Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
brumak píše:"Dobrý den,
rozumím tomu správně, že jste mi ty peníze vrátili na jiný účet, kde jsem nucen vám nejdřív zaplatit 6 CZK (aneb víc než 50%), abych je odtud dostal? Vážně? Proč je nevrátíte odkud jste je vzali?"
"Vážený pane,
v mé odpovědi bylo uvedeno následující „..pro zachování našich dobrých vztahů jsme se rozhodli, Vám úrok ve výši 11,20 Kč vrátit zpět na Váš účet u KB. Pokud s naším návrhem souhlasíte, prosím o zprávu a následně zajistím připsání této částky na Váš účet.“
Ve Vaší reakci, kterou vkládám do přílohy tohoto e-mailu, jste jiné číslo účtu pro vyplacení kompenzace neuvedl. Proto jsme postupovali dle níže uvedeného a danou částku vrátili na Váš běžný účet u KB.
Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem"
__________________________________________
aneb: "Vrátíme vám to ZPĚT. Jelikož jste neuvedl jiné číslo účtu, vrátili jsme to jinam".
Třeba si ze mě dělají pr.el, nevim...
-- 14. 11. 2024 15:51 --
dáme tomu ještě jedno kolo:
"Dobré odpoledne,
možná si nerozumíme. Ty peníze zmizely z účtu kreditky. Vy mi nabídnete vrácení ZPĚT na účet u KB (zpět tedy v KB neznamená zpět na účet, odkud zmizely?). Vrátíte je na jiný účet, protože jsem číslo jiného účtu neuvedl, a ještě mi zdůrazníte, že byly vráceny ZPĚT.
Že to nedává smysl, to bych ani neřešil (věci, nedávájící smysl, tady řešíme už čtvrt roku), ale vrátit někomu (nesmyslně) zmizelých 11 korun na účet, kde mi musí (opět nesmyslně) půlku z toho zaplatit jako výpalné zpět, aby je odtud dostal, to je opravdu vypečené..."
V případě, že v reklamaci Klient neuvádí žádné nové relevantní skutečnosti, jeho argumentace se opakují a dostal již alespoň jednou řádnou odpověď, může být pouze odkázán na předchozí vyjádření Banky k danému problému.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků