Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
powery píše:powery píše:Taky mi to nějaká aplikace blokuje, ale nevím která
Tak už jsem přišel na to, která aplikace to dělá. Jde o Cube ACR na nahrávání hovorů. Když jsem vypnul Nastavení -> Chytrá asistence -> Usnadnění -> Stažené služby -> Cube ACR App Connector, tak aplikace HB šla normálně nainstalovat a zapnout i s biometrickým přihlášením. Po opětovném zapnutí ACR se dá do HB přihlásit, ale vyskočí stejné okno jako na začátku a po stisknutí OK se aplikace zavře.
libol píše:Potom řekni, pokud se mi podaří ve středu vyšetřit čas, skočím tam taky . I když já visím na tom snížení úvěrového rámce u standardní. Sice se to tu popisovalo sluníčkově, ale mi už to visí ve vzduchoprázdnu druhý týden
Konečně je takto ta aplikace použitelná bez nutnosti šachování s mobilem. Mohli to tak udělat hned, ale asi zkoušeli jestli klienti budou ochotni přistoupit na jejích výmysly.powery píše:Upravili aplikaci. Nově se zeptá, jestli povolit bezpečnostní výjimku a už přihlášení jde i přes závadnou aplikaci
myšpulín 5. 11. 2019 píše:Mám asi rok Hello účet a Hello spoření a v říjnu jsem k nákupu na splátky dostal navíc kreditku, ktereou jsem včera poprvé použil. V IB v posledních transakcích vidím tu včerejší platbu resp. zatím blokaci, ale nikde nic nemám k tomu kreditnímu účtu ani k tomu úvěru. U platebních karet mám jen tu původní k běžnému účtu, kreditka tam není.
Je to u HB normální, zobrazí se ta karta a uvěr někdy později nebo je to chyba?
...
Napsal jsem jim přes IB, pak jsem našel v žádostech že žádost o ten úvěr není dokončena, přitom jsem to zařizoval v Planeo při nákupu ledničky, nešel bych do úvěru, kdyby s ním nepřišla levněji.
Kreditka funguje, jen si budu muset hlídat kolik splatit.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků