pedrysek7 píše:Jinak produkty KB a.s., ( fondy, spořící účty, nic moc, podobně jako u jiných velkých bank. )
Nikde nelze čekat nějaké výrazné zázraky.
Mě však KB a.s. vyhovuje z důvodu, že mám u nich více produktů, kromě spořícího účtu také stavební spoření, penzijní připojištění, pojištění karty Merlin, Pojištění domácnostim možnost investování-neinvestuji a mám u nich vyjednanou slevu na Mlůj účet GOLD ve výši 100% ( běžně 169 Kč). ( výběry po celém světě zdarma, základní cestovní pojištění a pojištění asistence auta-2x využito) Takto to máme všichni tři v rodině a vše vidím v jednom systému, včetně elektronické správy účtů u disponentů.
Vyhovuje mi internetové bankovnictví, které má často vylepšení ( spíše drobné) a vyšší bezpečnost, kdy KB a.s., jako jedna z mála bank si vyžádá PIN při bezk. platbě kartou do částky 500 Kč po každé 6. platbě.
Stači zaplatit 6x 20 Kč za kafe v automatě nebo se identifikova kartou třeba kupónem v rámci systému PID a karty si vyžádá zadání PIN a bankomat při výběru hotovosti u bezk. bankomatů vložení karty. ( u jiných bank se čeká zpravidla na limit dosaŽENÍ 150 eur - dle směrnice EP)
Dle info s mojí bankéřkou mi vedení účtu zdarma, opět prodlouží.
Ano takový přístup je zajímavý
