Financni poradce

Vše o této přímé formě prodeje

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 2. 2011 08:24

stephank píše:Kdyz ctu vase komentare, tak me napada, jde tahle prace delat slusne? nebo jde o to si jenom narejzovat?

Pro zavedeneho agenta s vytvorenym pojistnym kmenem a stabilnim prijmem snad. Pro nove vstupujiciho, ktery musi i ty prvni roky z neceho zit tezko.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 28. 2. 2011 08:46

Opakovani po ctvrt hodine matkou moudrosti? :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 2. 2011 09:21

Ne, nespolehlive PDA :-)
Co by taky clovek chtel za flasku Jacka Danielse, ne?
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stephank 28. 2. 2011 20:44

Proc se lidi koukaji na MLM system jinak nez na banky,pojistovny, ktere v soucastnosti nabizi stejnou praci fin. poradce?

-- 28. 2. 2011 21:45 --

Neni to jenom predsudek?
stephank
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 1. 3. 2011 01:59

Protože je zde "rozdíl v motivaci". Zatímco do banky/pojišťovny musí klient aktivně přijít, aby dostal nabídku - a lze tedy předpokládat, že tu, alespoň potenciálně, je nějaká potřeba, u MLM společností probíhá prodej převážně z aktivity prodejce - ten se pak snaží přesvědčit ke koupi produktu.
Tedy zatímco v prvním případě je centrem zájmu klient (co bychom Vám, pane Vonásku, asi tak nabídli), v druhém případě je centrem zájmu produkt (komu bychom mohli produkt XY prodat).
Zatímco v bance/pojišťovně je pracovník placen "za odsezení si" a tedy nemusí řešit jestli další měsíc zaplatí nájem (i když - mnohem nižší než v případě "pochůzkáře" - provize je příjemným zpestřením), pro ty, kteří pracují výhradně za provizi je prodej životní nutností. Pokud se moc nedaří, prostě MUSÍ PRODAT. Pokud zrovna nemají klienta, pro kterého by byl daný produkt vhodný, musí vzít za vděk tím, co je (a tak prodají rezervotvorné životní pojištění někomu, kdo si bude v blízké době brát hypotéku, nebo naopak tomu, kdo to má kousek do důchodu). Ne, že by takovéhle špinavosti někdy nedělali i přepážkoví pracovníci, ale nemají tak agresivní metody prodeje a těch případů pak není tolik.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 1. 3. 2011 06:08

Existuje nějaký seznam finančních poradců? Musejí se oni registrovat v nějaké jejich stavovské organizaci? Vím, že někteří mají průkazku finančního poradce s jménem a číslem.
ultima__ratio
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamey 1. 3. 2011 08:11

To Patrik: :D :D :D tak to jsi mě po ránu vážně pobavil. Máš hodně zkreslené představy o pobočkách bank. :D

Tedy zatímco v prvním případě je centrem zájmu klient (co bychom Vám, pane Vonásku, asi tak nabídli - opravdu jsi tak naivní????
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 1. 3. 2011 08:37

PatrikChrz: no ja bych rekl, ze totozne je to i u bank. Dokonce kdyz jsem si nedavno zakladal v KB ucet, tak tam maji vytisteny papir, kde se te vyptava, co mas vsechno za produkty a to si odskrtava, aby nakonec nenapadne presli k nabizeni konkretnich produktu z produkce KB :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip893 1. 3. 2011 09:13

PatrikChrz píše:Zatímco v bance/pojišťovně je pracovník placen "za odsezení si" a tedy nemusí řešit jestli další měsíc zaplatí nájem


:arrow: http://beseda.bigbloger.lidovky.cz/c/17 ... telny.html

Stačí si přečíst tento blog a především diskuzi pod ní. Pišou tam skoro samí současní či bývalí zaměstnanci ČS a za tvůj názor placení za "odsezení si" by tě hnali. V jiných bankách to nebude o moc lepší.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamey 3. 3. 2011 18:23

PatrikChrz píše:Protože je zde "rozdíl v motivaci". Zatímco do banky/pojišťovny musí klient aktivně přijít, aby dostal nabídku - a lze tedy předpokládat, že tu, alespoň potenciálně, je nějaká potřeba, u MLM společností probíhá prodej převážně z aktivity prodejce - ten se pak snaží přesvědčit ke koupi produktu.
Tedy zatímco v prvním případě je centrem zájmu klient (co bychom Vám, pane Vonásku, asi tak nabídli), v druhém případě je centrem zájmu produkt (komu bychom mohli produkt XY prodat).
Zatímco v bance/pojišťovně je pracovník placen "za odsezení si" a tedy nemusí řešit jestli další měsíc zaplatí nájem (i když - mnohem nižší než v případě "pochůzkáře" - provize je příjemným zpestřením), pro ty, kteří pracují výhradně za provizi je prodej životní nutností. Pokud se moc nedaří, prostě MUSÍ PRODAT. Pokud zrovna nemají klienta, pro kterého by byl daný produkt vhodný, musí vzít za vděk tím, co je (a tak prodají rezervotvorné životní pojištění někomu, kdo si bude v blízké době brát hypotéku, nebo naopak tomu, kdo to má kousek do důchodu). Ne, že by takovéhle špinavosti někdy nedělali i přepážkoví pracovníci, ale nemají tak agresivní metody prodeje a těch případů pak není tolik.



http://finexpert.e15.cz/jsme-vam-bliz-a ... owforum=1&

Takže Patriku, stále jsi přesvědčen o tom, že tu píšeš pravdu pravdoucí?
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 3. 2011 18:28

Jasně, "bouchači" se najdou všude. Jenže pořád je větší šance, že tím bouchačem bude ten, kdo mi zavolá proto, aby mě prodal nějaký produkt (o který jsem neprojevil zájem a kdy prodávající o mě vůbec nic neví - tedy jaké produkty mám, co pro mě bude vhodné - a volá mi jen proto, že mi potřebuje něco prodat) a mezi tím, kdy mě něco nabídne v bance / pojišťovně na přepážce, kam jsem šel asi z nějakého důvodu (těžko jsem se tam přišel vysprchovat).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamey 3. 3. 2011 18:42

Aha, takže když přijdeš zrušit účet a odneseš si z pobočky banky životku jako výhodné uložení peněz, tak je to vlastně v pořádku. Protože takhle si tu přečte běžný čtenář, neznalý finančních produktů.
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 3. 2011 18:48

No, nebudu na tom hůře, než když mi někdo zavolá telefonem, že pro mě má úžasně výhodné uložení peněz :).
Každopádně v té bance to můžu očekávat a připravit se na to. A je dost nepravděpodobné, že když budu rušit účet (nejsem v bance spokojen), tak od ní budu brát další produkt.
Je fakt, že já na přepážku moc nepřijdu, ale nepamatuji se, že by mi byl někdy doporučován nějaký produkt - i když za poslední dobu jednou ano. To jsem na poště vybíral z vkladní knížky a paní se mě zeptala, jestli už jsem slyšel o termínovaném vkladu. Tak jsem jí řekl, že ano, ale že chci ponechat knížku, bo není moje, ale rodičů (měl jsem k ní jen dispoziční právo), kteří prostě chtějí knížku, protože chtějí knížku :).
Další nabídky bank přišly mailem. Od PS a MPU nabídka úvěrů, od Axy a ING nabídka životního pojištění a od ING ještě nabídka fondů.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 3. 3. 2011 18:49

Situaci popisovaná v článku se týká ponejvíce ČS a dalších bank z velké trojky (ČS, ČSOB, KB). Konkrétně praktiky popisované v článku naprosto sedí na systém, na kterým jedou v České spořitelně.

Je to dáno tím, že tyhle banky tu dlouhodobě mají velké zisky z poplatků a najednou se situace na trhu mění, statisíce lidí mají nízkonáklodové účty a zlatá vejce se postupně začínají loupat. Je třeba vytěžit současné klienty téměř do mrtě a tak klientům vyskytujícím se na pobočkách se snaží nabouchat produkty hlava-nehlava.

Nemám zprávy ze všech bank, ale tenhle agresivní způsob prodeje naštěstí ještě nedorazil do menších bank (možná jen do některých), takže to srovnání s finančními "takyporadci" je částečně už pravdivé. Horší je to v tom, že ti prodejci na pobočkách nemají ani školení k tomu produktu, ale pouze na způsob prodeje produktů.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamey 3. 3. 2011 19:03

To Patrik: pořád jsi mi neodpověděl, stále odpovídáš pouze podle sebe, v každé větě je JÁ, ale toto není forum, kam chodí pouze lidé, kteří praktiky znají a ty je pobočky neustále posíláš.

Já zase znám tu druhou stránku, kdy tam ty nešťastníky - převážně důchodce doprovázím, aby se dostali zpátky k penězům, které měli na běžné živobytí, na dorovnání nízkého důchodu. Tak už prosím když chceš radit, tak takové rady, které jsou pro běžné občany a neber to pořád podle své finanční a vědomostní situace.
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků