Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli se někdo setkal s tím, že mu přišel email "Žádost o telefonické kontaktování pobočky za účelem povinné kontroly a aktualizace údajů". Píše se tam cosi o tom, že mám "v co nejbližší době" (ovšem zároveň deadline je několik měsíců vzdálená) telefonicky kontaktovat pobočku, protože jsou jako všechny banky povinné provádět kontrolu a aktualizaci osobních údajů klientů podle zákona č. 253/2008 Sb., což je zákon o legalizaci výnosů z trestné činnosti a podpoře terorismu.
Co to má přesně znamenat? Mám u Unicredit účet už několik let a dosud jsem se s tím nesetkal, žádné údaje jsem neměnil, neprováděl žádné velké transakce apod. Navíc jestli správně chápu z toho zákona, tak je vyžadována osobní přítomnost klienta, zatímco tady mi píšou, že to chtějí řešit telefonicky? Jsem trochu zmaten, co a proč po mně chtějí, navíc pokud je to důležité, proč nepošlou dopis nebo nevolají? Ocením jakékoliv zkušenosti