Trading212 UK - zadarmo 1 akcii, jejíž hodnota činí max.100€

Podílové fondy, akcie, komoditní trhy, spekulace, aukce. Kam a jak nejlépe investovat volné finanční prosředky

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod honzaverner 22. 7. 2024 08:24

Díky za tohle, aktuálně jsem to sepsal a poslal na Ombudsmana CySECu na Kypr, počkám na vyjádření, a rozhodnu se pro tuhle cestu, nebo oficiální complaint u regulátora na Kypru. Mezitím je poslaná Žádost o vrácení platby na UCB přes KB, tak třeba tímhle T212 proštouchnou obráceně. Zatím je domněnka dle útržků informací a chování T212, že problém vznikl “někde mezi”, tzn. když oni sami posouvají vklady ze sběrného UCB na jejich main JPM. Sami ale reasoning buď zatím nemají, nebo se jen doteď nevyjádřili napřímo.
honzaverner
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod honzaverner 23. 7. 2024 09:40

slavo963 píše:Tak minimalne UCB o platbe musi neco vedet a podal bych reklamaci v KB, nech to s UCB vykomunikuji sami.

Kromě Žádosti o vrácení *mylné* platby mi KB nenabídla absolutně nic.
honzaverner
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod honzaverner 26. 7. 2024 09:09

Nadále nic, KB potvrzuje odeslání, Trading212 nadále opakuje dokola že kontrolovali u JP Morgan, a nadále neberou jediný a žádný zřetel na to, že "existuje" jejich účet u UCB. Začátkem měsíce budeme posílat předžalobní výzvu, a budu se soudit. Je to prakticky jediná možnost jak se odkryje ta UCB a chytíme je tak za vlastní slovo, jinak to vypadá na bezdůvodné obohacení, neboť nebylo připsáno na můj T212 účet, nebo vráceno.
honzaverner
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod arindius 31. 7. 2024 10:32

honzaverner píše:Zdravím,

Dne 8. července 2024 jsem na svůj T212 odeslal vklad ~60000 Kč pomocí údajů o lokálním převodu na CZK UniCredit, které T212 poskytuje.

Tyto údaje jsem doteď bez problémů používal pro více převodů a vždy byly připsány na můj Invest účet, a to do 24h v pracovních dnech. Zkoušel jsem před pár týdny úplně na začátku vlastně dva testovací transfery á 100 Kč, kde jeden měl moji referenci jako variabilní symbol, a druhý ve zprávě pro příjemce, načež prošli bez problémů oba. Potom jsem naposílal za pár týdnu vyšší desítky tisíc, opět bez problému, dnes již zainvestované.

Co se stalo “teď” ale. I přes to, že jsem poslední zmíněný převod provedl úplně stejně jako vždy, dodnes (19.7) jsem ještě ty peníze nedostal a když jsem poprosil 12.7 podporu, aby ji mohli najít, začal jsem dostávat naprosto matoucí a doslova mylnou pomoc, a to opakovaně. Ještě jsem zkusil 15.7 poslat úplně stejným způsobem dva test transfery á 50 Kč, jeden ráno v 7, druhý ve 2 odpoledne, načež první přišel navečer, a druhý ráno, vše v pořádku, sekl se prostě jen ten jeden z 8.7.

Poskytl jsem podpoře všechna běžná potvrzení o odchozí platbě v PDF (banka T212 v CZ je UniCredit, 2700, prostě vše je krásně vidět) a posláno bylo tedy jako obyčejná česká platba. Po pár dnech se podpora obrátila zpět s tvrzením, že vše kontrolovali u své „JP Morgan Bank“ a nemohou platbu najít a ode mě si vyžádali podrobnosti o převodu SWIFT.

Vzhledem k tomu, že na mém profilu u Kyperské filiálky nemám u CZK starý JPM aby to byl SWIFT, k dispozici, převod byl “jediný možný”, český tuzemský, tedy ne přeshraniční SWIFT, a ne do žádné JP Morgan, ale do jejich UniCredit CZ. Co se děje, je, že mám problém buď dokopat podporu k pochopení co jim vlastně vysvětluji a dokladuji, anebo k tomu aby jim došlo, že ten lokální UniCredit mají a některým českým klientům i rovnou nabízejí v Deposit Funds sekci. Nadále se opakují s předpřipravenou odpovědí a žádají mě o UETR references, Swift Instruction copies, FTS/TRN reference numbers, prostě chtějí údaje ke SWIFT transferu.

Je naprosto patrné, že nadále žijí v tom, že pro CZK je pouze JPM SWIFT, což by jejich požadavky dost vysvětlovali a již po několik dnů je nemožné někoho přimět si platbu ověřit u místní české UniCredit pomocí našeho tuzemského transakčního ID, které v těch PDFkách z KB ode mě mají.

V první řadě by tohle mělo sloužit jako varování pro ostatní využívající ten UniCredit, protože se u T212 Supportu zdá být doslova nulové povědomí o nabídce místních bankovních vkladů, a tím pádem nulová schopnost odtrackovat ten převod u nás v ČR (zatím jsem ještě nedostal použitelnou pomoc z chatu). Doplním toto vlákno s výsledkem, kdykoli budu mít nějaký pokrok a/nebo řešení.

Za druhé, a to je hlavně na Vás, zažil někdo z Vás tuto situaci? Podařilo se vám to vyřešit s podporou? Jak to proběhlo? Možná mohu použít vaše zkušenosti jako navigaci pro jejich podporu, abych je dostal na správnou cestu, neboť tímto stylem jinak poletí na Kypr asi už jen obsílka. Řeším i u sebe v Komerčce, ale samozřejmě je jasné jaké (ne)jsou možnosti.

Předem díky za jakoukoliv radu, jestli nějaká vůbec je.

Popsal jsem doslovně jako tu, v angličtině u T212 na fóru, nicméně moderátoři příspěvěk samozřejmě zamítli :)

Copy paste jsem hodil na Trading 212 subreddit, jestli se někdo nenajde tam, anebo zda jejich podpora, která tam pravidelně s lidmi leccos řeší, nechytí druhý dech.
https://www.reddit.com/r/trading212/com ... r_missing/


Mám stejný problém s Trading212 a jejich českým účtem, na který nic nepřišlo od 08. 07. 2024 z KB. Vytvořil jsem reklamaci v KB 26.07.2024 a teď budu čekat. Je dobré vědět, že nejsem jediný, kdo na ten problém narazil.
arindius
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Milos 31. 7. 2024 10:48

Je zajímavé, že v obou případech se jedná o platby ze dne 8.7.2024 :hm
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod honzaverner 31. 7. 2024 11:10

Rozhodně je, na Redditu se vedle výše zmíněného ozval i další člověk, s menší částkou, a taky 8.7.

Zatím mám od T212:
Thank you for your patience. We rechecked for the payment mentioned for 08-JULY and were unable to locate the payment being received, cancelled/rejected or on hold via the amount or clearing channel of Unicredit. We request that the sender provide the recall message being sent by their bank so we could have our investigations team prioritize their responses for the payment of 66,211.52/CZK, and we will follow up for timely details on the case.

Což naráží na legislativu v rámcí Žádostí o vrácení plateb, kde se samozřejmě musí jednat o "jasný omyl můj" abych něco takového mohl poslat, a co mám od KB tak nic jiného ani neexistuje. I v případě té žádosti je vše na dobrovolnosti majitele protiúčtu, tzn. T212, respektive JPM, která, což jsem zjistil, jim to partnerství s UCB a správu místního clearingu dělá.

Totální clusterfuck, já pokračuju s žalobou a rád do ní přidám další, kterým se to stalo.
honzaverner
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Milos 6. 8. 2024 17:11

Nemáte někdo referral na založení účtu s odměnou? Na internetu různé jsou, ale raději využiji referral od někoho zde :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Vasek06 6. 8. 2024 17:29

SZ.
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod L0b0 26. 8. 2024 22:18

Poprosím o promo kod na založení účtu s akcií zdarma. Díky.
L0b0
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vasek06 27. 8. 2024 10:28

SZ
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod panPeněženka 1. 9. 2024 18:33

Hledal jsem informace o té kartě, pořád psali v létě a nikde nic...na jejich webu tady píšou na konci září - https://helpcentre.trading212.com/hc/en ... r-the-card

Tak uvidíme! :-)
panPeněženka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hunter80 2. 9. 2024 09:20

Ahoj. Dnes jsem poprvé koupil ETF na trading212. Zadal jsem příkaz na 10 celých kusů ETF ( nemám zájem kupovat frakční akcie) a pak jsem v transakční historii viděl, že se nákup rozdělil na 2 části ( částečné plnění). Není toto doufám bráno jako nákup frakční akcie, když nákupní příkaz byl zadán na celé kusy ? Případně jak se tomu vyhnout ? Zadával jsem limitní příkaz jako u jiných brokerů. Díky za info
hunter80
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tmx643 2. 9. 2024 09:33

Tomu se nevyhneš u žádného brokera, prostě tvou nabídku nákupu postupně splnili dva prodejci dvěma prodeji za tržní cenu.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod jir.vesely 2. 9. 2024 09:38

To ti může být z pohledu daní úplně jedno. Problém by byl jenom při prodeji frakce, protože ta neplní časový test. Pokud jeden den nakoupíš 4x 0.25 akcie, tak máš na konci dne celou 1 akcii a ta je pak v tvém vlastnictví a od té chvíle začíná časový test. Stejně tak pokud bys kupoval po frakcích, tak v momentu, kdy zkompletuješ celou akcii, tak je tvoje a od té chvíle zase už se začíná počítat doba držení.
jir.vesely
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hunter80 2. 9. 2024 11:32

Super. To jsem potřeboval vědět
hunter80
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků