Komerční banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod fc70 2. 7. 2024 22:47

Na slovenské číslo účtu se jinak než SWIFTem normálně koruny poslat nedají, to vypadá normálně. (Řídké výjimky bývají jen při převodech uvnitř bankovních skupin.)
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod MarKom 3. 7. 2024 13:23

Milos píše:Tu zprávu s omluvou poslali sami od sebe nebo jsi to reklamoval?

Dával jsem si upomínku do kalendáře a když na účtu ten bonus nepřistál, poslal jsem zprávu skrz mobilní bankovnictví. Odpověděli hned ten den.

@FRENKY33 Vám se to možná jeví jako nejednoznačnost podmínek, já si naopak myslím že šlo opravdu o technickou chybu. Vidím trochu do fungovaní IT systémů v bankách, dle mého názoru jen neměli správně nastavenou automatizaci nebo filtraci zákazníků splňujících podmínky, jednoduché.
MarKom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod FRENKY33 3. 7. 2024 14:17

Ale kdybyste se neozval, tak byste zrejme nic nedostal. Ale to se asi uz nedozvime.
FRENKY33
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 7. 2024 16:02

Dobrá zkušenost s pojištěním ke kreditce MC World Elite (která je k TOP nabídce zdarma).

Minulý týden v pátek nahlášeno, dnes přišly peníze.
Zrušený let z důvodu počasí. Peníze za letenky vráceny, ale museli jsme zaplatit první noc ubytování. Pojišťovna uznala.

Nejdříve jsem zkoušel hlásit z pojištění k ČSOB Premium, ale tam mi po telefonu sdělili, že se na toto pojištění nevztahuje.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod d1vine 4. 7. 2024 06:38

Přítelkyně byla včera na pobočce zrušit účet. Na pobočce byla zrušena i rámcová smlouva, zatímco když jsem účet rušil já přes aplikaci pár dní zpět, tak byl zrušen pouze účet, karta a tarif. Chci se zeptat, je to problém do budoucna kvůli nějakým promo akcím typu 2000Kč při založení účtu? Aby neřekli, že jsem stále klient KB..
d1vine
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Rop 4. 7. 2024 07:04

Však jsi stále klientem. Až zrušíš rámcovku, tak přestaneš být klientem.
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod d1vine 4. 7. 2024 07:21

Ok, myslel jsem si to. Doufal jsem, že se vyhnu návštěvě pobočky. :lol:
d1vine
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Ninaa 4. 7. 2024 08:09

Moje zkušenosti konkrétně s opakovaným založením/zrušením/založením u UCB a mBank:
Rušila jsem vždy přes bankovní mobilitu, rámcová smlouva tedy zůstala.
A novým klientem vyhovujícím podmínkám konkrétní akce jsem byla a odměnu dostala respektive u UCB ještě dostávám.

V marketingových akcí je definováno, kdo je považován za nového klienta.
Např. že po určitou dobu od-do, neměl u banky účet. O rámcové smlouvě bez živých produktů tam zatím nikdy zmínka nebyla. Také lze mít u banky např. pouze hypo nebo nějakou investici. Ani to nevadilo.
KB použíla termín v poslední akci "žádné bankovní produkty", čili u ní by asi vadila i ta investice nebo hypo, kreditka.
Ninaa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod aaischa 6. 7. 2024 16:14

Potřeboval bych prosím poradit,
mám KB - MojeBanka bankovnictví, pořád mě teď prudí že musím míž KB plus, při pokusu převést to KB klíčem to hlásí že to online nejde, infilinka - musíte na pobočku...

v žádné jiné bance jsem nikdy kuli ničemu nebyl, vždy šlo všchno online, vážně to nejde online ? fakt nechci chodit někam na retro pobočku, ani netpořebuju žádný nový kb plus...

řešení prostě není ? přijde mi to fakt trapný a totálně retro
aaischa
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HNF-01 6. 7. 2024 16:55

Chvíli trvalo než jsem pochopil že tě stará apka MojeBanka navádí aby sis přemigroval účet do KB+. Zatím nemusíš, tak pokud ti to nejde tak to ignoruj, anebo místo infolinky volej svého bankéře, kontakt najdeš v aplikaci.
HNF-01
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod aaischa 6. 7. 2024 17:03

Rozumím, bankéřka mi řekla že se musím převést :-) a že jí mam sdělit do kdy se stavím osobně na libovolný KB, že to je důležité :-)

Ouký budu čekat co se bude dít dál :-)
aaischa
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 6. 7. 2024 17:21

Původní účet jsi zakládal na pobočce (jsi tedy v KB osobně ověřený) nebo jsi ho zakládal online?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod aaischa 6. 7. 2024 17:31

Osobně s Hypotékou, účet slouží jen ke splacení úvěru.
aaischa
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DPH - VAT 8. 7. 2024 00:25

Od 8.7. 2024 KB nabízí termínované vklady (do 3 mil. Kč): na 3 měs. 3,5 % p.a. (do včerejška 4 % p.a.), na 6 měs. 3 % p.a. (do včerejška 3,5 % p.a.) a na 1 rok 3 % p.a. (beze změny).
DPH - VAT
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zedna1 8. 7. 2024 13:16

Zedna1 píše:Prosim, dosla Vam uz ta odmena 2000Kc?
Muj znamy zakladal ucet v breznu, kartou zaplatil 1x v dubnu + 1x v kvetnu a doted (tedy ani do konce cervna, jak to melo byt dle podminek) odmenu 2000 nedostal.


Tak diky vsem za reakce.
Po vcerejsi reklamaci (jen zpravou v IB) dnes odepsali emailem, ze bonus (nepripsany kvuli technickym problemum) dodatecne (nejpozdeji do konce cervence) pripisou.

PS: Datum v mesici tedy nakonec nerozhodoval, druha platba v druhem mesici byla provedena o den pozdeji nez byl den zalozeni uctu (pred 2 mesici).
Takze veta z podminek akce "provede 2 platby kartou do 2 mesicu" znamenala kalendarni mesice, tedy do konce druheho mesice. -> takto je to obvykle u vsech bankovnich bonusovych akci
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků