FIO

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod fanyn3 9. 7. 2019 09:26

Mimonik píše:Fio včera nějaký problém s ČNB, neodesilalo, ani nepřijímalo platby.


Mám včera dvě přijajé v 15 a 17 hod. Jindy to je připsáno už dopoledne.
fanyn3
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 9. 7. 2019 14:18

Horsi je to, ze jjich medialni zprava o platbach do 12 hodin z roku 2017 neni ani po letech promitnuta do lhut platebniho styku!

Defakto mohou fungovat jen 3 dny v tydnu a zakon splni.

Take drive sla zadat platba az do pulnoci a nyni uz to IB nedovoli zadat, jen do 23:50...

Hlavne ze okamzite platby pisi ve Lhutach do 23:59...

-- 9. 7. 2019 15:19 --

e-osobne píše:Asi testuji okamzite platby. :D


Testuji tak, ze zapomenou odeslat platby do 15 hodin? Zapomenou to nekde sdelit... Ach jo...

-- 9. 7. 2019 15:19 --

Mimonik píše:Fio včera nějaký problém s ČNB, neodesilalo, ani nepřijímalo platby.


Jsi volal do banky nebo jak to vis?
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 7. 2019 14:49

Psali to na FB
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 29. 7. 2019 13:04

Web Fio včetně IB přestal úplně fungovat, uvidíme jak dlouho.
edit: tak už jede :-)
Naposledy upravil Navstevnik123 dne 29. 7. 2019 13:10, celkově upraveno 1
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod chrudimi 29. 7. 2019 13:10

Dle info na fb nešly ani karty, web už ale naskočil.
chrudimi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 29. 7. 2019 13:13

Ráno jsem zadával příkazy a v pohodě. Nyní se dostanu na přihlašovací stránku, ale po zadání jména + hesla "čeká se na odpověď z domény ib.fio.cz"
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 12. 8. 2019 10:06

Nedari se mi to najit...
kolik ma tzv spread - prirazku FIO Banka pri placeni debetni kartou u USD ci Eur? :)
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 8. 2019 10:15

Když se přihlásíš do IB, tak úplně vpravo dole je odkaz "kurzovní lístek".
Přílohy
fio.png
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 12. 8. 2019 10:35

Dik ja IB nemam, nemam FIO jako ja sam, je to spis pomoc znamemu :)
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 8. 2019 11:08

Na hlavní stránce vlevo dole jsou kurzy
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dalich 23. 8. 2019 11:34

Navazuji na starší post, také pozoruji zhoršení plateb z Fio. Platba standard zadaná v 11:28 se připsala do Monety až druhý den, běžně přitom v ten samý den. Mně to stálo tedy úroky z kreditky... Faktem je, že pro Fio je nově platba standard D+1, kdo chce D+0, ať si připlatí za prioritní... Že to náhodou pošle dřív je fajn, ale ne jejich povinnost. Už jsem se zařídil.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod evelista 23. 8. 2019 21:51

ze sta pripadu kolikrat ?
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LGA 24. 8. 2019 08:01

dalich píše:Navazuji na starší post, také pozoruji zhoršení plateb z Fio. Platba standard zadaná v 11:28 se připsala do Monety až druhý den, běžně přitom v ten samý den. Mně to stálo tedy úroky z kreditky... Faktem je, že pro Fio je nově platba standard D+1, kdo chce D+0, ať si připlatí za prioritní... Že to náhodou pošle dřív je fajn, ale ne jejich povinnost. Už jsem se zařídil.

V roce 2019 to považuji za hloupý neaprílový žert.

Na druhou stranu, aniž jsem věděl, že to platí už nějaký měsíc
Od teď ale Fio banka svým klientům, kteří na začátku měsíce nemají žádný výběr k dispozici, jeden daruje. Budou tak mít každý měsíc k dispozici minimálně jeden výběr z cizího bankomatu zdarma
Klienti nově nebudou platit ani za změnu PINu v Internetbankingu nebo v bankomatu.

To bych si po letech mohl u FIO opět požádat o vydání kary. Od doby co skončila platnost té od ČSOB, jsem si novou nepožádal.
LGA
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zedna1 4. 9. 2019 03:10

Silné ověření klienta - autorizace přihlášení do Internetbankingu pomocí SMS kódu

Vážení klienti,

dovolte nám, abychom Vás seznámili s novými pravidly přihlašování do internetového bankovnictví Fio banky.

V souladu s novou evropskou legislativou zavádíme od 14. 9. 2019 tzv. silné ověření klienta. To znamená, že po Vás může být při přihlašování do Internetbankingu vyžadováno dodatečné zadání ověřovacího kódu, který Vám bude zaslán formou SMS zprávy.

Pokud se do Internetbankingu hlásíte ze svého obvyklého prohlížeče a náš systém při pokusu o přihlášení nezaznamená žádné zvýšené riziko, dodatečné ověření od Vás nebudeme vyžadovat.

V případech, kdy náš systém zaznamená pokus o přihlášení do Internetbankingu z pro Vás neobvyklého internetového prohlížeče, zašleme Vám SMS zprávu s kódem, kterým tento prohlížeč budete moci autorizovat. Zvolíte-li současně tlačítko "Důvěřuji prohlížeči", označíte tak používaný internetový prohlížeč za bezpečný a při příštím přihlašování do Internetbankingu pomocí stejného internetového prohlížeče již nebudete k zadání ověřovacího kódu vyzvání.

Pokud se však z jakéhokoli důvodu rozhodnete, že nechcete označit použitý internetový prohlížeč trvale za důvěryhodný, můžete zvolením tlačítka “Nedůvěřuji prohlížeči“ a zadáním ověřovacího kódu autorizovat pouze aktuální přihlášení do Internetbankingu.

Celkový počet prohlížečů, které označíte jako důvěryhodné, není nikterak omezen. Stejně tak není žádný problém v tom, pokud sdílíte jeden počítač s vícero osobami. Každý uživatel se totiž může sám rozhodnout, zda považuje konkrétní internetový prohlížeč za bezpečný či nikoli.

Jelikož jsme si dobře vědomi toho, že každé další bezpečnostní opatření může snižovat komfort při práci s internetovým bankovnictvím, vymysleli jsme tento ověřovací systém tak, aby Vás obtěžoval pokud možno co nejméně a zároveň aby byla splněna nejvyšší požadovaná úroveň bezpečnosti.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.

Váš tým klientské podpory


Myslim, ze toto je rozumny kompromis k te bruselske zhovadilosti.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dr.D 4. 9. 2019 05:23

To je hezký, konečně taky někdo přemýšlel. Snad jim to nikdo nezatrhne.
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků