minarjo píše:V IB ČSOB/PS se občas stane, že nově sjednaný produkt se automaticky nezačne zobrazovat (není do IB automaticky přiřazen), za mnoho let u této banky se mi to stalo už 2x. Stačí jim ale napsat email, že se v IB stále ten nový produkt nezobrazuje, oni ho tam přidají ručně, pak už ok, žádná tragédie.
Partnerka psala na kontaktní centrum, že stále nevidí kreditní účet (kart)u v produktech, tam ji odkázali na help desk internetového bankovnictví, no a tam se nedá dovolat. Placená linka, po 10 minutách jsme to vzdali..
Jako nebýt těch akcí, tak toto je zrovna za mě nejhorší z těch velkých bank..Co my jsme si v poslední době s ČSOB užili
Samozřejmě můj problém, že tam lezeme..Jedinou výhodu jsem viděl v ČSOB blízký vkladomat, ale díky toho, že už je ČS zdarma to mám vyřešeno. Jako ČS má mouchy, ale je mnohem proklienštější než ČSOB. To i některé nízkonákladovky jsou na tom mnohem lépe..Tu kreditní kartu samotnou taky vyrábí nejspíše v Africe...U všech bank max. do 5 pracovních ní došla, tady 7 pracovní den a nic...
Mám takové podezření jestli to vůbec systémově zřídili...Protože už jsme měli problém při samotném podpisu smlouvy a museli jsme díky toho podruhé zajít jiný den na pobočku. Údajně jim po elektronickém podpisu zmizela samotná smlouva a nemohli ji nikde dohledat, takže to řešili s centrálou a muselo se to podepsat nakonec klasicky rukou...