Mám na RB taky kritický názor.
- Kdysi koupila eBanku a to byl konec rozvoje tehdy vynikajícího internetového bankovnictví.
- Ještě jako s klientem mi při dotazu na refinancování hypotéky (měl jsem ji tenkrát u ČS) strčili do ruky leták a vyrazili mě z kanclu, aniž se mě vůbec na něco zeptali - pak jsem ovšem přirozeně přestal být jejich klientem.
- Před pár lety vyšplouchla klienty s předjednanými hypo úvěry, na pokyn matky z Rakous. Stát se to mně, pořádně by mě to namíchlo.
- Pak koupila kreditky CitiBank, tu jsem vzápětí vypověděl - proslýchaly se ošklivé věci o tom, jak se vykašlali na jiné klienty a ty obavy byly konzistentní s mou dosavadní zkušeností.
- Teď kupuje klienty ING a zdá se, že duch banky je tak nějak stále stejný.
Oni asi fakt neumí získat klienty jinak, než koupí konkurence. Ale asi se to vyplácí.
K post-ING zkušenosti - mají trošku překomplikovaný smartbanking (ale jasně, to je otázka názoru), mizerné parametry produktů (šílené sazby na KK i zde zmiňovaný kontokorent), a zdá se mi, že i internet- a smartbanking jim poměrně často nefunguje - poprvé se mi stalo, že jsem se nemohl přihlásit, asi dva nebo tři dny po zřízení účtu pro přechod z ING (i tady na fóru se v té době někdo stěžoval), teď naposled tam v době odstávky nedorazila ani okamžitá platba z jiné banky (snad to tam v pondělí bude).
Takže dokud bude to jedno procento a dokud to bude nad produkty jiných bank, proč ne. Ale něco mi říká, že "inspirace klienty" v jejich případě znamená něco jiného, než co si pod tím představuju já. Pokud se na banku nemůžu spolehnout...