Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod meme1255 12. 12. 2024 20:56

Jak moc kysele nesou u RB přeposílání? Nebo v pohodě?
meme1255
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 12. 12. 2024 21:52

Kvůli přeposílání myslím zatím nikoho neprudili :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod mate59 13. 12. 2024 07:29

Přeposílání je bezproblémové, v pohodě.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod L - Core 13. 12. 2024 11:20

IB právě teď (mi) jede mizerně; no, spíše nejede vůbec…
Přihlášení do IB trvá minuty, historie pohybů na kartách vůbec nefunguje. Historie na BÚ je ale funkční.
L - Core
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jjm64883 13. 12. 2024 11:22

Potvrzuji, prudí s vyplněním AML dotazníku a po půl hodině vyplňování blbostí jim to spadne. Samozřejmě.
jjm64883
Návštěvník

Odeslat příspěvekod aaaa 13. 12. 2024 11:32

Ani appka nejede.
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 13. 12. 2024 11:56

Taky potvrzuji, taky AML dotazník, autorizace, pád,...

+ mě teda dost vadí, že hned v prvním mailu vyhrožují ukončením smluvního vztahu, blokací účtu,... čekal bych první mail třeba přání k vánocům :D + uctivá žádost o vyplnění nějakého dotazníku .... a třeba až na to nebude nikdo měsíc reagovat tak přitvrdit. Tato současná praxe (před asi týdnem to stejné z KB) mě nepřijde šťastná.
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod hyper9 13. 12. 2024 12:49

Na Facebooku se někdo ptal, proč musí vyplňovat AML dotazník, když jiné banky to nechtějí.

Odpověď z banky: Dobrý den, Miroslave, jedná se o chybu, tento formulář není nutné vyplňovat. Omlouvám se za komplikace a přeji příjemný den, Daniela
:mrgreen:
Přílohy
rb.jpg
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod meme1255 13. 12. 2024 15:37

Vyplnil jsem to… a spadlo to. Samozřejmě, chce se ironicky dodat.
meme1255
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Obyvatel 13. 12. 2024 17:51

Co je to za zmatek? Nejdříve v emailu vyhrožují zrušením účtu a pak někde na Faceoboku tvrdí, že to neplatí a odeslali to omylem? Co tedy poslat alespoň ještě další omluvný email a zároveň vysvětlení na webu, kde to uvedou na pravou míru.
Obyvatel
Návštěvník

Odeslat příspěvekod regin 13. 12. 2024 18:59

Už by přece každý měl vědět, že když se v mailu někdo vydává za banku, argumentuje naléhavostí / časovou tísní a vyhrožuje restrikcemi, tak že se jedná o podvodníky, kteří z nás chtějí vytáhnout jen peníze. Každá banka to do nás cpe horem dolem. Takže se řídíme bezpečnostními pokyny banky a tyto maily hned mažeme. :D
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod pulmann 13. 12. 2024 19:13

Také mi to přišlo, něco jsem tam vyplnil, ale pak to nešlo dokončit.
pulmann
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 13. 12. 2024 19:45

Vyplnil jsem, při odesílání to spadlo, při druhém pokusu už to tam ale bylo vyplněno.
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 14. 12. 2024 11:25

No vidíte, byli jste moc hrr, asi stejně jako další desítky tisíc klientů, a systém jste příliš vytížili :). Já nové emaily řešil až později večer, mezi nimi i tento, a to už šlo v pohodě.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod meme1255 14. 12. 2024 11:32

Mně to spadlo i podruhé. #samozřejmě
meme1255
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků