Stránka 274 z 288

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 2. 2020 15:21
od MirekM.
suram píše:Je tu někdo, kdo ING konto zrušil a pak znovu založil? Dostal pak stejné číslo účtu nebo jiné?

Také jsem obdržel jiné číslo účtu a jiné logovací údaje. Ty staré logovací údaje jsou stále funkční, ale není na nich žádný účet.

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 2. 2020 18:04
od suram
Dík.

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 2. 2020 20:14
od evelista
Kreditni urok 36kc

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 2. 2020 12:15
od redhaven
Něco tak stupidního jako je IB ING jsem neviděl. Opět funguje pouze nalogování do IB, ale nepřepnu na pohyby ani tím obr oranž kolem, ani přes Moje produkty. Adresní řádek stránky se sice vždy po kliknutí změní, ale stránka se nanančte a mám pořád uvodní stránku IB. Zajímavé že jiné zbytečné opičárny ING jako zpravy, co umí vaše bankovnictví? fungují. To je děs, už se těším na konec března, kdy skončí TV a alou k Trinity.
Obnovení hesla cca před měsícem to byl taky nezapomenutelný hodinový zážitek s jejich grafickým rozhraním jakýchsi trojúhleníků a koleček v nich, kdy chtěli dentifikovat a přiřadit pouze dvě, ale grafiky nabízela čtyři a nikde o tom ani slovo, pak vás ještě nutí k zdlouhavému tlf. obnovení hesla a PIN. Katastrofa.

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 2. 2020 22:42
od minarjo
Tento problém občas mívají, nic divného :). Ale když jsem tam koukal večer kolem 21h, už to bylo v pohodě.

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 3. 2020 14:05
od dropino
Další mrvení už tak bídného komfortu.
Autorizační telefon pouze pro jednoho klienta
Pro zvýšení zabezpečení vašich produktů bude nově Autorizační telefon pouze pro jednu osobu. Pokud svůj Autorizační telefon sdílíte s někým jiným, je potřeba ho pro vás nebo pro něj změnit.

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 3. 2020 17:47
od minarjo
To je už celkem běžné. Totéž před nějakou dobou probíhalo na fóru Hello bank, která rovněž od určité doby ctí zásadu jedno telefonní číslo mobilu pro autorizace jen pro jednoho klienta.

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 3. 2020 21:54
od evelista
takova zakladni bezpecnostni věc a vas to vytrhne, jedno tel číslo, jedna autorizace, osoba u bank instituce

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 3. 2020 00:48
od A1rh-
třeba Poštovní spořitelna (tedy asi i ČSOB) pořád umožňuje pro 2 lidi stejný kontaktní / ověřovací telefon. Oba účty založeny teď na přelomu roku.

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 3. 2020 03:47
od suram
ČSOB i pro tři osoby stejné autorizační tel.č., mBank také. HB to neumožňuje od změny z Cetelemu.

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 3. 2020 10:58
od minarjo
@dropino zde zmínil jedno zpřísnění u ING (jeden telefon pro jen jednoho klienta), ale už nezmínil výhody, které rovněž začnou platit:
1) nově lze jako autorizační mobil použít i zahraniční mobilní číslo! A to se hodí těm, co dlouhodobě žijí v zahraničí a používají proto jen tamní číslo, to beru jako velkou výhodu.
2) pro přihlášení do IB už KONEČNĚ půjde po vzoru konkurence nastavit uživatelské jméno, tedy to dlouhé číslo nebude pak už třeba
3) mobilní aplikace bude umět přihlášení přes otisk prstu/sken obličeje

Pak ještě změna, která asi nebude myslím nikomu moc vadit, a to že obchody s podílovými fondy půjdou už "jen" přes IB či appku, už ne po telefonu s operátorem.
Přišlo mi to právě emailem jako chystaná aktualizace VOP, platnost nových VOP je od 15.5.2020, ale některé věci implementují až "v průběhu roku" (body 2,3)

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 3. 2020 10:09
od maeth_u
Přitekly bonusové úroky za únor.

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 3. 2020 13:28
od MP007
ING je dnes zase ve formě (nebo operátor Vodafone) - 2x se přihlašuji do IB, jméno-ok, heslo-ok, odeslaná sms na správné číslo... přijde v obou pokusech až po cca 5 minutách a po zadání kódu systém zahlásí: "Platnost autorizačního kódu vypršela."
Po třetí to raději zkoušet nebudu :-(

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 3. 2020 13:41
od mlrs
jo tez mi to ted nefaka resp. nechodi SMS s kodem...

Re: ING konto

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 3. 2020 14:26
od goropes
u mne zase problém s odstraněním uloženého příjemce, což musím udělat protože chci zadat nového, neboť tam můžou být uložený jen 3, když chci jedno smazat, přijde sms kod, ale stránka se nepřepne na okno, kam by se kod dal zadat.

teď navíc ty změny v pravidlech, kdy nejde mít stejné číslo (starám se o účty rodiny), takže to budu asi všechno ukončovat.
Navíc ty pravidla spoření, udělaný tak složitě, že to nemohlo být jinak, než schválně..