Mně se po druhé platbě přes GPay v systému T212 jedna a ta samá karta zdvojila, a musel jsem ověřit oba klony - u druhé platby přes GPay byla totiž nevím proč špatně platnost (končící o 3 roky dříve než reálná fyzická karta), asi proto to jejich systém bral jako jinou kartu než poprvé. Od té doby tam na GPay radši kašlu, vkládám jen kartou uloženou přímo v jejich bráně (je třeba tam vždy jen doplnit tři cifry CVC) a je klid
.
Mimochodem, úplně stejně se mi u nich zdvojil IBAN jednoho a toho samého Air Bank CZK účtu, druhý vklad, druhý IBAN v systému
(udělalo to někdy zkraje léta). Ale od té doby, i když jsem už plateb převodem z téhož dělal víc, to třetí klon neudělalo. Tedy mají tam to rozpoznávání, zda už daný platební prostředek není v systému, takové divné, ale snad tedy nepoužívat GPay (kde to někdy předává nevím jaká hausnumera platnosti karty) stačí.