Dobrý den, zpětná vazba od našich klientů je pro nás stále důležitá a jsme za ni rádi. Je však nutné zmínit, že ne všechny náměty je možné realizovat ihned a je pravdou, že některé se do produkčního prostředí bohužel ani nedostanou, protože jejich implementace by byla příliš nákladná ve srovnání s užitkem, který by přinesly.
V souvislosti se skutečností, že George je bankovnictví, které je využíváno všemi sestrami z rodiny Erste, není snadné, a v některých případech reálné, implementovat všechny navrhované změny. Ve skupině Erste však máme důležité postavení a spoustu námětů se nám daří prosadit. I tyto však musíme prioritizovat a primárně věnovat péči těm, které ovlivní největší počet klientů.
Pravdou také je, že se na sociálních sítích objevují negativní ohlasy na naše bankovnictví George, nicméně jejich počet je v poměru k počtu uživatelů zanedbatelný. Negativní komentáře však bývají vždy nejvíce vidět, a proto se zdá, že si na George stěžuje úplně každý.
George i George klíč má jen ve svém mobilu už víc než milion uživatelů a George na desktopu se pyšní ještě vyšším číslem. Věříme tedy, že toto je jedním z důkazů, že George dokáže naplnit požadavky velkého množství klientů.
Jiřka, ČS
-- 25. 7. 2021 20:59 --GeneHawkins píše:Není to tak jednoduché. Pokud z firemního účtu koupím v Kauflandu prodlužovačku a ono mi to tam napíše "potraviny", ostatní disponenti se podivují.
Dobrý den, pokud nakoupíte elektroniku v supermarketu, je platba Georgem označena jako potraviny v souvislosti s kódem obchodníka. Kód kategorie obchodníků je založen na převládající činnosti, kterou podnik provádí, i když je zapojen do více druhů obchodu. Vy však máte možnost si platbu v George kategorizovat ručně a pokud jste koupil zmíněnou prodlužovačku, můžete si ji zařadit do jiné kategorie.
Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.