co s 10000 (jsem totalni laik)

Podílové fondy, akcie, komoditní trhy, spekulace, aukce. Kam a jak nejlépe investovat volné finanční prosředky

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod j_vrba 25. 4. 2007 19:41

zdravim, mam na ucte cca 10 000 a chci c nimi neco podniknout, jelikoz urok je naprosto minimalni a aby me ty penize zbytecne lezely povaziji za skodu, tak vas prosim o nejake rady, tipy atd. predem diky
j_vrba
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod detol 25. 4. 2007 19:45

Prochlastej to a mas po problemech 8)
detol
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod j_vrba 25. 4. 2007 19:46

traba rum (rozume ulozena mena)
j_vrba
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod osobne 25. 4. 2007 20:32

Jediné, co se dá podniknout s takovouto částkou, je hraní automatů. Ale to je silně prodělečné, takže si je raději nech na účtě.
:lol: :lol: :lol:
"osobne" je o5 z5 ... a s ním přichází i zákon !!!
osobne
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod j_vrba 25. 4. 2007 21:36

ale nejak se zacit musi ne ale beru rady v potaz takze se du opit do nejakyho peknyho nostopu
j_vrba
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Žulda 26. 4. 2007 08:46

Buď si něco kup, třeba kolo, anebo to vraž třeba do realitního fondu (ČSOB Realitní Mix, Spořitelna má teď taky něco) a nech to tam ležet.
Žulda
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Koumeles 26. 4. 2007 09:43

Privat je jasna volba
Koumeles
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Rop 26. 4. 2007 09:53

Tak investuj do něčeho co ti v budoucnu ušetří peníze .... třeba druhé disky na kola k autu ... ať nemusíš na podzim a na jaře za přezouvání kol ... :-)
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor

Odeslat příspěvekod SocPredator 26. 4. 2007 10:44

Proměň to na koruny. Nepíšeš v jaké to máš měně...
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod j_vrba 26. 4. 2007 10:48

ze ja jsem sem vubec neco psal :D :D :D :D :D
j_vrba
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hlava 26. 4. 2007 11:05