Equa bank (od 14. 11. 2022 sloučeno s Raiffeisenbankou)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Korzaik 2. 3. 2017 12:32

Umí Equa zasílat výpisy na mail, nebo si je musíte stáhnout z IB?
Korzaik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 2. 3. 2017 12:50

Korzaik:
Neumí, ale to snad není žádná katastrofa. Takových bank které to neumí je docela dost.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod mpistora 5. 3. 2017 12:07

Rozdíl může být v tom, že výpis v IB se může kdykoliv změnit, ten v mailu ne.
mpistora
Návštěvník

Odeslat příspěvekod luboal1 5. 3. 2017 18:59

Tak tomu nerozumim!
Jak se muze vypis v IB kdykoliv zmenit?
Kazdy pohyb se objevi v IB a zrovnatak ti prijde i mailem,ne?Kde je ten rozdil??
Mimochodem...porovnaval jsem prave ruzne banky na jednoduchou ale velmi potrebnou a beznou sluzbu bez ruznych schnickschnack: ucet v EUR s kartou,vybery v EUR v zahranici (Eurozona) a neda se nic delat,stale mi vychazi nejlepe Equa.Na ostatni DKB.

P.S.
A za tech nekolik let nemohu ani potvrdit se smesnou setrvacnosti se opakujici kritiku nekolika malo diskutujicich na "dlouho" trvajici prevody a platby.U me vzdy rychle,korekt,bez problemu v ktterou koliv dobu. :tleskani :-)
luboal1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 3. 2017 17:18

mpistora to napsal celkem srozumitelně.
anonymni

Odeslat příspěvekod Franklin 6. 3. 2017 20:19

Například taková mBank velice často falšuje starou transakční historii. Tedy mBank něco zkazí a následně to opraví tak, že antedatuje opravnou transakci. Když mám oficiální PDF výpisy generované na konci měsíce, tak tam je tohle falšování krásně vidět. Kdežto když si v budoucnu PDF výpis dogeneruju ručně, tak tam už je všechno zakamuflované, protože mBank vtipně nastavila zfalšované datum provedení a zaúčtování transakce. Stejný princip pak můžou využít i ostatní banky.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 6. 3. 2017 21:47

Tyhle lowcostové banky jsou vesměs na jedno brdo, ať už jde o mBank, Zuno či Equa bank, jedna stejná podvodná verběž. Něco neumí, tak nemají problém podvádět a lhát, je si třeba dávat pozor, všechny dokumenty zálohovat v původní podobě, rozhovory si nahrávat a archivovat pro případné spory u FA...

A kdo si chce ušetřit nervy, tak je vůbec nejlepší si s takovými "podniky" vůbec nezačínat - naštěstí letos jsem už stihl většinu vyřídit, ale stejně se nešlo nikde vyhnout problémům - Fio nedokázalo za celý měsíc poslat minimální blokovaný zůstatek na určený účet, reklamaci nelze podat, aniž by bylo třeba navštívit pobočku (fakt pozoruhodné); v Equa bank ani netuší, že při změně obchodních podmínek, či ceníku lze podat výpověď s okamžitou účinností; Zuno rovnou porušuje zákon - to by možná ani nebylo nic neobvyklého, ale současně porušují i obchodní podmínky, které si sami napsali; o mBank škoda řeči - stačí se podívat, co se děje v sousedním vlákně...

Pokud někomu stačí přijmout za měsíc výplatu (nebo důchod) s tím, že si ji vybere z bankomatu a prochlastá, a třeba s platební kartou bude nakládat mimořádně obezřetně, protože s vědomím, že dojde k jejímu zneužití mu vyřízení reklamace bude trvat hodně dlouho, tak mu polovičaté řešení snad nabídne, co potřebuje.

Problém může nastat ve chvíli, kdy potřebuje řešit více služeb - hypotéku, kreditní kartu, slušnější spořicí účet (na druhé straně dlužno dodat, že tady klasičtí molochové selhávají s trapnými 0,2 % p.a. - ale zase Fio konto 0,15 % p.a., anyone?), či třeba investice a aby to nějak vzájemně normálně fungovalo...

Pokud se k tomu přidá nekvalifikovaný, nekompetentní, podprůměrný personál (ono ani v kamenných bankách to není žádná elita, ale v nízkonákladovkách mi už přijde jakoby pořádali nábor v pomocné škole - jinak jsem byl třeba minulý týden na obyčejné pobočce klasické retailové spořky (žádné premiéry či blú osobní bankéři) a paní mluvila celkem rozumně - pochopitelně se zaměřením prodat další produkty, ale nějaké vysloveně nelogické, či přímo podvodné praktiky jsem nezaznamenal - jasně, pokud by bylo mím cílem její vědomosti potopit, tak se můžeme začít bavit o použití lichvářských kurzů u zahraničních transakcí, předraženém zahraničním platebním styku a pod., tak bych ji zřejmě nachytal, ale o nebylo mým cílem - prostě být v kůži BFU, tak zřejmě ze spořky odcházím ještě i s podepsanou smlouvou na dodávku energií)... Každopádně se už po určitých zkušenosech ani příliš nedivím, že si člověk nechce lepit služby z dvaceti účtů v deseti bankách... Ono už takové dva-tři můžou být až-až.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod luboal1 7. 3. 2017 06:37

Franklin,fremantle-dik za info.
Tak se da rict,ze clovek neni nicim jisty.Je smutne dozvedet se,jak banky dokazi v tomto smeru klienty oblbnout.
luboal1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dalich 7. 3. 2017 10:42

fremantle píše:Tyhle lowcostové banky jsou vesměs na jedno brdo, ať už jde o mBank, Zuno či Equa bank, jedna stejná podvodná verběž. Něco neumí, tak nemají problém podvádět a lhát, je si třeba dávat pozor, všechny dokumenty zálohovat v původní podobě, rozhovory si nahrávat a archivovat pro případné spory u FA...

... a proto jsem se soukromě odevzdal do služeb ČS, Fio, KB a RB. A sem tam ČSOB. A byť mají své mouchy, tak jedno nemohu upřít: mohu se na tyto "své" banky spolehnout. Vše funguje jak má.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mikka1 7. 3. 2017 10:43

To Fio jsi tam napsal omylem, ne?
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod dalich 7. 3. 2017 12:40

Ne, Fio je mojí hlavní transakční bankou od roku 2006, tehdy ještě jako záložna.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Moucha 7. 3. 2017 14:05

FIO rulez, hlavně mobilní app jak je rychlá, radost s tím pracovat
Moucha
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Korzaik 7. 3. 2017 19:51

fremantle: S tím personálem ses celkem trefil, u Equa trvalo vyřízení dvou účtů s kodexem mobility hodinu, zaměstnanec vypadal, že to snad dělá poprvé.
Korzaik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod qsubt 7. 3. 2017 23:52

No, Freemantle a jeho nazor na lowcost..., tak zaaleziii

ted jsem po sobe zakladal 2 ucty, u Equa banky a CSOB

1. Equa banka - registrace na webu + v zaverecnem kroku vyber - dokoncit na mnou zvolene pobocce nebo kuryr, zvolil jsem pobocku - resp kiosek v OC - tam jsem se zastavil a za par minut odchazel - vse bylo OK, ucet byl aktivovany - nebo nevim jiste, pokud nebyl, tak ale brzo byl. "Bankerka" mela az nevhodne hluboky dekolt, beze srandy... myslim ze na nektere zenske klientky by to nemuselo pusobit dobre :-D

2. CSOB - sel jsem na to stejne, registrace po internetu, v poslednim kroku jsem ocekaval podobnou volbu, ze bych sel opet skocil jenom s obcankou na pobocku kterou mam par kroku od prace,... dal par podpisu a odesel za 3minuty, ale hle..., misto toho hlaska: "nejpozdeji nasledujici den vas budeme kontaktovat".

Rikam si OK, zavolaji a domluvime se. Nikdo nevolal, ani dalsi den, treti pracovni den uz primo na mobilu SMS o prijezdu kuryra, - vyslo to na pracovni den - delam 12ky, tak jsem to musel posunout na popozitri...
Kuryrka dojela, podepsal jsem co mne predlozila odjela. Vecer jsem zjistil ze nemam pristup do IB, ten PIN a prihlasovaci jmeno, i podle jednoho lejstra jsem pochopil ze jsem neco nepodepsal.

Tak kontaktuju kuryrku, jestli ji neco nezbylo..., rikala ze ne, ze vsechno jak mela se udelalo. Pisu do banky, na pobocku kterou jsem mel uvedenou ve smlouve, popsal jsem situaci a pozadal o navedeni nebo doreseni.
Odpoved ZADNA. Ani druhy den, to uz jsem necekal a zastavil se na jinou pobocku nez kam jsem psal, tam mne pracovnice vygenerovala PIN dala k podpisu smlouvu o aktivaci IB atd... Dalsi den me znicehonic znovu kontaktuje kuryr ze ma jeste k dopodpisu nejake papiry - rikam si aha, tak to jde z te pobocky kde byli lini dat reply a napsat: ok posleme znovu kuryrem. Pak ale volal kuryr za 2h znovu ze je vsechno OK ze jezdit nebude.

Tim jsem naivne bral ze bude vsechno OK. Poslal si na ucet kontrolni platbu. Ta neprisla.
Dalsi dny nic

Volam na help linku... celkem vcetne cekani 30min casu... - popisuju situaci, 2x prepojeni, pak slecna necha hrat hudbu a kontaktuje specialistu, cca 15minut... nakonec rekne neco ze aktivni ucet, proto penize neprisly, a ... ze kuryrem poslou zbyvajici dokumenty k podpisu, ptal jsem se jake dokumenty, ze jsem mezitim uz dopodepsal neco... nebyla schopna rict jake, opakovala ze kuryr mne to doveze.... ukoncil jsem to, bez nalady se dal s ni bavit.

Nechtelo se mne cekat na kuryra, vypravil jsem se na pobocku vlastnima nohama, na tu, kterou jsem mel uvedenou ve smlouve a kam jsem tehdy psal ten email - asi nejblizsi bydlisti, ve smlouve bylo i jmeno pracovnice, tak jsem naivne doufal ze bych ji tam nasel. Po vtipne fronte (ulice Freyova) a 2.5 obsazene prepazce, jsem se dostal k barbine... zacal vypravet moji story, to zaslechla o kousek vedle pracuji nerd girl a prisla k nam, az jsem skoncil vzala si primo ona slovo, ze oni tam nic nemuzou, proc tam jako chodim. Rikam ze jsem si myslel ze kdyz pobocku mam na smlouve a jmeno XYZ ze ji tu najdu a nejak to doresime a zaktivujeme. Ta na mne vykvakla ze ta pracovnice neni od nich ze ona sedi v hradci na call centru, divaala se na mne jako na debila. Behem vymeny nazoru si dovolila rict vetu: "to my nevime" - nahravka na: "a kdo to ma teda vedet"... jeste neco kvakala, ja jsem trval na svem , ona az se vypovidala za slov "ze to uz musi byt proste aktivni" se uracila podivat do pocitace, a pak uznala ze to aktivni neni, neco tam zablablala barbine, a mne rekla ze to bude ASI tim ze overeni identiy, udelala kopii obcanky... a mam si pockat na smsku o aktivnim uctu.... to se bud dockam, nebo mne znovu zavola kuryr, vyslany help-deskem kam jsem predtim volal.
Mozna jsem nepostupoval spravne, ale nepovazuju se za debila, a dovoluju si usoudit ze CSOB stoji za ho*no, a otravili me driv, nez jsem s nema zacal. IB maji stejne jako pred 10 rokama kdy jsem u nich rusil ucet... chce to poradny zvyk, o intuitivnosti nemuze byt ani rec. V sablonach plateb jsem mel svoje sablony stare 10 roku....
Jo a obcanku mne zapomenula v kopirce, jeste ze jsem si na ni vzpomenul, mel bych o jednu cestu vic.

3. Raifka
- tu to uz vypisovat nebudu, jenom podotknu ze koncem ledna jsem tam byl s zadosti o prevod kreditky ze ZUNO, je 7.3. a KK porad nemam. Tu posledni a predposledni navstevu pobocky popisovat nebudu to uz by byl romaaan.

Sumasumarum, uz je to vic nez tyden a ucet porad v CSOB aktivni nemam, takze tak funguji *cni banky a jejich komunikace napric pobockama ci oddelenima..., nerikam, ze podobna vec se nemuze stat v EQUA ustavu - asi snadno jo, ale minimalne tam maji v registraci noveho uctu ten vyber, kdezto CSOB ho tam nema. A kuryr jak vidno je jedna velka sranda a ruleta.
huh?
qsubt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod milanBrno 8. 3. 2017 10:31

Muzete si za to jenom sam, tim ze to resite na vice mistech...(jste netrpelivy) a take svou naivitou (myslite si, ze vsechny banky funguji stejne)
milanBrno
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků