J&T banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod panPeněženka 26. 11. 2024 13:47

Dostal a konečně se to povedlo spustit, prvně jsem si spojil tu aplikaci Klíč, poté mi šla spustit i ta hlavní. Klíč je ale asi zbytečný, když člověk má tu hlavní, že?
panPeněženka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 26. 11. 2024 13:55

Klíč je potřeba k autorizaci transakcí.

J&T Banka šla cestou dvou aplikací, kdy pro potvrzení transakce musíte použít oddělenou aplikaci.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 26. 11. 2024 17:06

Ano, extra aplikace klíč není potřeba, klíč je součástí i mobilní aplikace bankovnictví.
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod hyper9 26. 11. 2024 17:31

My diskutující tady na fóru dobře víme, že z článku na Měšci vypadla ta důležitá část zprávy (aplikace fungují jen s novým bankovnictvím, banka postupně oslovuje klienty k přechodu pomocí e-mailu s pozvánkou), ale aplikace J&T Banka to má vyřešené dobře: tenhle fakt oznámí hned při spuštění. Tak je to vlastně v pohodě.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 26. 11. 2024 17:34

Akciový Klokan píše:Ano, extra aplikace klíč není potřeba, klíč je součástí i mobilní aplikace bankovnictví.

Takže v tom článku na Měšci mají ohledně Klíče zavádějící informaci.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod bodyczech 26. 11. 2024 17:40

Popravdě zmiňovaná nutnost dvou aplikací v telefonu mě docela překvapila. Pokud se nemýlím tak podobný nesmysl má zaveden snad jen ČSOB....?
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod hyper9 26. 11. 2024 17:43

V tom článku píšou: ČSOB, Komerční banka a Oberbank.

Té informaci o Komerční bance moc nevěřím, jeden čas jsem jí používal jen s aplikací KB+, bez KB Klíče, a normálně mi to fungovalo.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 26. 11. 2024 17:45

Ten KB Klíč se týká starého systému MojeBanka a nikoliv nového systému KB+.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod hyper9 26. 11. 2024 17:48

Dobrá přípomínka, díky, já úplně zapomněl že spousta KB-klientů používá ještě starý systém.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod mate59 26. 11. 2024 18:00

Přešel jsem do nového IB,nedá se přihlásit,ani do apky,hlásí to chybu.Na infolince o tom vědí a na odstranění problému pracují,zitra by to mělo fachat.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 26. 11. 2024 18:55

Trápím se s přechodem do nového IB po chvílích od oběda, do nového se nedá přihlásit, stále chybné přihlašovací údaje. Volal jsem kolem 14 hodiny na infolinku, měli mně dát vědět v čem je problém přes SMS - ani náhodou. :-( E-mail k přechodu jsem dostal.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník


Odeslat příspěvekod Milos 26. 11. 2024 19:59

Však už se zde o tom na dvou stránkách diskutuje. Tady se někdo probudil...
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 27. 11. 2024 21:13

hyper9 píše:My diskutující tady na fóru dobře víme, že z článku na Měšci vypadla ta důležitá část zprávy (aplikace fungují jen s novým bankovnictvím, banka postupně oslovuje klienty k přechodu pomocí e-mailu s pozvánkou), ale aplikace J&T Banka to má vyřešené dobře: tenhle fakt oznámí hned při spuštění. Tak je to vlastně v pohodě.

Pokud jste někdo úspěšně přešel do nového IB, funguje vám i přihlášení do starého IB z heslem ze starého IB?

Dnes mně poslali e-mail:
rádi bychom Vás informovali, že se můžete pokusit znovu přihlásit do nového internetového bankovnictví.
Doporučujeme využít druhou dlaždici s názvem „Mám pozvánku do nového bankovnictví“.
Také Vás chceme ujistit, že funkce pro obnovu zapomenutého hesla je aktivní a měla by správně fungovat.
Nefunguje mně ve dvou prohlížečích ani druhá dlaždice i s aliasem z e-mailu, ani obnova hesla přes číslo OP.
Zato se stále dostanu do starého IB z heslem ze starého IB.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod outlier 28. 11. 2024 12:43

Nové IB je asi fajn, sám ho ještě nemám, ale změna úroku na jednodenním vkladu z 3,25% na 2,40% je trochu šílená. Předpokládám, že asi mají zbytečně moc vkladů a potřebují to trochu zredukovat.
outlier
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků