Komerční banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 13. 11. 2024 06:08

V žádném případě nelze říct, že VOP jsou nadřazeny zákonu, i když to myslíš dobře. fc70 to popisuje správně. Počítám, že zákon uvádí, kdy má být platba připsána nejpozději a podmínky ("dohoda" stran) mohou stanovit dobu kratší.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod icemat 13. 11. 2024 20:40

V nové KB+ už nejde připojit upvest účet přímo do bankovnictví KB.
Ve starém bankovnictví to šlo.
Takže krok zpět.
icemat
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod brumak 13. 11. 2024 21:29

KB to má vůbec podivně. Posílal jsem včera večer peníze na účet kreditky, RB se tvářila, že to jde jako okamžitá, a pořád to tam není. Minulý měsíc se to tam objevilo v D+3, ale bylo u toho zaúčtování v D+1 (nepotěší, když D+1 je poslední bezúročný den).

Dneska chodí přihlašovací SMS až za pár minut, takže se člověk několikrát vrátí, jestli něco nezadal špatně, pak přijdou tři najednou, a můžete si vybrat :-)
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PULPANM 14. 11. 2024 09:09

KB...pořád se řeší nějaké nemalé problémy, výpadky..že se na to nevybodnete a nejdete jinam
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod brumak 14. 11. 2024 12:55

brumak píše:Tak KB se po delší době rozhodla, že mi těch 11 CZK vrátí. Nezapomněli ovšem opět podotknout, že ko.kot jsem vlastně já a poradce F., protože oni to takhle maj správně:

Vážený pane,



dovolte mi reagovat na Vaši e-mailovou stížnost, kterou jsme obdrželi v našem oddělení Kvalita a zákaznická zkušenost dne 21. 10. 2024. Předmětem Vaší stížnosti je splátka kreditní karty, kterou jste provedl v srpnu tohoto roku.



Váš případ jsem ve spolupráci s kolegy odpovědnými za danou oblast znovu prověřila a níže prosím, přijměte mé vyjádření.



V srpnu tohoto roku jste provedl splátku Vaší kreditní karty v rámci tzv. bezúročného období. Zaslaná částka byla však vyšší než dlužná jistina. Jak jste byl již informován, je to skutečně takto produktově nastaveno a popsáno v Podmínkách osobních kreditních karet a souvisí to se systémovým nastavením KB. Pokud byste platbu prováděl z účtu u KB prostřednictvím našeho internetového bankovnictví, aplikace by Vás upozornila na to, že zasíláte vyšší částku.



Zároveň prosím, přijměte naši upřímnou omluvu, za nekonzistentní informace, které Vám poskytl bankovní poradce pan F., který až po detailnějším prověření zjistil, že vyjádření, které Vám prvně zaslali kolegové je platné. Bankovní poradce byl v oblasti kreditních karet proškolen tak, aby se podobná situace již neopakovala.



Vážený pane, s ohledem na vzniklou situaci a pro zachování našich dobrých vztahů jsme se rozhodli, Vám úrok ve výši 11,20 Kč vrátit zpět na Váš účet u KB. Pokud s naším návrhem souhlasíte, prosím o zprávu a následně zajistím připsání této částky na Váš účet.



Děkuji a přeji hezký den



DAGMAR PETERKOVÁ
Kvalita a zákaznická zkušenost




Neverending story. Vzali to z účtu kreditky, ale vrátili (po 3 měsících) na běžný, kde jim člověk musí zaplatit 6 CZK za odchozí platbu (víc než 50% vrácené částky :-)), aby je odtud dostal. To je komedie....
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 14. 11. 2024 13:04

Co máš v KB za účet, že platíš 6Kč za odchozí platbu? Já v KB za platby nic neplatím.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod brumak 14. 11. 2024 13:18

Běžný účet/MůjÚčet

musel jsem si ho tehdy založit, abych mohl mít ke kreditce internet banking...
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 14. 11. 2024 13:49

Být tebou, nechal bych si ten starý Můj Účet převést na moderní Start účet, v rámci kterého jsou základní věci zcela zdarma.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod brumak 14. 11. 2024 14:10

mi říkali, že mě převedou časem sami, a tak nějak jsem z toho odvodil, že manuálně bych se o to ani neměl pokoušet...

