Převod peněz v EUR

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod beranitko 6. 2. 2010 22:51

Mám takovýto problém: mám přijmout peníze z Eurozóny, ale odesílatel je nechce poslat na můj slovenský účet. Poprosil bych vás o radu, jak co nejlevněji přijmout ty peníze a poté je odeslat na Slovensko.
Řešení bych viděl buď založit si EUR účet u nás nebo v nějaké jiné zemi jako např. Rakousku/Německu bez fyzické přítomnosti.
P.S. jsem student, možná to je výhoda pro případ zahraničí.
beranitko
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 7. 2. 2010 08:10

Nějaký důvod, proč nechce odesilatel poslat peníze na Slovensko? Je to v rámci měnové unie. Odkud odesilatel je (z jaké země)? Nejde spíš o nějaké obstrukce na téma "nigerijské dopisy" a podobně? http://www.mesec.cz/clanky/financni-pod ... internetu/ Protože nevidím žádný logický důvod, proč nechce posílat na Slovensko. Kdyby do ČR, Polska a pod. tak si řeknu, že jeho banka má zvýhodněné SEPA platby jen v rámci členů měnové unie, ale tohle mi nedává smysl.
Celkem bezproblémové je založení účtu u VR Bank Zittau, prý občas jezdí i do Prahy a mají česky mluvící bankéře.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor

Odeslat příspěvekod S474N 7. 2. 2010 09:33

beranitko: a ten odesilatel je kdo?
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář

Odeslat příspěvekod beranitko 7. 2. 2010 22:13

Ten odesílatel je jedna sázková kancelář :-)
Ta žitavská by asi šla, jinak např. DKB se nedá založit tímto způsobem?
beranitko
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 7. 2. 2010 22:51

Teoreticky by ta DKB šla, ale s kolegou jsme to zkoušeli a nějak to neprošlo - bez udání důvodu :(