od minarjo 16. 2. 2021 22:40
@servpack, Kodex mobility je už několik let pro banky povinný, každá naše banka musí být součástí, nemůže si vybrat kodex ano/ne jako dřív.
Nicméně hodně bank balí účty do balíčků, několik produktů naráz s tím, že balíček je nedělitelný. Problém je když je v balíčku třeba úvěrový produkt (typicky kontokorent, či jiný úvěr splácený z běžného účtu), nebo spořicí účet, který není předmětem rušení, ale nemůže samostatně existovat (což je třeba v RB u původního balíku eKonto komplet běžné, že tam byl přibalen spořící účet). A to pak leckdy zrušení takového balíčku přes kodex banka zamítne. Nebudu spekulovat, zda oprávněně.
-- 16. 2. 2021 22:48 --
Ještě bych původní dotaz vlákna od @farang upravil: některé z citovaných bank umožňují kodex mobility zadat (tedy účet v jiné bance zrušit) nikoliv v IB, ale výhradně jen v jejich mobilní appce.