřív a bez finanční přirážky (typické pro dobírku) vyexpedovali. Jen takto fungovalo Twisto docela dlouho (tato služba pro okamžité online zaplacení bez nutnosti mít kartu funguje v eshopech dodnes, jejich počet roste). Neměli tedy ve Twisto více tarifů, jen toto. Časem přidali cashback za nákupy ve vybraných eshopech (dodnes toto ve spolupráci s cashback slevovým portálem Tipli nabízejí), pak služby Snap (úplně zkraje zdarma, pak už placená, po čase dodnes zase zdarma), Split, vlastní kartu, pojištění, možnost větší částky rozložit do splátek... Až pak mělo smysl dát na výběr ze tří tarifů, dřív ne. Služba Snap je tedy jedna z nejstarších (jen se u ní několikrát měnily cenové podmínky), proto je v základním tarifu. Naopak třeba Split je jedna z nejnovějších, proto není ve všech. I vlastní karta je z hlediska celé historie Twista celkem "novinka" :). Twisto se zkrátka v základu stále bere jako odložené platby na eshopech (o 14 dní před registrací, i přes měsíc po registraci, v tomto se mu snaží myslím zatím ne moc úspěšně co do počtu eshopů konkurovat Mall pay), to ostatní je relativně nová nadstavba.

A když odhlédneme od historie: myslím si, že (opět) zdarma je Snap od té doby, co Twisto umožňuje větší platby (i jednotlivě, ne jen celé měsíční vyúčtování) rozdělit do splátek. Ve Twisto doufají (a jejich data to možná potvrzují), že si řada lidí aspoň některý ze Snapů rozloží u nich do těchto splátek - a na tom oni hodně vydělávají (RPSN u tohoto rozložení větší platby do splátek je v řádu vyšších desítek %). A u Snapu při úhradě faktur, inkasa atd. bývají vyšší částky k tomuto rozdělení do splátek, než u běžných plateb kartou. I proto myslím Snap umožňují už v základním bezplatném tarifu. Dovedu si představit, že při tom obřím RPSN z toho mají větší zisk než z transakcí jejich kartou.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 11. 5. 2020 11:43

Co to má znamenat? Dnes mi zaslali e-mail s tímto textem:
Dobrý den XXXXXXX,

už jenom pár dní zbývá do konce splatnosti vašeho měsíčního vyúčtování. Jestli ho nechcete/nemůžete uhradit v celku, nemusíte. Stačí zaplatit 10 % a zbytek v klidu nechte na pak.

Odložit vyúčtování

Přes Twisto totiž platíte po svém. A to se hodí nejen v karanténě.

Mějte se hezky,

Twisto tým

PS: Jestli je vaše vyúčtování už zaplacené, na tento mail zapomeňte.
Jaké vyúčtování po mne chtějí zaplatit když v dubnu jsem neměl žádnou platbu přes Twisto? To si snad dělají legraci. Poslední platbu přes Twisto jsem zadával začátkem května a ta by snad měla být splatná až v červnu do 15.6.2020. Když se podívám do Twista po přihlášení tak tam mám uvedené, že
Květen 2020
Platby v aktuálním období. Vyúčtování bude splatné 15. 6. 2020.
To snad je nějaká novinka o které nevím, že platby přes Twisto už nemají splatnost odloženou na příští měsíc?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 11. 5. 2020 12:08

Evidentně je řeč o vyúčtování za duben.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 11. 5. 2020 12:37

Dnes mi platba za Twisto přes Curve prošla až na třetí pokus.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 11. 5. 2020 12:51

Lenka_2 píše:Evidentně je řeč o vyúčtování za duben.
Ale já jsem v dubnu žádnou platbu přes Twisto neměl a tak za duben není u mne co vyúčtovávat.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 5. 2020 16:07

Dostal jsi vyúčtování za duben? Tak co zase řešíš? Asi Ti je jasné, o co jde, ne?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 11. 5. 2020 17:37

