Ono to úplně vždycky ve všech případech stejně, podle dnešního článku na aktuálně dělají problémy KB, Unicredit a nově se k tomu chystá i ĆS.
https://zpravy.aktualne.cz/finance/popl ... f6b220ee8/Mám přes známého zkušenost s Unicredit, která ho jít nenechala. Argumentace metodikou a výkladem zákona o spotřebitelském úvěru nezabrala, sami mu doporučili obrátit se na finančního arbitra a i na ČNB. Na ČNB podal podnět, což nic nestojí, ale taky vůbec nepomůže. ČNB mu napsala, že děkují a že to zohlední v kontrolním plánu.
Na druhou stranu, mně KB, která podle článku účtuje náklady vyšší než administrativní, vyčíslila 0, ale mám tam historii problémového klienta, který mnohokrát reklamoval, hádal se o poplatky a podobně, takže je možné, že už o mě prostě nestojí a chtějí nechat jít. Jejich blacklist mě nezajímá, existuje velká spousta dalších bank, které mi svoje služby rády prodají, nepotřebuju být s KB kamarád.