No, Freemantle a jeho nazor na lowcost..., tak zaaleziii
ted jsem po sobe zakladal 2 ucty, u Equa banky a CSOB
1. Equa banka - registrace na webu + v zaverecnem kroku vyber - dokoncit na mnou zvolene pobocce nebo kuryr, zvolil jsem pobocku - resp kiosek v OC - tam jsem se zastavil a za par minut odchazel - vse bylo OK, ucet byl aktivovany - nebo nevim jiste, pokud nebyl, tak ale brzo byl. "Bankerka" mela az nevhodne hluboky dekolt, beze srandy... myslim ze na nektere zenske klientky by to nemuselo pusobit dobre
2. CSOB - sel jsem na to stejne, registrace po internetu, v poslednim kroku jsem ocekaval podobnou volbu, ze bych sel opet skocil jenom s obcankou na pobocku kterou mam par kroku od prace,... dal par podpisu a odesel za 3minuty, ale hle..., misto toho hlaska: "nejpozdeji nasledujici den vas budeme kontaktovat".
Rikam si OK, zavolaji a domluvime se. Nikdo nevolal, ani dalsi den, treti pracovni den uz primo na mobilu SMS o prijezdu kuryra, - vyslo to na pracovni den - delam 12ky, tak jsem to musel posunout na popozitri...
Kuryrka dojela, podepsal jsem co mne predlozila odjela. Vecer jsem zjistil ze nemam pristup do IB, ten PIN a prihlasovaci jmeno, i podle jednoho lejstra jsem pochopil ze jsem neco nepodepsal.
Tak kontaktuju kuryrku, jestli ji neco nezbylo..., rikala ze ne, ze vsechno jak mela se udelalo. Pisu do banky, na pobocku kterou jsem mel uvedenou ve smlouve, popsal jsem situaci a pozadal o navedeni nebo doreseni.
Odpoved ZADNA. Ani druhy den, to uz jsem necekal a zastavil se na jinou pobocku nez kam jsem psal, tam mne pracovnice vygenerovala PIN dala k podpisu smlouvu o aktivaci IB atd... Dalsi den me znicehonic znovu kontaktuje kuryr ze ma jeste k dopodpisu nejake papiry - rikam si aha, tak to jde z te pobocky kde byli lini dat reply a napsat: ok posleme znovu kuryrem. Pak ale volal kuryr za 2h znovu ze je vsechno OK ze jezdit nebude.
Tim jsem naivne bral ze bude vsechno OK. Poslal si na ucet kontrolni platbu. Ta neprisla.
Dalsi dny nic
Volam na help linku... celkem vcetne cekani 30min casu... - popisuju situaci, 2x prepojeni, pak slecna necha hrat hudbu a kontaktuje specialistu, cca 15minut... nakonec rekne neco ze aktivni ucet, proto penize neprisly, a ... ze kuryrem poslou zbyvajici dokumenty k podpisu, ptal jsem se jake dokumenty, ze jsem mezitim uz dopodepsal neco... nebyla schopna rict jake, opakovala ze kuryr mne to doveze.... ukoncil jsem to, bez nalady se dal s ni bavit.
Nechtelo se mne cekat na kuryra, vypravil jsem se na pobocku vlastnima nohama, na tu, kterou jsem mel uvedenou ve smlouve a kam jsem tehdy psal ten email - asi nejblizsi bydlisti, ve smlouve bylo i jmeno pracovnice, tak jsem naivne doufal ze bych ji tam nasel. Po vtipne fronte (ulice Freyova) a 2.5 obsazene prepazce, jsem se dostal k barbine... zacal vypravet moji story, to zaslechla o kousek vedle pracuji nerd girl a prisla k nam, az jsem skoncil vzala si primo ona slovo, ze oni tam nic nemuzou, proc tam jako chodim. Rikam ze jsem si myslel ze kdyz pobocku mam na smlouve a jmeno XYZ ze ji tu najdu a nejak to doresime a zaktivujeme. Ta na mne vykvakla ze ta pracovnice neni od nich ze ona sedi v hradci na call centru, divaala se na mne jako na debila. Behem vymeny nazoru si dovolila rict vetu: "to my nevime" - nahravka na: "a kdo to ma teda vedet"... jeste neco kvakala, ja jsem trval na svem , ona az se vypovidala za slov "ze to uz musi byt proste aktivni" se uracila podivat do pocitace, a pak uznala ze to aktivni neni, neco tam zablablala barbine, a mne rekla ze to bude ASI tim ze overeni identiy, udelala kopii obcanky... a mam si pockat na smsku o aktivnim uctu.... to se bud dockam, nebo mne znovu zavola kuryr, vyslany help-deskem kam jsem predtim volal.
Mozna jsem nepostupoval spravne, ale nepovazuju se za debila, a dovoluju si usoudit ze CSOB stoji za ho*no, a otravili me driv, nez jsem s nema zacal. IB maji stejne jako pred 10 rokama kdy jsem u nich rusil ucet... chce to poradny zvyk, o intuitivnosti nemuze byt ani rec. V sablonach plateb jsem mel svoje sablony stare 10 roku....
Jo a obcanku mne zapomenula v kopirce, jeste ze jsem si na ni vzpomenul, mel bych o jednu cestu vic.
3. Raifka- tu to uz vypisovat nebudu, jenom podotknu ze koncem ledna jsem tam byl s zadosti o prevod kreditky ze ZUNO, je 7.3. a KK porad nemam. Tu posledni a predposledni navstevu pobocky popisovat nebudu to uz by byl romaaan.
Sumasumarum, uz je to vic nez tyden a ucet porad v CSOB aktivni nemam, takze tak funguji *cni banky a jejich komunikace napric pobockama ci oddelenima..., nerikam, ze podobna vec se nemuze stat v EQUA ustavu - asi snadno jo, ale minimalne tam maji v registraci noveho uctu ten vyber, kdezto CSOB ho tam nema. A kuryr jak vidno je jedna velka sranda a ruleta.