Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod marvy 28. 11. 2023 13:59

Musim rict, ze prozakaznicky pristup UCB je super.Vyjdou lidem vstric.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 28. 11. 2023 21:52

"Prozakaznicky přístup UCB" je sci-fi. Horší už to nikde není.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ... 29. 11. 2023 02:39

Reklamace resi opravdu prozakaznicky, narozdil od Fio a Airbank treba.
...
osobne

Odeslat příspěvekod hyper9 29. 11. 2023 09:31

Já když jsem byl posledně na pobočce Unicredit, tak se tam ke mně chovali opravdu hezky. Bankovní systém totiž moc nefungoval, pořád to pracovnici házelo nějaké chyby, ona se kvůli tomu cítila trapně a ke klientům měla nadstandardně pěkný přístup.

To může být i důvod, proč se chovají prozákaznicky: oni sami dobře ví, jaké "kvality" má ten jejich bankovní systém, jak to všechno působí na klienty, tak se jim to snaží aspoň trochu vykompenzovat.
hyper9
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 29. 11. 2023 09:54

U UCB je problém, že ten bankovní systém nefunguje od té doby, co to Italové převzali. Mají tam i jiné mouchy. Přepážkoví pracovníci jsou celkem fajn, ale kdo chce chodit na přepážku? Na infolince je to tragédie (jako jinde), ale úplně nejhorší je, že s mnoha věcmi si jako celek poradí příšerně. Živnobanku jsem měl celkem rád, teď je to prostě banka italská a zřejmě můžeme být rádi, že ne turecká. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod MarKom 29. 11. 2023 10:39

Já osobně nechápu, jak můžou generovat takové zisky. Nepořádek v systémech, nelogické postupy, příšerná podpora i kvalita poboček se zásadně liší. Letos mamka vypovídala účet a kreditku v ČB, za 3 měsíce dopis na splátku kreditky. Volám na info linku, kde mě posílají na pobočku v ČB. Na$ral jsem se, došel na nám. Republiky, ukázal na pobočce dokumenty o zrušení jak účtu, tak kreditky a světe div se, bylo vyřešeno do 15 minut. Přístup v Praze velice přátelský, člověk si zakoverzoval a hlavně tam nezůstal ten kyselý pocit ze ztráty zbytečných 20 minut. Problém prý způsobil pracovník první pobočky, služby se musí ukončit ne v jednom, ale ve dvou systémech. Nevím no, takový slepenec polofunkčních systémů běžící jen díky schopným lidem.

Každopádně vzpomínám v dobrém, tenkrát když frčely předplacené karty, přišel jsem si na hodně tučných výplat a slušně nadité konto u Miles&More. Ke konci mi zmrazili na pár dní konto kvůli AML, ale nakonec mi překvapivě účet ani kreditku nikdo nevypověděl. Přes účet protekly virtuálně sem tam i desítky míčů za měsíc a třeba půl roku nic, v současnosti nepředstavitelný.
MarKom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod retron 29. 11. 2023 22:36

byl jsem na Republice pro kartu a uz je tam komplet ruska/ukrajinska obsluha, překonvertovat na účet s bonusem 6% nešlo, ikdyž snaha byla. Unicredit vydělává na firemních účtech/úvěrech a hodně populární je u financování vozového parku.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krothgu 1. 12. 2023 10:07

30. listopadu mi doběhla akce cashback U-šetřete 3%.
Dnes v aplikaci překvapení, prodlouženo do 31.12. a nabídka je automaticky zapnutá.
Přibyla možnost věnovat 100% získaného cashbacku za prosinec na charitu.
Za mě, UniCredit palec nahoru.
krothgu
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pulmann 1. 12. 2023 18:29

Já tam tu slevu nemám.
pulmann
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod krothgu 1. 12. 2023 19:59

Moje překvapení bylo veliké, původní 3% cashback běžel 1.12.2022-30.11.2023
Tohle se objevilo v aplikaci nahoře v "aktivní nabídky".
Je to pro mě tedy efektivně 13. měsíc 3% u-šetřete slevy.
Přílohy
photo_2023-12-01_19-53-33.jpg
krothgu
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 2. 12. 2023 12:38

Báječná banka, fakt báječná, to že funguje se nedá říct :-) 22. 11. ruším USD a EUR účty na pobočce a dělám switch z Top na Start tarif. Mám od nich z pobočky podepsané papíry. 1. 12. účty furt existují a je na nich mínus za poplatek. Tak tam musím znovu...
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 2. 12. 2023 12:46

Při rušení je tam výpovědní lhůta. Vypovídal jsem na začátku října a nedávno mi příšlo tohle. Zatím mám zrušené karty / nevidím je. Účty ještě běží. Není to tedy zrušené z měsíce na měsíc... aspoň ne při podání výpovědi s běžnou lhůtou dle podmínek banky.
Vážená klientko, vážený kliente,

rádi bychom Vás informovali, že se blíží konec výpovědní lhůty a na základě Vašeho požadavku budeme rušit Váš účet. Účet zrušíme za předpokladu, že na účtu budete udržovat dostatečný zůstatek na zúčtování případných poplatků, které se k účtu vážou. Po úspěšném dokončení procesu Vám zašleme potvrzení, že účet byl zrušen.

Děkujeme, že jste využíval/a našich služeb a v případě Vaší potřeby jsme připraveni být Vám i v budoucnu k dispozici.

S pozdravem Vaše UniCredit Bank
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 2. 12. 2023 13:16

K těm USD/EUR účtům nejsou karty a na papíře je "zrušení účtu ke dni 22.11.". Sám pracovník na pobočce se divil, proč ty účty stále vidím v bankovnictví. Možná to zruší za měsíc, ale pak je to i jeho neodbornost...

Ale asi to tak bude. Chce to jeden měsíc zrušit EUR/USD a až další měsíc měnit tarif :)
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 2. 12. 2023 13:21

Výpovědní lhůta 30 dnů ti nic neříká? Jinak zde viewtopic.php?p=13573752#p13573752 je kdyžtak návod jak jsi to měl udělat, aby ta změna z TOP účtu na START účet byla bez poplatků.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 2. 12. 2023 13:46

Neříká. Ale zaměstnanci banky by mohla :-) A ne, že se sám diví, že se to nestalo hned.
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků