Temer po roce nova aktualizace obchodu Unaico/SiteTalk:
Socialni sit SiteTalk ma ted na zacatku cervence 8.600.000 zaregistrovanych clenu, asi pred rokem, kdyz jsem zde o tomto obchodu informoval, jich mela teprve 200.000
Kazdych 10-15 dni se registruje dalsi milion novych clenu. Zadna jinsi socialni sit (Facebook, Twitter & Co.) nemela po 17 mesicich online provozu tolik zaregistrovanych clenu.
V pripojenem nakupnim stredisku je v nabidce jiz vice jak 4.000 znackovych produktu (z.B. od Apple, Sony, Samsung, LG, Motorola, Nokia a dalsich). V nabidce jsou take napr. kavovary od nemecke firmy Krups a kava od svycarske firmy Nestle
Obrat materske firmy Unaico, ktera ma jiz 15 dcerinych spolecnosti, ktere jsou napojeny na socialni sit SiteTalk a nabizi u ni svoje produkty a sluzby, dosahl v prvnim ctrvtleti 2011 objemu obratu za cely rok 2010.
SiteTalk je oficialnim sponzorem fotbalovych skol svetoznameho italskeho klubu AC Milan v Asii (Hong Kong, Macau, Guandong).
Klikni zde:
https://secure.unaico.com/_udocs/EN/WE_ ... 11_ENG.pdfSiteTalk je take oficialnim sponzorem svedske lyzarky Anna Holmlund – letosni vitezky svetoveho poharu (Ski Cross World Cup Winner 2011).
Klikni zde (zprava se nachazi v dolni tretine textu):
https://secure.unaico.com/_udocs/EN/WE_ ... 11_ENG.pdfUnaico/Site je jiz oficialne zastoupeno ve 37 zemich sveta, ve kterych smi na zaklade odbornych pravnich posudku od mistnich renomovanych hospodarskych pravniku, nabizet a provozovat svuj obchodni model. Brzy se bude otevirat trh v Indii, pripravuje se take Australie a Brazilie.
Od brezna byl v prubehu tkzv. „Vernostni program“, pri kterem byli tydne financne odmenovani cleni SiteTalk za aktivitu (pozvani pratel na platformu) a za pouzivani socialni site SiteTalk, aniz by museli neco koupit u pripojenych parnerskych firem. Zmineny „Vernostni“ musel byt po urcite dobe kvuli velkemu naporu (tedy uspechu) na strance prerusen a bude pokracovat po podstatnem zesileni a zlepseni softwaru celeho systemu, na kterem programatori usilovne jiz nekolik tydnu pracuji. Tento reklamni a naborovy program plati firma z prijmu z reklamy.
Hodnota obchodnich podilu stoupla za poslednich 12 mesicu o 250%.
Pri provozovani tohoto obchodu jsou jedni z nejlepsich napr. Madari a Slovinci. Cesi jsou u toho jako
prasky na spani, jsou skepticti, negativni a maji pred timto obchodem az strach, asi budou tak dlouho
kritizovat a rozmyslet se, az jim ujede vlak. Jeste neprisli na to, ze zde vznika globalni znacka, ktera je pro otevrene a pilne lidi spojena s velmi dobrou sanci pro budouctnost.
Z aktualniho vyvoje obchodu si muze udelat kazdy svuj usudek. Namitky sem, kritika tam, jedno se musi uznat. Vedeni firmy udelalo doposud kus dobre prace a je se svym obchodnim modelem velmi dobre na ceste.