Žádné vyúčtování za duben tak jak to zasílají hned prvního jsem nedostal protože u mne tak jak jsem už tu psal za duben není co vyúčtovávat když jsem v dubnu nic přes Twisto neplatil, ale zřejmě někteří to nedokážou pochopit. Ano je mi jasné, že jde o nějakou jejích kulišárnu, ale rád bych věděl o jakou a co to na mne zkouší. Snad nechtějí abych jim už nyní splatil tu platbu ze začátku května. Možná to na mne zkouší jestli se na to nachytám. To by pak ty platby přes Twisto neměly příliš smysl kdyby nešlo odložit jejích splatnost až na příští měsíc.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 11. 5. 2020 17:55

Mě fascinují ty řeči mudrlantů, které baví hledat skuliny, možnosti i chyby, jež umožní vydělat/ušetřit pár šušní bez ohledu na to, co to stojí protistranu. Ve smyslu: "Když jsou blbí, že to nabízejí, pojďme je obrat a zkásnout, dokud to jde."

Zkuste si založit finanční subjekt, splnit všechna regulatorní nařízení a požadavky, dodržovat všechny zákony, sehnat kvalitní lidi a platit je se všemi odvody. A trpělivě odpovídat všem zákazníkům. A do toho makat na spouštění nových služeb. Trošku pokory by neuškodilo.

OK, jako hra na kočku a myš se to dá pochopit. Většinou vyhraje myš, někdy kočka, hra je vyvážená. Ale když to zrovna nejde, v tomto případě Twistu (dosaďte si alternativy), začít subjekt peskovat, obviňovat, či varovat, že jsou před krachem, že to zabalí a že nekomunikuji, že v tom mají bordel a zaměstnávají Ukrajinky... (Co máte proti Ukrajinkám? Víte, kolik jich tady chce skutečně pracovat, jako vážně PRACOVAT a ne čumět jen tak na internet v pracovní době?)

Klídek, panstvo. Brali jste to jako hru? Tak v tom pokračujte. Tak asi nestíhají. A kdo stíhá? Je to startup. Chcete hrát vyšší level? Tak podejte stížnost ČNB, pokud vás to baví (asi máte hodně času).

Chcete se spolehnout na služby? Jděte (třeba) do Komerčky. Do spořky. Chcete vzrůšo? Tak zkoušejte startupy. Ale nemusíte je pak hned kritizovat, když se jim nebude dařit vše zvládat. Vždyť zrušit účet u Twista je snadné, v čem je problém? Ale ono je snazší se vyblít na fóru, jací to jsou kreténi, že?

Osobně Twisto používám aktivně na všechny způsoby. Když něco hoří, peníze posílám z banky. Když to může počkat, tak z Twista, "až se tam k tomu někdo dostane". Počítám s tím, nevadí mi to.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 5. 2020 18:29

vlazy: No a v tom je zakopanej pes. Žádný vyúčtování jsi nedostal, tak co bys chtěl platit? (Samozřejmě nic, to byla řečnická otázka.) Tak si to tu zase řeš tak aspoň na dvě stránky. A neříkej si někteří, my to chápeme, Ty jsi ten, kdo nechápe. :) Že by ten mail rozesílali (třeba i omylem) i těm, co neměli vyúčtování? Jsem ho taky párkrát dostal aniž bych měl vyúčtování.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 11. 5. 2020 21:09

@dalich: Sluší se, aby se potrefená husa ozvala, tak já se toho ujmu.
Podstata mého příspěvku nebyla v tom, že mám něco proti Ukrajinkám. Podstata je v tom, jak primitivně má tento tzv. fintech službu Snap zprocesovanou. Když chci zadat příkaz k úhradě, tak musím jak v minulém století vyplnit složenku, tu naskenovat a poslat. Ve "fintechu" sedí bába s omezenou znalostí českého jazyka, která z té složenky opíše údaje do počítače.
Kdyby si uživatel mohl ten příkaz k úhradě vyplnit rovnou do nějakého webového formuláře, tak by spousta nesmyslné ruční práce na straně Twista odpadla a zaměstnanci by se stíhali věnovat smysluplnějším činnostem, jako třeba komunikaci s klienty.
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků