dargen2 píše:Tam sem volal včera, že za dva dny to nestihnou mi sdělila. Paní neví co se u mě děje, když jsem říkal, že druhým to jde založit a pokus o nějaké řešení nula. Že ze čtvrtka mám rámcovou smlouvu vytvořenou, ale kvůli jejich technickým problémům jsem to nemohl kodem z SMS podepsat vůbec nereflektovala. Ještě mě chtěla hnat na pobočku za menší úrok. Tak jsem ji řekl, že takové instituci své peníze raději nesvěřím. Amaterismus největšího kalibru.
Jen pro doplnění, zkoušel jsem to od čtvrtka do úterý, dva různé počítače s různým operačním systémem, tři různé internetové prohlížeče. Pokaždé v jiné fázi to přestalo fungovat.
No, je fakt, ze ja mel kdysi podobnou zkusenost se zalozenim uctu, neslo to, tak jsem to resil na infolince, tam vubec nevedeli, co je spatne, slibili, ze mne to zalozi ... ubehlo X dni, zadna odezva, tak jsem si to zkusil znova zalozit a nastesti to uz slo