No výpověď nevýpověď, ČEZ má na to formulář s názvem Žádost o ukončení smlouvy, ten jsem prostě vyplnil, vytiskl, podepsal, naskenoval, odeslal přes ČEZ online. Tak jako tak je to prostě jednostranné vypovězení smlouvy. A protože nemám doma tiskárnu a skener, tak jsem to měl prostě nějakou dobu připravené dopředu, abych si to včas vytiskl a naskenoval v zaměstnání. Pokud mi začal odběr elektřiny u smlouvy s fixovanou cenou na 3 roky 1.4.2018 a výpověď jsem podal 1.12.2020, tak jsem lhůtu stihl, měl jsem na to čas do konce prosince 2020.
https://www.cez.cz/edee/content/file/pece-a-podpora/formulare/ele/zadost-o-ukonceni-smlouvy_form.pdf Co se týče faktury, tam mám čas 3 roky na reklamaci, takźe na to nespěchám, ale nemyslim si, že by byla ta cena na poslední faktuře výhodná i do budoucna, očekává se spíš pokles cen příští rok, takže fixovat cenu nyní spíš nechci, to je výhodné jen před očekávaným zdražením, jako jsem to udělal v roce 2017. Ale uvidím ještě, jestli něco nabídne retenční oddělení, pokud by nabídli např. pokračování smlouvy s původními cenami, protože by si mysleli, že to jsou ceny z poslední faktury, tak bych souhlasil, výpověď zrušil a poslední fakturu pak vyreklamoval.