minarjo: No ja verim tomu, ze mi to nakonec pripisou. Ze na to tim padem maji lhutu az do 30.12., to mne teda nijak netesi, myslel jsem, ze to bude do 30.11. No ale ten sporak je bez poplatku, tak se to snese.
-- 7. 11. 2019 04:56 --
Trochu se podelim:
U CSOB mam Zakladni ucet (a ted nove i to Sporeni s bonusem). Mají nyní do 31. 12. 2019 taky akci odmena 500 kc za zrizeni Plus konta, kompletni podminky jsou uvedeny zde:
https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/plus-konto-odmena/pravidla
Slo mi o to, zda bych mel narok na ten bonus take ja, kdybych presel ze Zakl.uctu na to Plus konto. Podotykam, ze jsem to konto nikdy nemel. Po precteni uvedenych Pravidel mi selskym rozumem celkem jasne vychazelo, ze bych mel mit narok.
Vznesl jsem tedy dotaz na banku. Na infolince mi to hned dva operatori potvrdili (kdyz si mne postupne prepojili), potvrdili i kombinovatelnost s tim bonusem ke Sporeni s b.
Dale jsem se dotazal mailem. Prvni odpoved vyznivala v podstate, ze ano, i kdyz to bylo, jak maji ve zvyku, ve stylu, ze radeji uvedeme odkaz na pravidla a na vsechno, co si klient predtim uz sam nasel, nez abysme napsali nejake jasne vyjadreni, asi to znate.
Kdyz jsem pak pozadoval detailnejsi a jednoznacnejsi informaci, tak posleze zacali psat opacne, sice ze narok nebudu mit. Zacali vicemene tvrdit, ze bonus je jen pro nove klienty a ze se nevztahuje na pripad migrace z jineho typu uctu na to Plus konto.
Kdyz se ale podivam do tech Pravidel, tak ta mi vyznivaji uplne jinak, nez co tedka zacali psat z klient. podpory. Hlavne je tam v b. 3, ze narok maji vsechny osoby, ktere si urcitym zpusobem zazadaji o zalozeni Plus konta a ktere ho nemely v poslednim roce pred zahajenim akce. Nikde ani slovo, ze by to bylo pouze pro nove klienty, a pritom tahle klauzule se jinak do vsech techhle bonusovych podminek vzdycky pise, nejsou to prvni podminky , ktere ctu. Navic v Pravidlech je uvedeno, ze obsahuji kompletni podminky akce.
Podle mne mi napsali z podpory smahem nejakou odpoved, kterou jim nekdo bez hlubsiho prostudovani Pravidel sdelil a oni si na tom dal trvaji.
Jak byste Vy chapali ta odkazovana Pravidla, mel bych mit z Vaseho pohledu podle nich v mem konkretnim pripade narok na bonus?
No byl jsem z jejich divne zduvodnenych (nebo spis nezduvodnenych) odpovedi rozmrzely a stale se mi to vubec nezda, tak jsem v te veci poslal mailem podnet ombudsmanovi skupiny CSOB (ne Sabatovy , ten je pry "na strane klientu". Tak to jsem teda zvedav. Zatim mi jenom prislo v takove neosobni odpovedi cislo jednaci podnetu, ze se tim budou zabyvat, ani tam neni napsano, ze to je od ombudsmana, ale musi to byt od nej, je tam uvedena nejaka lhuta na vyrizeni, snad 15 dnu jestli se nepletu.
A taky jsem mu napsal, ze pokud teda budou trvat na tom, ze se ten bonus nevztahuje na migraci uctu, jenom na zalozeni uplne noveho Plus konta, tak at mi laskave sdeli, zda se to na mne bude vztahovat, pokud si zalozim soubezne s tim Zakl. uctem taky Plus konto nebo pokud Zakl. ucet zrusim a nasledne zalozim nove Plus konto. Sice bych ani potom nebyl novy zakaznik, ale jak jsem uz psal, v Pravidlech neni o novem klientovi ani slovo.
Tak uvidim, co mi napise a jak rychle, predpokladam, ze se tim snad zabyvat musi.