Koukám do té příručky a čtu tam v odstavci
Změna PIN na straně 19: "
V případě, že aktivujete kartu, lze změnu PIN provést až následující pracovní den po aktivaci." a o 2 řádky dále: "
V případě, že aktivujete kartu, lze změnu PIN provést ihned po aktivaci." Tak nevím.
Jinak zakládal jsem teď účet na pobočce a byl to fakt "zážitek". Shrnul bych to do dvou vět, které sice přesně takhle úřednice neřekla, ale podle mne to dobře vystihují: "
Tady máte papír, napište mi na něj telefon, mail, přihlašovací jméno, heslo (PIN) a já to nastavím. Teď mi dejte váš telefon a já vám nainstaluju a nastavím aplikaci." Telefon jsem nějak ubránil, ale bez toho papíru nechtěla pokračovat. Pokud je to běžný postup, tak už chápu, že lidé řeknou tyhle údaje komukoliv a do telefonu si cokoliv nechají nainstalovat.
K té straně 469. I u mne se rozčilovala, jak to že nemám v telefonu SIM.
