Stránka 567 z 577

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 11. 2024 21:42
od culti
Taky mi přišla MC karta. Co se stane, když ji zatím neaktivuji. Je možné ji aktivovat třeba až za půl roku a více?
Je mi jasné, že Visu deaktivují sami bez ohledu na platnost. UCB momentálně vůbec nepoužívám.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 11. 2024 22:58
od MirekM.
V průvodním dopise k nové kartě je napsáno: stará karta přestane být funkční po 10 dnech od aktivace nové karty. V případě neaktivace nové karty přestane být stará karta funkční po 2 měsících od výroby nové karty.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 11. 2024 09:20
od culti
To jo, ale půjde ta nová karta aktivovat až po těch 2 měsících kdykoliv? A nebo se bude muset zažádat o vydání další?

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 11. 2024 09:51
od minarjo
A proč jí jednoduše jedním kliknutím v mobilní appce neaktivuješ, nestrčíš jí do šuplíku, když ji zatím nepoužiješ, a řešíš zde takové spekulace? :) Oddálením aktivace platnost té nové karty neprodloužíš, ta je na ní ostatně vyražená, takže takové uvažování o oddalování nevyhnutelného, když se prostě skupina UCB rozhodla přejít na MC, nechápu :).

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 11. 2024 11:40
od Jouda.III
Třeba čeká na nějaký bonus za aktivaci.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 11. 2024 12:03
od Milos
Odměnu za aktivaci karty dávala ČS. UCB dávala neaktivním klientům odměnu za platby kartou.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 11. 2024 11:59
od Lip29
Lip29 píše:Také chci přecházet z TOP na START a už teď z toho mám osypky. Je mi jasné, že to nepůjde v UniCredit tak hladce, jak si člověk myslí, že by mohlo. :grr:

Mám nějaké zůstatky na cizoměnových účtech (USD a CAD), nejlepší asi bude to nechat na nich? Je tam ten 30 Kč poplatek za směnu a ten se strhává z toho cizoměnového účtu, takže je asi nemožné to odhadnout tak, aby mi tam zůstala nula.


Tak dávám vědět, že jsem po měsíci v polovině procesu :-) Byl jsem na pobočce zrušit cizoměnové účty, samozřejmě tam opět pravá ruka nevěděla, co dělá levá, po informacích z internetu jsem se rozhodl prvně zrušit cizoměnové účty, po jejich zrušení je v plánu přechod na START. Je to kvůli tomu, že kdybych přešel okamžitě na START, tak se mi započte poplatek za cizoměnové účty, které nejsou v balíčku START, i přesto, že by byly v procesu rušení. To mi ostatně potvrdili i na infolince. Na pobočce prvně, že se to nedá, že k účtu TOP musím cizoměnové účty mít, no nějak se to povedlo, účty se zrušily s tím, že zůstatek na nich se měl převést na běžný korunový účet.

Informace o tom, že 3 cizoměnové účty byly definitivně zrušeny mi přišla včera e-mailem, rovněž zmizely z aplikace. Na běžném účtu ale svítí krásná nula a výpisy ze zavřených účtů nikde, takže nevím, kde skončily zůstatky z dolarových účtů :-) V pondělí zajdu na pobočku přehodit tarif z TOP na START, tak se na to zkusím zeptat, přepokládám, že zas nic nebudou vědět. Paní při rušení účtů něvěděla ani SWIFT/BIC banky, ve které pracuje.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 11. 2024 15:12
od mate59
To mě dnes naběhlo na SÚ 67,54Kč.Nikde není uvedeno odkud přišli,co to je,jen sepřipsali.Prave teď se to připsalo ještě jednou, takže 135,08Kč.Nevim zaco,v pohybech transakcí Zvláštní banka.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 11. 2024 13:27
od glock69
Nová karta, dnes při platbě odmitnuta pro nedostatek peněz. Je pravda, že na běžném účtu bylo 0 Kč, ale na spořícím účtu byl dvojnásobek placené částky (pár stovek). Byl výpadek nebo změnili politiku?
Teď jsem zkusil poslat korunu na dobrocinnost a to prošlo..

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 11. 2024 14:59
od peter23p
Pokud to byla bezkontaktní platba tak se nedivím, první platba musí být kontaktní se zadáním PIN.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 11. 2024 16:10
od glock69
Několikrát jsem touto kartou již platil.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 11. 2024 18:08
od honzafr
@glock69 Taky mám vše na "spořícím" účtu a také mi včera nešlo zaplatit novou kartou, ale dnes už bez problémů. Takže zřejmě krátkodobý výpadek.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 11. 2024 19:32
od glock69
Díky za info

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2024 15:09
od Navstevnik123
Přidávám se, také mi s nedávnou doručenou kartou nešlo po předchozí úspěšné platbě zaplatit. Ta předchozí úspěšná platba mi navíc kompletně zmizela z transakcí - není v historii ani v blokacích (ve kterých po provedení byla), prostě nikde. Peníze se odečetly správně, jen už nezjistím za co.

Re: Unicredit Bank

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 11. 2024 19:59
od minarjo
Ale to je u UCB normální, že mezi blokací a zaúčtováním platby kartou není platba dočasně v historii vidět (zpravidla pár hodin až jeden pracovní den). Prostě jí vždy po zaúčtování systém odstraní z blokací (šedivé písmo v historii u účtu třeba v appce), ale nedá jí hned obratem do běžné historie transakcí, to má prostě určité zpoždění, klasika (která s aktuální výměnou karet nijak nesouvisí, bylo to i dřív). Počkej den až dva a uvidíš ji :).
Jinak já s novou kartou problémy nemám, hned po obdržení jsem ji aktivoval v appce a pro jistotu ještě výběrem z bankomatu UCB, pak jsem ji přidal do Google pay a v pohodě s ní od té doby platím. Ano samosebou pouze přes mobil, plastové karty už delší dobu nepoužívám (kromě té prvotní aktivace výběrem z bankomatu či kontaktní platbou v obchodě, jen tak se u některých bank karta aktivuje opravdu zcela plně, i pro bezproblémové budoucí Google pay používání).