Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Milos 5. 11. 2024 10:49

Však tato změna ještě nenastala, přesný termín nebyl stanoven, napsali jen že to bude "brzy". Na webu https://www.curve.com/en/plans u plánu Curve Pay stále uvádějí omezení na 3 karty.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Kittyhawk 5. 11. 2024 12:56

Aha, já jsem podle toho odkazu na nové podmínky pochopil, že ty změny jsou okamžité, jak píšou i zde:
https://cdn.buttercms.com/sRQ1ZAgTkuICNQRdaxTS

This subscription schedule will apply immediately to all existing and new customers

Je to trochu zavádějící no. Budeme holt muset počkat.
Kittyhawk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bubocz 5. 11. 2024 20:53

Další změna je, že zavádějí FUP o odměn z plateb u obchodníků na vyšších tarifech… Což je škoda, občas se hodilo mít to bez limitu
bubocz
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod RepkaLuk 13. 11. 2024 14:24

Tak mi CURVE nabídlo Curve PRO plán na 1 měsíc zdarma, pak za 9.99 GBP, možnost downgradu zdarma kdykoliv. Je tam možnost 6 obchodníků z cashbackem 1%, umím si představit využití aspoň na ten měsíc.

Čemu ale nerozumím je, že uvádějí, že po změně mi skončí moje vygenerovaná virtuální karta a že si mám do apple wallet vložit novou. Důvod?

A dále - je možnost si "for free" objednat i novou kartu. Co s ní ale bude, když udělám downgrade zpět na základní plán? Zůstane? Případně bude pokuta? Neví někdo? Díky
RepkaLuk
Návštěvník

Odeslat příspěvekod retron 13. 11. 2024 15:44

Dřív se karty při downgradu měnily, ale poslední cca rok už nikoliv. Případné poplatky při downgradu budou v podmínkách trialu uvedeny. Virtuální karta skončí z důvodu vydané nové karty.
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 13. 11. 2024 15:57

Ještě doplním, že při přechodu na vyšší tarif automaticky posílají novou kartu, i když ji člověk nechce. Dle infolinky tak mají nastavený systém a nejde to jinak. Přitom při přechodu zpět na bezplatný/nižší tarif si lze ponechat tu "vyšší" kartu. Asi to je tím, že upgrade lze udělat jednoduchým kliknutím v appce a downgrade lze udělat jen přes chat kdy se i ptají, jestli klient chce novou kartu nebo ne. Při downgrade z PRO na bezplatný plán jsem žádnou pokutu, dokonce mi vrátili i poměrnou část měsíčního poplatku za PRO.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 13. 11. 2024 19:06

Já jsem nepochopil 1% cashback za platby mimo GBP a EUR - to jako platba v CZK má 1% cashback?

"1% cashback on all spending outside EUR and GBP"
Jsem si myslel, že to má být mimo EU a ne EUR
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 13. 11. 2024 19:27

Ten cashback 1% je za platby provedené v zemích mimo UK a Evropu, viz. https://help.curve.com/en_us/1-interreg ... -HkKqqk_YA
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod SamerLP 13. 11. 2024 21:21

Áno, potvrdzujem nechávajú pri prechode na nižší plán kartu, ja som prechádzal z Pay Pro+ na Pay Pro a napísal som im to radšej a nechali mi ju.

Zároveň mi vrátili viac ako mali :D mal som pôvodnú cenu 14,99€, poslednýkrát som platil za zvýhodnenú cenu 21.10. Následne som 1.11. požiadal o zmenu na nižší plán. Najprv neviem prečo sa pokúsili strhnúť mi z karty 0,63€, ale nepodarilo sa im to lebo som nemal dostatok peňazí na tej karte tak platbu odmietlo. Neskôr už sa nepokúšali o strhnutie tej platby.

Potom prišiel refund 8€, čo mi prišlo veľa. Taktiež sa mi zmenil dátum platby predplatného na deň kedy som prešiel na nižší plán. Taktiež najbližšie teda až 1.12. budem platiť predplatné.

Zaujímavé je teda, že za obdobie 21.10. - 1.12. som zaplatil len 6,99€. A to som ešte od 21.10. - 1.11. využíval Pay Pro+. Ako úprimne nesťažujem si, že mi vrátili viacej ako mali :D Ale je to divné, nečakal som, že mi príde viac, skôr menej som čakal.

Inak taktiež ževraj už používajú na podpore aj AI. Mne zjavne odpísala AI, keďže odpoveď aj zmena plánu prebehla cez sviatok za 3 hodiny.
SamerLP
Nadšenec

Odeslat příspěvekod RepkaLuk 14. 11. 2024 11:19

Cashback 1% je mimo GB a mimo EU, ale je tam i cashback na 1% u 6 vybraných partnerů - LIDL, Kaufland, IKEa... Myslím, že těch 6 si zvládnu vybrat a nějakou tu stovku na tom udělat...

-- 14. 11. 2024 11:22 --

https://help.curve.com/1-cashback-retailers-rk1gJoBMh
RepkaLuk
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PlesnivyKun 18. 11. 2024 13:28

PlesnivyKun píše:Dnes mi byla stržena částka za platbu která byla provedena v lednu (a GBIT v dubnu na Plutus). Dále přišel e-mail:

The following payments on your Curve account were successfully reconciled from card ending ****.

#### Date: 06/01/2024, Merchant name: **, Amount:** 2588 CZK
Total: 2588 CZK

Please note that we couldn’t immediately debit your payment card ending **** for the above transaction(s) when they were made. Curve had covered the cost of the transaction(s) to avoid a decline. That’s why your payment appeared as “successful” in the Curve app. Should you have any questions please reach out to support@curve.com.


Tuto platbu mám v Plutus normálně strženou a žádná refundace neproběhla, tudíž si myslím, že mi to teď strhli podruhé. Na redditu jsem našel 2 dny starý thread se stejným problémem, ale částkou 900 GBP :shock:
Uvidíme za jak dlouho odpoví.


Tak dnes po 15 pracovních dnech napsání na jejich complaints email konečně odpověď, prý to bylo kvůli lidské chybě, platba byla vrácena a bylo mi připsáno £15 v curve cash.
PlesnivyKun
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dalich 20. 11. 2024 08:46

PlesnivyKun: Pecka. Tpč, to abych si raději zpětně prošel ty transakce, jestli se jim náhodou nějaká nezatoulala... Fakt všechno kontrolovat, 2x :-(
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod taylor729 25. 11. 2024 12:24

Pred cca mesicem a pul jsem si vsiml na jedne karte, co mam pridanou v curve transakce 2000 CZK označená "CRV*Revolut*1312* 1 Ca". Nicmene jsem zadne takove dobiti revolutu neprováděl a nevidim takovou transakci ani ve sve timeline na curve. Resim to s podporou, kde se ti hrozně tahne - po mesici mi tvrdili ze je to zpožděně zaúčtována transakce ze zacatku zari, coz neni pravda, ani drive zadnou takovou transakci nevidím ani v curve, ani v revolutu. Odpoved byla ze se na to podivaji, ale od te doby bez reakce. Bude fungovat, když požádám svou banku (ČSOB) o chargeback te transakce?
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod aaaa 25. 11. 2024 17:43

Nemyslim si, podivej se do podminek CSOB, na svych strankach chargeback popisuji jako reklamaci sluzby nebo zbozi z opravnene platby a ty to popisujes jako neopravnenou platbu, z tveho popisu udalosti plyne, ze jsi platbu vubec neprovedl, ze ji asi provedl nekdo jiny pres cizi curve kartu na cizi rvlt ucet, nebot platbu nemas evidovanou v historii curve ani rvlt. Ale pochybuji, ze to jde, mit jednu kartu registrovanu do dvou curve uctu, podle me to nejde. Musel bys to CSOB popsat jako platbu, kterou jsi sam skutecne provedl, ale protihodnotu neobdrzel a pri reklamaci neuspel, podle toho co na strankach CSOB pisi:

https://www.csob.cz/v-obraze/blog/clanky/okradl-vas-e-shop-pomoci-vam-muze-chargeback
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod Milos 25. 11. 2024 19:00

@taylor729: Pokud tu platbu nevidíš v transakcích v Curve ani v Revolutu, tak se klidně může jednat o zneužití tvojí karty, které šlo úplně mimo Curve a Revolut a nějaký zloděj ji popisem maskuje jen jako že šlo o platbu přes Curve. Obrátil bych se proto na svou banku s podezřením na zneužití karty.
Milos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků