Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod culti 10. 11. 2024 21:42

Taky mi přišla MC karta. Co se stane, když ji zatím neaktivuji. Je možné ji aktivovat třeba až za půl roku a více?
Je mi jasné, že Visu deaktivují sami bez ohledu na platnost. UCB momentálně vůbec nepoužívám.
culti
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 11. 2024 22:58

V průvodním dopise k nové kartě je napsáno: stará karta přestane být funkční po 10 dnech od aktivace nové karty. V případě neaktivace nové karty přestane být stará karta funkční po 2 měsících od výroby nové karty.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod culti 11. 11. 2024 09:20

To jo, ale půjde ta nová karta aktivovat až po těch 2 měsících kdykoliv? A nebo se bude muset zažádat o vydání další?
culti
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 11. 2024 09:51

A proč jí jednoduše jedním kliknutím v mobilní appce neaktivuješ, nestrčíš jí do šuplíku, když ji zatím nepoužiješ, a řešíš zde takové spekulace? :) Oddálením aktivace platnost té nové karty neprodloužíš, ta je na ní ostatně vyražená, takže takové uvažování o oddalování nevyhnutelného, když se prostě skupina UCB rozhodla přejít na MC, nechápu :).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Jouda.III 11. 11. 2024 11:40

Třeba čeká na nějaký bonus za aktivaci.
Bývalý místopředseda ruské centrální banky:
"V pondělí dojde na měnovém trhu ke katastrofě"
Jouda.III
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 11. 11. 2024 12:03

Odměnu za aktivaci karty dávala ČS. UCB dávala neaktivním klientům odměnu za platby kartou.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Lip29 14. 11. 2024 11:59

Lip29 píše:Také chci přecházet z TOP na START a už teď z toho mám osypky. Je mi jasné, že to nepůjde v UniCredit tak hladce, jak si člověk myslí, že by mohlo. :grr:

Mám nějaké zůstatky na cizoměnových účtech (USD a CAD), nejlepší asi bude to nechat na nich? Je tam ten 30 Kč poplatek za směnu a ten se strhává z toho cizoměnového účtu, takže je asi nemožné to odhadnout tak, aby mi tam zůstala nula.


Tak dávám vědět, že jsem po měsíci v polovině procesu :-) Byl jsem na pobočce zrušit cizoměnové účty, samozřejmě tam opět pravá ruka nevěděla, co dělá levá, po informacích z internetu jsem se rozhodl prvně zrušit cizoměnové účty, po jejich zrušení je v plánu přechod na START. Je to kvůli tomu, že kdybych přešel okamžitě na START, tak se mi započte poplatek za cizoměnové účty, které nejsou v balíčku START, i přesto, že by byly v procesu rušení. To mi ostatně potvrdili i na infolince. Na pobočce prvně, že se to nedá, že k účtu TOP musím cizoměnové účty mít, no nějak se to povedlo, účty se zrušily s tím, že zůstatek na nich se měl převést na běžný korunový účet.

Informace o tom, že 3 cizoměnové účty byly definitivně zrušeny mi přišla včera e-mailem, rovněž zmizely z aplikace. Na běžném účtu ale svítí krásná nula a výpisy ze zavřených účtů nikde, takže nevím, kde skončily zůstatky z dolarových účtů :-) V pondělí zajdu na pobočku přehodit tarif z TOP na START, tak se na to zkusím zeptat, přepokládám, že zas nic nebudou vědět. Paní při rušení účtů něvěděla ani SWIFT/BIC banky, ve které pracuje.
Lip29
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mate59 14. 11. 2024 15:12

To mě dnes naběhlo na SÚ 67,54Kč.Nikde není uvedeno odkud přišli,co to je,jen sepřipsali.Prave teď se to připsalo ještě jednou, takže 135,08Kč.Nevim zaco,v pohybech transakcí Zvláštní banka.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod glock69 15. 11. 2024 13:27

Nová karta, dnes při platbě odmitnuta pro nedostatek peněz. Je pravda, že na běžném účtu bylo 0 Kč, ale na spořícím účtu byl dvojnásobek placené částky (pár stovek). Byl výpadek nebo změnili politiku?
Teď jsem zkusil poslat korunu na dobrocinnost a to prošlo..
glock69
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod peter23p 15. 11. 2024 14:59

Pokud to byla bezkontaktní platba tak se nedivím, první platba musí být kontaktní se zadáním PIN.
Promo kód pro získání odměny 1000Kč v mBank, odkaz v profilu.
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod glock69 15. 11. 2024 16:10

Několikrát jsem touto kartou již platil.
glock69
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod honzafr 16. 11. 2024 18:08

@glock69 Taky mám vše na "spořícím" účtu a také mi včera nešlo zaplatit novou kartou, ale dnes už bez problémů. Takže zřejmě krátkodobý výpadek.
honzafr
Návštěvník

Odeslat příspěvekod glock69 16. 11. 2024 19:32

Díky za info
glock69
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 18. 11. 2024 15:09

Přidávám se, také mi s nedávnou doručenou kartou nešlo po předchozí úspěšné platbě zaplatit. Ta předchozí úspěšná platba mi navíc kompletně zmizela z transakcí - není v historii ani v blokacích (ve kterých po provedení byla), prostě nikde. Peníze se odečetly správně, jen už nezjistím za co.
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 11. 2024 19:59

Ale to je u UCB normální, že mezi blokací a zaúčtováním platby kartou není platba dočasně v historii vidět (zpravidla pár hodin až jeden pracovní den). Prostě jí vždy po zaúčtování systém odstraní z blokací (šedivé písmo v historii u účtu třeba v appce), ale nedá jí hned obratem do běžné historie transakcí, to má prostě určité zpoždění, klasika (která s aktuální výměnou karet nijak nesouvisí, bylo to i dřív). Počkej den až dva a uvidíš ji :).
Jinak já s novou kartou problémy nemám, hned po obdržení jsem ji aktivoval v appce a pro jistotu ještě výběrem z bankomatu UCB, pak jsem ji přidal do Google pay a v pohodě s ní od té doby platím. Ano samosebou pouze přes mobil, plastové karty už delší dobu nepoužívám (kromě té prvotní aktivace výběrem z bankomatu či kontaktní platbou v obchodě, jen tak se u některých bank karta aktivuje opravdu zcela plně, i pro bezproblémové budoucí Google pay používání).
minarjo
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků