Nesrovnávejte to s polepy na auta. Auta se půjčují a systém funguje, majitelé jsou spokojení. Když má něco fungovat tak to není zadarmo. Asi si neumíte představit kolik stojí marketing když toto píšete. Majitelé vydělají na této investici přes 500% už do půl roku. Není to jen inzerát, je to servis od manažera a aktivní nabízení auta větším firmám a děláme také tiskovou reklamu přímo s určitým autem. Nejsme žádní amatéři, projekt funguje dva roky a za vším jsou zkušení právníci. Kdyby Vás cokoliv zajímalo tak se ptejte
-- 5. 11. 2012 12:51 --Mě zase Fiat Panda nepřijde jako auto.Celkem bych se bál. A Sharing aut je něco jiného pane Patriku v případě auta na půl. Návštěvnost je slušných 22.000 UIP měsíčně, díky tomu chtějí spolupracovat i samotné autopůjčovny.
-- 5. 11. 2012 12:59 --Pane Jura: Jinak to nejde dělat. Zamyslete se nad tím z právního hlediska a budete muset uznat, že by projekt jinak fungovat nemohl. Peníze za půjčení má ze 100% majitel vozu. Jde o to, že umístěním na server to nekončí. Jak říkám, auto celý rok tlačíme na FCB, děláme s každým autem tiskovou reklamu a zacílíme ji na tři regiony, které si majitel vybere. Dále se prezentujeme na veletrzích. Máme slušnou reklamu v médiích ( články na informačích serverech, rádio, bilboardy, motoristické portály a časopisy) Ptám se, kdo tohle má? Kdyby to mělo končit upíchnutím na server a byla by nulová návštěvnost tak to dáme za 30kč smsku a tím to končí. Nehledejte za vším podvod. S přáním pěkného dne.
Martin Hampl
-- 5. 11. 2012 13:06 --Pro pana Dušana: Smlouvy zpracovávala právní kancelář
http://www.sakwp.com/ Jsou napsané maximálně ve prospěch majitele vozu. Standartní pojistky platí v případě občasného půjčení. Když vozidlo sám majitel užívá a půjčí ho na 8 dní v měsíci tak v případě problému řídil auto kamarád. A odpovědnost za přestupky? Stačí uvést kdo vozidlo řídil a od toho je smlouva.