philmencz píše:Pro Lindu z RB:
Dobrý den, Lindo,
jakožto klient Equa bank od jejího "vzniku" si na ní nejvíce cením jednoduchost, přehlednost a cenovou dostupnost.
Do RB jsem přešel nyní s účtem od ING v rámci nabídky a zároveň mám účet u mBank, MMB a Air. Equa je má "hlavní" banka.
Rozdíly mezi všemi těmi bankami jsou - mBank má Kartu Svět s příznivými kurzy po celém světě a možností nastavení karty (např.DCC apod.), podívám-li se na kurzovní lístek RB, patříte k tomu nejdražšímu co na trhu je. Marže je skoro 2-násobná oproti Equa. Ano, sice jste zavedli výběry zdarma, ale těmi šílenými kurzy si to vyberete jinak.
U Equa mám i EUR účet a to s vedením zdarma - u vás buď přikoupit balíček 29,-/m. nebo vyšší konto +49,-/m....u MMB i Air mám zdarma.
Kontokorent - u Equa sazba 9,9% p.a., kolegyně u vás (chodí jí tam 10 let výplata nad průměrem v ČR) 21,9% p.a.
Když jsem si žádal o hypotéku - vyhrála Equa (cca 4 roky zpět) - nabídli úrok o 0,5% menší než RB...i nyní vychází Equa výhodněji a to i poplatkově, ať jde o samotný poplatek za zpracování úvěru, ale i za čerpání.
Takže suma sumárum - pokud se RB nedorovná v rámci "sjednocení" na úroveň Equa bank, jak v kurzech, tak v poplatcích, tak nevidím důvod, proč RB po sloučení využívat. Velmi pečlivě budu sledovat po 1.7.21 "nástup" RB do EQUA, jak jako nový vlastník budete posouvat služby a popř. zda nebudete "dorovnávat" kurzy pomalu, ale jistě na úroveň RB.
Dobrý den,
jsme rádi, že si Equa bank ceníte, protože to máme společné. Děkujeme za inspirující rady. Již od začátku zdůrazňujeme, že neplánujeme měnit stávající podmínky pro klienty Equa bank. Proto nevidíme ani důvod, proč by měli klienti měnit banku. Každý se rozhoduje sám dle vlastního úsudku, proto je samozřejmě možné, že se někomu líbit nebudeme. Naprosto tyto rozhodnutí respektujeme. Nabídku pro klienty připravujeme a budeme rádi, když ji zvážíte.
Přejeme hezký den, Linda z Raiffeisenbank
-- 8. 6. 2021 14:43 --drkarel píše:Kontokorent 21,9 %? To je dost strašný. Mám pocit, že před cca 16-20 lety (kdy byly sazby úvěrů obecně výše) jsem měl u poštovky něco jako 13 %. Chudák studentka Linda.
Ta si třeba aspoň odnese, že marketing jsou sice líbivá slova, líbivé obrázky a reklamy, ale minimálně pro část potenciáních klientů je základem stále produkt, a to pokud možno se stabilními vlastnostmi.
Dobrý den,
je fajn, že se zde mohu bavit s lidmi, kteří si nevybírají banku podle „líbivého obrázku“. Moje příspěvky mohou být pro někoho klidně třeba sladké
, v každém případě jsou hlavně
informativní. Čím více má člověk informací, tím lépe se pak může sám rozhodovat. Vím, že z nedostatků informací může vznikat zbytečná nejistota. A to, co dělám je hlavně o komunikaci s lidmi. A to mě BA. Pracuji s lidmi ráda a už dobrých 10 let, ehm takže za tu studentku díky, z toho budu žít celý den.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbak