Lip29 píše:Také chci přecházet z TOP na START a už teď z toho mám osypky. Je mi jasné, že to nepůjde v UniCredit tak hladce, jak si člověk myslí, že by mohlo.
Mám nějaké zůstatky na cizoměnových účtech (USD a CAD), nejlepší asi bude to nechat na nich? Je tam ten 30 Kč poplatek za směnu a ten se strhává z toho cizoměnového účtu, takže je asi nemožné to odhadnout tak, aby mi tam zůstala nula.
Tak dávám vědět, že jsem po měsíci v polovině procesu
Byl jsem na pobočce zrušit cizoměnové účty, samozřejmě tam opět pravá ruka nevěděla, co dělá levá, po informacích z internetu jsem se rozhodl prvně zrušit cizoměnové účty, po jejich zrušení je v plánu přechod na START. Je to kvůli tomu, že kdybych přešel okamžitě na START, tak se mi započte poplatek za cizoměnové účty, které nejsou v balíčku START, i přesto, že by byly v procesu rušení. To mi ostatně potvrdili i na infolince. Na pobočce prvně, že se to nedá, že k účtu TOP musím cizoměnové účty mít, no nějak se to povedlo, účty se zrušily s tím, že zůstatek na nich se měl převést na běžný korunový účet.
Informace o tom, že 3 cizoměnové účty byly definitivně zrušeny mi přišla včera e-mailem, rovněž zmizely z aplikace. Na běžném účtu ale svítí krásná nula a výpisy ze zavřených účtů nikde, takže nevím, kde skončily zůstatky z dolarových účtů
V pondělí zajdu na pobočku přehodit tarif z TOP na START, tak se na to zkusím zeptat, přepokládám, že zas nic nebudou vědět. Paní při rušení účtů něvěděla ani SWIFT/BIC banky, ve které pracuje.