Ono je to asi jedno, páč to nepoužívám, teď si tam budu muset připoslat peníze a někde buď zaplatit kartou, nebo to vybrat cash. Výběry zdarma a platby placené, to dává smysl asi jen v KB :-)
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 14. 11. 2024 14:24

jestli je chceš jo zprudit, tak trvej na tom, ať to vrátí tam, odkud to vzali, tj. na kartu, že nechceš platit 6 korun :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brumak 14. 11. 2024 15:35

"Dobrý den,

rozumím tomu správně, že jste mi ty peníze vrátili na jiný účet, kde jsem nucen vám nejdřív zaplatit 6 CZK (aneb víc než 50%), abych je odtud dostal? Vážně? Proč je nevrátíte odkud jste je vzali?"

"Vážený pane,

v mé odpovědi bylo uvedeno následující „..pro zachování našich dobrých vztahů jsme se rozhodli, Vám úrok ve výši 11,20 Kč vrátit zpět na Váš účet u KB. Pokud s naším návrhem souhlasíte, prosím o zprávu a následně zajistím připsání této částky na Váš účet.“

Ve Vaší reakci, kterou vkládám do přílohy tohoto e-mailu, jste jiné číslo účtu pro vyplacení kompenzace neuvedl. Proto jsme postupovali dle níže uvedeného a danou částku vrátili na Váš běžný účet u KB.

Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem"

__________________________________________

aneb: "Vrátíme vám to ZPĚT. Jelikož jste neuvedl jiné číslo účtu, vrátili jsme to jinam".

Třeba si ze mě dělají pr.el, nevim...

-- 14. 11. 2024 15:51 --

dáme tomu ještě jedno kolo:

"Dobré odpoledne,

možná si nerozumíme. Ty peníze zmizely z účtu kreditky. Vy mi nabídnete vrácení ZPĚT na účet u KB (zpět tedy v KB neznamená zpět na účet, odkud zmizely?). Vrátíte je na jiný účet, protože jsem číslo jiného účtu neuvedl, a ještě mi zdůrazníte, že byly vráceny ZPĚT.

Že to nedává smysl, to bych ani neřešil (věci, nedávájící smysl, tady řešíme už čtvrt roku), ale vrátit někomu (nesmyslně) zmizelých 11 korun na účet, kde mi musí (opět nesmyslně) půlku z toho zaplatit jako výpalné zpět, aby je odtud dostal, to je opravdu vypečené..."
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 14. 11. 2024 18:30

Zeptej se jich, jestli vrátí peníze zpět na účet, ze kterého je neoprávněně vzali dobrovolně, nebo jestli máš zapojit finančního arbitra :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peta809 14. 11. 2024 19:38

Zdravím, řeším sestřenčin problém. Má komerčku, starší telefon, ve kterém používala pro platební styk Mobilní banku. Jenže podpora mobilní banky skončila a převedli jí na KB+. Jenže KB+ po aktualizaci už onen telefon nepodporuje, takže jí zbyl jen KB Klíč, jinak jí úplně odřízli a zároveň mi tvrdí, že nemá přístup do internetového bankovnictví. Takže si koupila nový telefon, bez problémů se nám podařilo propojit KB Klíč. Ovšem KB+ je problém. Tam jsme se dostali jen skrze ten KB Klíč, ale jen omezeně. V KB+ se jí zobrazuje Úvěr, Spoření, ale běžný účet nikoliv, takže nemůže platit účty atp. Je jiná cesta než návštěva pobočky? Děkuji.
peta809
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aaaa 15. 11. 2024 00:48

Asi ji jeste neprevedli ucet do KB+? Appka KB+ by mela fungovat bez KB klice ne?
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 15. 11. 2024 05:24

Tak to mě fakt pobavilo :D

PatrikChrz píše:Zeptej se jich, jestli vrátí peníze zpět na účet, ze kterého je neoprávněně vzali dobrovolně, nebo jestli máš zapojit finančního arbitra :D
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků