od Raziel-CZ 4. 6. 2024 11:44
@Miloš: Tam už není co vytunelit. Ten účet je profláknutý, je hodně známý.
@hyper9: Zda je šance to vyreklamovat, nevím. Volal jsem na Fio, psal zprávy, navštívil pobočku a odpověď byla vždy taková, že je to nezajímá. Prý o tom vědí už řadu let, ale odmítají řešit. Stačí, abych si poslal třeba dolar a Fio mě bude za každou takovou transakci, kterou nemohu ovlivnit, „pokutovat stokorunou”. Jedinou možností je zrušit u banky, která nemá a odmítá aplikovat ochranu proti hateingu, účty. Je to bezpečností riziko.
Přitom by se to dalo vyřešit poměrně snadno. Buď možností zablokovat příchozí placené transakce, eventuálně nastavit minimální limit příchozí částky tak, aby tento pokryl daný poplatek. Fio bance ale vyhovuje spíše možnost obrat svého klienta, tudíž prostě nic nebude. Ona Fio banka už poměrně dlouho dost „zastará”. Zaměstnanci jsou líni jak vši a vedení už jen těží z toho, co je. Dávno to není, co to bývalo.
Na druhou stranu je zvláštní, že co jsem problém nahlásil, tak jsem si poslal něco přes dolar z Revolutu a nepokutovali mě. Čili dvojí metr. Osobně tohle chování nechápu.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč / 30 minut.