Loučení s Unicredit je na palici, a to jsem u nich ani neměl účet. Sledujte, jak (ne)snadno lze zrušit kreditní kartu.
7.3.2019
Dobrý den,dnešním dnem vypovídám smlouvu spojenou s používáním kreditní karty 4779 XXXX XXXX 1678 podle článku 12 Vašich Obchodních podmínek.Děkuji za dlouhodobou spolupráci.
S pozdravem, XXXXX
Odpověď 9.3.2019:
Vážený pane XXXXX,
děkujeme za Vaší zprávu.
Kreditní kartu můžete vypovědět pouze návštěvou pobočky, nebo doporučeným dopisem na centrálu banky za předpokladu, že u nás máte vedený podpisový vzor.
S pozdravem,
YYYYY
9.3.2019 odepisuji - chtěl jsem se vyhnout návštěvy pobočky, protože všechny pobočky dostupné pro mě pěšky už stačili zrušit.
A můžete mi prosím zjistit, jestli k té kartě mám u vás vedený podpisový vzor? Je to nejméně patnáct let, co jsem si ji pořizoval. Abych zase nepsal zbytečně.
Děkuji.
Zpráva zůstala bez odpovědi.
Tak zkouším rýpnout, protože nabízejí podepisování kurýrem... ne, že bych čekal, že mi vyhoví
Dobrý den, kreditní karta končí 05/19, prosím už mi další kartu neposílejte, nepotřebuji ji a Vaše pobočky jsou daleko od mého současného bydliště.
Pokud byste chtěli poslat kurýra, abych se mu podepsal, že jsem Vaši kartu opravdu vypověděl, tak prosím dejte vědět telefonicky, kdy by případně přišel. Jinak platí moje výpověď služby z března 2019, podaná písemně tímto zabezpečeným kanálem vaší internetové aplikace.
S pozdravem, XXXXX
Přišla zajímavá odpověď pro prudiče:
děkujeme Vám za zaslání dotazu prostřednictvím přímé zprávy z internetového bankovnictví. Z důvodu většího množství dotazů mohla nastat situace, že Váš dotaz nebyl stále zodpovězen.
Pokud je dotaz i nadále aktuální, kontaktujte prosím naše operátory na bezplatné Infolince 800140014 (+420221210031 ze zahraničí, placená linka), kde Vám rádi pomůžeme každý den v čase od 7:00 do 22:00 hod.
Děkujeme Vám za pochopení.
S úctou,YYYYY
Tu novou kartu samozřejmě poslali, asi jsem pro ně nepostradatelný.
Dne 15. 5 jsem tedy rezignoval a s nepoužívanou kartou (vlastně jsem měl právě dvě) dojel autem do pobočky Vršovická, Praha 10. Dostal jsem tam kopii 'Výpověď smlouvy o kreditní kartě' a potvrzení o vrácení karet.
Tím jsem to považoval za vyřízené. Ale mýlil jsem se.
28.8.2019 jsem zjistil, že mi z účtu KB stále strhávají 40Kč měsíčně za používání CC Unicredit. Zkusil jsem se tedy přihlásit do internetového portálu Unicredit a ono to překvapivě šlo. A je tam stále aktivní kreditní karta. A tak píšu (do aplikace):
Dobrý den,v květnu jsem vám vrátil kartu na pobočce na Vršovické, dostal jsem potvrzení o ukončení našeho vztahu. Jak je možné, že mi ještě v srpnu účtujete 40Kč měsíčně a ukazujete v této aplikaci kartu jako aktivní? Odpovězte mi prosím na email
xxxx.xxxx@gmail.com, jelikož nejsem již váš klient a tato aplikace by mi tedy ani neměla fungovat.S pozdravem, XXXXX
29.8.2019, odpověď přišla samozřejmě do aplikace
děkujeme za Vaši zprávu. Výpověď Vaší kreditní karty jsme nedohledali. Obraťte se prosím znovu na pobočku, kde jste výpověď Vaší kreditní karty podal.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,YYYYY
To už docela teču, a odpovídám:
Dobrý den, prosím respektujte, že nechci používat tuto formu komunikace, protože nejsem váš klient a kdykoliv může možnost přihlášení skončit.
Znovu připomínám, že můj kontaktní email je
xxxxx.xxxxx@gmail.comSdělte mi, jak mi vrátíte přeplatek za služby kartou které jste mi neoprávněně naúčtovali.
Na pobočku znovu nepůjdu, je to daleko a nejsem váš klient, nemám od vás žádnou kartu, jen vám můžu předložit výpověď smlouvy o kreditní kartě, kterou jste se mnou sepsali 15.května.2019. Za vaše chyby neodpovídám a nemůžu nést jejich tíži.
S pozdravem, YYYYY
Takže už jsem čtyři měsíce nedobrovolně ve svazku s tímto skvělým ústavem s neexistující kreditní kartou. Inkaso za kartu jsem už zablokoval.
Ovocné víno každý den, tvůj život se změní v sen.