od Persbrandt 3. 12. 2020 07:16
To Ing je teda slusna banda neschopaku. Ten jejich system prihlasovani do IB mne stve cim dal vic. Chtel jsem se prihlasit po nejake dobe, samozrejme asi zase (uz po nekolikate v celkem kratke dobe) tu prihlas. stranku zmenili, takze si muj prohlizec nepamatoval moje klient. cislo, ja si ho taky nepamatuju.
Kdyz jsem vyuzil moznost nechat si pripomenout heslo nebo jak to nazyvaji, tak mne nakonec ten jejich genialni system bloknul, prestoze jsem evidentne zadal spravne cislo obcanky i spravny overovaci SMS kod z meho telefonniho cisla, a to jenom proto, ze jsem se napoprve spletl v odpovedi na otazku, zda mam na uctu vice nebo mene nez 50 000 kc (aniz by varoval, ze nesmim udelat chybu).
To je ale pekny nesmysl!
Co je asi vic pravdepodobny - ze nejaky utocnik vytipuje spravnou variantu ze dvou moznych odpovedi A nebo B (vice ci mene nez 50 000 kc na účtu) nebo ze ziska číslo moji obcanky a zaroven pristup k memu mobilu kvuli autorizacni SMS? Nic moc na tom nemeni, ze ta volba z variant A ci B je jenom potvrzeni toho silneho overovaciho faktoru. A moznost "zachrany" treba nejakou dalsi otazkou mi nedaji!
To jsou skutecne geniove k pohledani!
A zlaty hreb je, ze infolinka facha zrejem jen PO - PA 10 - 18 hod, takze mimo tuto dobu mam s odblokovanim uctu (bloknutemu kvuli jejich pitomemu systemu) jednoduse smulu. Kdyz se to nekomu stane v patek vecer, tak je proste cely vikend bez pristupu ke svym financim. To je u fin. instituce celkem neuveritelny.
A takhle je to u Ing se vsim. Uz mi s nimi fakt zacina dochazet trpelivost, tentokrat mne fakt vytocili.
PS Mobilni appku se mi moc pouzivat nechce, solidni fin. instituce snad ma mit normalne fungujici IB, coz teda o jejich IB se moc rict neda.